Gulya hıçkırarak ağlıyordu.
Samet bana dönerek Sen anlat dedi.
Gulya anlatacağım diyerek tekrar söze girdi.Bıçakladığım adamın adı Koşkar, Bana kendisini bu isimle tanıttı, herkes ona Reis diye hitap ediyordu.
Onun birde kardeşi var onun adını hiç duymadım kimse adını kullanmıyor, küçük bey diye hitap ediyorlardı. Tüm işlerini ona söylediğini gördüm adamlarının başındaki adam o idi yada ben öyle anladım.
Samet: Ne iş yapıyor bu Koşkar ?
Gulya: Size Koşkar ile nasıl tanıştığımı en başındanmı anlatayım ?
Samet: Evet ! En başında anlat merak ettim.
Tuna: Bana biraz bahsetmiştin anlat dinleyelim dedim.
Gulya: Azerbaycan da Nadiya adında bir arkadaşım var kendisi okulumuzda sekreterlik yapar, iş dışındaki tüm vaktini sosyal medya ile geçiren asosyal bir kadındır, bir adam ile yazışıyor ve sürekli telefonda konuşuyordu.
Banada arada anlatıyordu, Adam Türkiye'de çok zengin bir adam imiş, bekar olduğunu ve Nadiya'yı sevdiğini söyleyip sürekli Türkiye'ye çağırdığını söylüyordu.
Nadiya ise sadece muhabbet ediyor onunla vakit geçiriyordu.
Birgün, Nadiya bana seni bu adamla tanıştırayımmı ? Çok zenginmiş belki
çocuğunla sana yardım eder demişti.
Ben ilk etapta olmaz dedim.Nadiya: Saçmalama ne kadar daha pansiyonlarda kalacaksınız ?
Gulya: bilmiyorum.
Nadiya: Oğlun ne olacak ? Her gece farklı bir pansiyonda kalıyorsunuz !
Sadece onun için yaşıyorum bilmiyorum Allah büyük dedim.
Nadiya: Denemekten zarar gelmez sorayım işte oğlun için !
Oğlum için olduğunu söyleyince duraksadım ve peki dedim.
Samet: Bahsettiğin bu adam Koşkar mı ?
Gulya: Evet.
Tuna: Sessizce dinliyordum tüylerim diken diken olmuştu, içimde farklı bir soru var idi çünkü intihar etmek üzere iken tanıştığımıza gidiyor konu, Samet'e İntihar etmekten hiç söz etmemiştim acımı içimde yaşıyordum. öğrenince ne tepki verecekti ?
Gulya: Nadiya, Koşkar ile tekrar görüştüğünde benden bahsetmiş adam benimle görüşmek istediğini belirtmiş, kendisini aramamı istemişti.
Nadiya'nın bir sonraki görüşmesinde birlikte konuştuk, iri yarı düzgün giyimli bir adamdı, gayet kibar konuşuyordu.
Lüks bir yaşamı olduğu görüşme yaptığı evin görünen kısımlarından belli oluyor oğlum için beni ümitlendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUNA #Watty 2019
Kısa HikayeAdım Tuna dedim. Ağlamaklı bir sesle bana yardım et diyerek, benden yardım istedi. Boynunda ip olan bir adamdan mı yardım istiyorsun ? Evet. Benden korkmuyor musun ?. Hayır. Neden ? "Boynunda ip olan bir adamsın, hayattan beklentisi kalmayan bir ad...