Ufaklık

49 12 10
                                    

Salıncağa oturunca Giray konuşmaya başladı.
"Görüşmeyeli baya büyümüşsün ufaklık"dedi gülerek
Hiçbir zaman bıkmayacaktı ufaklık demekten.
Sanki sen çok büyüksün demek geldi içimden.
"Hiçbir zaman bana ufaklık demekten vazgeçmiceksin demi"dedim sırıtarak.
"Hayır sen büyüyene kadar vazgeçmicem ufaklık ,hem Allah boydan almış,güzellikten vermiş maşallah "dedi gülümseyerek gözlerimin en içine baka baka.

Tek kelimeyle utandım.  Utandıımm.
Üstüme giydiğim kırmızı mini elbisem ile yüzümün aynı renk olduğuna yemin edebilirim.
Kahkahalar atmaya başladığında daha çok utandım ama bi o kadar da şaşkındım.
Niye bu kadar güzel gülüyon zalımm .
"Neden gülüyosun "dedim .
"S-sen hiç değişmez misin güzelim"dedi. Kahkalarının arasından.
Düşüp bayılmak serbest mi ? Bana dedi ,bana ,güzelim dedi,bana!

"Niye ki?"

"Küçükken de utandığında alt dudağını kemirirdin"

Unutmamış.

Gülümsedim. Tam ağzımı açtım konuşucaktım ki Tuğba teyze seslendi
"Çocuklar hadi gelin yemek hazır "
İmdadıma yetiştin be kadın diyip koşarak boynuna sarılmamak için kendimi zor tuttum.

Yemek masasına herkes oturunca sorular sorulmaya başladı.
Murat amca başladı söze
"Eee bizim sıpalar ne yapıcaksınız bu yaz ,kızları nerelere götürüceksiniz?"
"Bizim Bora'nın sahilin orda yeni açtığı kafe var ilk orada takılalım Ecem 3 ay boyunca yalnız kalmasın arkadaş çevresi olsun sonra Samsun'u gezer vakit kalırsa şehir dışına bile çıkarız"dedi Akın abi ablamın gözünün içine baka baka. Sohbet ettikleri konu bu olsa gerek.
"Bende Eslem'i bizimkilerle tanıştırırım. Burda biraz çevre edinse iyi olur abim iyi düşünmüş sonrada gezmek istediği yerleri gezeriz. Eğer tabi isterse Eslem " dedi Giray bana bakarak .

"Olur ,tabi"dedim gülümseyerek.
Murat amca ise babama bakarak
"Bizde Tuncay ile birlikte hanımları alır gemi turuna çıkarız eski günlerde olduğu gibi"dedi babamın sırtına vurarak .
"Eski günlerdeki gibi devrem "dedi gülümseyerek babam.
Yemekler bitince ablam ile birlikte sofrayı toplamaya yardım ettik.
Bahçede biraz daha oturduktan sonra müsade isteyip duş alıp yatmak istediğimi söyledim.Tuğba teyze hemen
" Yatıcağın odayı ve banyoyu Giray sana göstersin yavrum "dedi.
Tam yukarı çıkacakken valizleri almadığımız aklıma geldi.
"Ş-şey biz valizleri almadıkta ben alıp geleyim hemen" dedim tam yanından ayrılacakken bileğimi tutup çektiği gibi burun buruna girmemiz bir oldu.
"Ben alırım sen yorulma. "dedi

Çok güzel kokuyordu...

Birlikte ön kapıdan çıktık arabanın yanına gelince bagajı açtı
"hangisi?"dedi
"Mavili olan ve şu küçük siyah olan"dedim. Siyahlı olanı ben aldım diğerini Giray aldı. Banyoyu gösterdikten sonra odaya girip valizi kenara koydu.

"E-ee birşey olursa karşı odadayım seslenmen yeterli hemen gelirim"
"Tamam teşekkür ederim"dedim.
Ve odadan çıktı.

Yatağın üzerinde ki havlu dikkatimi çekti. Kesinlikle çeyizinden çıkardığı ve asla kullanılmadığı çok belliydi. Mis gibi yumuşatıcı kokuyordu.
Canım Tuğba teyzem diye geçirdim içimden. Düşünceli kadın...
Havlumu ve şampuanlarımı da yanıma alınca banyoya girdim .
(30 dakika sonra)
Ilık bi duş iyi gelmişti.
Havluma sarılınca aklıma o soru geldi.
Kıyafetlerim??

Ahh kahretsin . Almayı unuttum.
Ne yapıcam diye düşünürken kapıyı dinledim. Ses yok. Bizimkiler hala aşağıda olmalılar diye düşündüm.
Çıksam kimse görmeden girerim odaya diye düşündüm.Şampuanımı yanıma alarak çıktım ki merdivende onu gördüm. Giray'ı.

Kahretsin.

Giray beni fark edince ben daha çok havluya sarıldım.

Sertçe yutkundu.

"Iı-hh şey ben şey almaya çıktım ,şey ,su ,evet evet su almaya çıktım kusura bakma ben kaçtım "dedi ve odasına girdi.

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim .
Sırıtarak odaya girdim.

Mor mickey mouse şortlu pijamamı giyince saçımı taradım, serumumu ve özel yağları sürdükten sonra kurutmak istemedim. Hava zaten sıcak. Serin yatmak en iyisi . diye düşündüm.
Asma tavanın ışığını kapatmak için yöneldiğimde odanın güzelliğini yeni fark ettim. Mavi... Her yer mavi ve siyahlar içinde. Tam benlik diye düşündüm. Çok güzel.

Işığı kapatarak komodinin üstündeki loş ışığı açtım ve ince pikeyi üstüme örttüm. Uykumun geldiğini her yer karanlık olunca anladım.

Umut YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin