"Hayallerimin Katili"

106 5 11
                                    

2 yıl süren, mutluluğum, umut tuttuğum, yavrum, evlatlığım, herşeyim gitti bugün!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bu gece, hayallerim katledildi, sevdiğim kadının, kanlı izleri ile girdim içeri.

Gulyam, katledilmiş, karnındaki bebek ile!

Oğlum rehin alınmış!

Adıma bir not bırakılmış!

"Öldürdüğün kardeşimin, öldürülme görüntüleri ulaştı bana, video ve fotoğraflar çektirip yollamışsın!
Bu işi noktalamak ve şartları eşitlemek için, en sevdiğinin cesedini bıraktım sana.
Doya doya kokla.
Senide göndereceğim ona, o acıyı yaşatmadan canını alıcağımımı sandın!
3 gün yas tut. Oğlu'da elimde 3 günün sonunda belirtilen adrese gelmez isen onuda öldüreceğiz.
Seni de kaçtığın yerde bulup öldüreceğiz. Tuna!
(Koşkar)

Affet güzelim, koruyamadım seni!

Affet beni!

Son kez öpeyim seni!
****

Haberdar olduğum ama habersiz sanıldığım bu günlüğe birgün son sayfa yı benim yazacağımı hiç düşünmemiştim. Ben Samet!
Kardeşim hakkını helal et.

"Gulya ile evlendikten sonra, bir daha kalem ele alınmaz bir daha bu sayfalara acı yazılmaz sanmıştım"

2 yıl oldu. Acısıyla, tatlısıyla, öz oğlu gibi sevdiği çocuğun tafralarıyla, günlerimiz geçti.
Ne yaptıysanda, bir türlü kabul edemedi seni.

"Gulya, hayatının kadını 5 aylık hamile idi.
Tuna, baba olma sevinci, ben amca olma heyecanı içindeydik!
Hayata tutunmaya devam ediyorduk. Bir şekilde ilk defa mutlu günler yaşıyorduk."

O geceye kadar!

Olay'dan 1 yıl sonra, ölüm yıl dönümünüzde, yazmaya güç yetirebildim.

Sevgili kardeşim, hayatını döktüğün bu kitaba, senin bildiğin ve bilmediğin kısımlarını yazacağım. Bu kitabı sana söz veriyorum ölüm yıl dönümünüzde, hep açıp okuyacağım. Göz yaşlarınla ıslattığın bu sayfalara kardeşinden de parçalar bırakacağım. Rahat uyu emanetini koruyacağım.!

Yarım bıraktığın günlüğü ben tamamlayacağım. Zorda olsa.

Gece, seni gördüm Tuna, paramparçaydı her yerin, yüzünde sağanak yağmur, elinde tüfeğin, Gulya ile kavga ettin zannetmiştim.
Giderken öylesine öfkeliydin ki kapıyı bile tam örtemedin.

TUNA   #Watty 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin