ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
ΚΛΕΙΩ
Ανακάτεψα βαριεστημένα τα δημητριακά μου μέσα στο μπολ με το γάλα και άνοιξα το λάπτοπ μου. Η μητέρα μου από την άλλη πλευρά του πάγκου ετοίμαζε το πρωινό του Μάικλ καθώς εκείνος διάβαζε ένα από τα βιβλιαράκια του με ιστορίες για παιδιά. Δίχως να το καταλάβω αναστέναξα κυριευμένη από την ανεβασμένη θερμοκρασία του Ιουνίου. Ωστόσο κανείς από τους δύο παρευρισκόμενους δεν με αντιλήφθηκε. Καθένας συνέχισε να κάνει τη δουλειά του. Φόρεσα τα ακουστικά μου ατάραχη και μεγάλωσα την οθόνη του βίντεο που ετοιμαζόμουν να παρακολουθήσω. Ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου νιώθοντας το δροσερό υγρό να κυλάει από το στόμα μου στο λαιμό μου και περίμενα την παρουσιάστρια να κάνει τις απαραίτητες συστάσεις. Το πρόσωπο του Κρις εμφανίστηκε στην οθόνη και ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Το κινητό μου δονήθηκε και το μήνυμα του Θέμη με προέτρεψε στο να σταματήσω το βίντεο που παιζόταν μπροστά μου. Το πήρα στα χέρια μου και απάντησα στα γρήγορα.
Το είδες;;; ήταν απλώς η ερώτηση του.
Προσπαθώ αλλά δεν με αφήνεις... Εσύ έφτασες; Κοίταξα για μερικά δευτερόλεπτα επίμονα το κινητό μου περιμένοντας μια γρήγορη απάντηση που δεν ήρθε ποτέ. Ωστόσο ήμουν σίγουρη πως το ταξίδι του Θέμη στη Σιένα με σκοπό την αντάμωση του με τον Μάρκο, τον ξάδερφο του Κρις ήταν γεμάτο ανυπομονησία και αισθήματα προσμονής για την επερχόμενη συνάντηση τους έπειτα από όλους αυτούς τους μήνες που δεν σταμάτησαν να μιλάνε. Όσο απρόσμενη και αν ήταν αυτή η εξέλιξη άλλο τόσο παρέμενε και η εξέλιξη της δικής μου σχέσης με τον Κρις. Είχα περάσει τον καλύτερο χρόνο της ζωής μου έχοντας εκείνον πλάι μου. Βρισκόμασταν πότε εδώ και πότε στην Αμερική συνδυάζοντας τα όνειρα μας. Εκείνος δεν έχανε λεπτό να μου αποδεικνύει πως όλα όσα υποσχόταν το περσινό καλοκαίρι ήταν αληθινά και εγώ επέτρεψα στον εαυτό μου να ανοιχτεί και να του δείξει όλα όσα φυλούσα βαθιά κρυμμένα μέσα μου από φόβο μήπως πληγωθώ. Και το κυριότερο όλων ήταν πως εκείνος ο άντρας που είχε απειλήσει την ζωή μου στο περσινό Πάλιο και συνήθιζε να καταστρέφει την ζωή του Κρις και των υπολοίπων μελών του συγκροτήματος στο παρελθόν δεν είχε εμφανιστεί έπειτα από την καταστροφική ημέρα των θανατηφόρων ιπποδρομιών. Έτσι οι φόβοι του Κρις δεν επαληθεύτηκαν και τα εμπόδια που βρίσκονταν στο δρόμο μας είχαν πλέον εξανεμιστεί.
Συνέχισα να παρακολουθώ με αγωνία την συνέχεια της συνέντευξης.
«Λοιπόν Κρίστοφερ. Κρις. Το νέο σας άλπμουμ είναι σχεδόν έτοιμο και θα βγει τον Σεπτέμβρη. Η περιοδεία σας αναμένετε να είναι η μεγαλύτερη κάθε άλλης φοράς. Και εσύ φαίνεσαι πιο ερωτεύσιμος και γοητευτικός από ποτέ. Πες μας λοιπόν. Υπάρχει κάποια γυναίκα στη ζωή σου;»
YOU ARE READING
ΟΧΙ! ΙΣΩΣ? ΝΑΙ! (vol.1)
RomanceΈνα βράδυ υπήρξε αρκετό... για να τους αλλάξει την ζωή... για να τους κάνει να ερωτευθούν... για να τους χωρίσει ξανά... Η Κλειώ θα βρεθεί στο Παρίσι έπειτα από απαίτηση του πατέρα της να περάσει ένα μήνα του καλοκαιριού μαζί με εκείνον και την καιν...