פרק 3

4.1K 111 6
                                    

6 בבוקר שמעתי את אבא מעיר אותי "טיילור קומי"
פקחתי את העיניים וראיתי אותו מולי, מודה שחייכתי.
אבא הוא הבן אדם הכי אהוב עליי שתדעו להבא.

"מה אבא" שאלתי אותו מנמנמת.
"הכנתי לך אוכל ונס, תקומי קטנה שלי ותבואי לשולחן." הוא אמר ונשק לי במצח ישר אחרי שליטף את שיערי.

"טוב אבא" עניתי והייתי מחוייכת כשראיתי אותו על הבוקר זה עשה לי את היום.

קמתי מהמיטה הלכתי לשטוף פנים ולהתעורר.
ירדתי לסלון "אימלההה." צעקתיי
ראיתי בסלון את אח שלי ג'ונתן!!

רצתי אליו ונתתי לו חיבוק ההורים שלי עמדו בצד וחייכו, הייתי בהלם מאיך שהוא השתנה ולא עזבתי אותו לשנייה, לא יכולתיי.

ישבנו ארבעתנו בשולחן האוכל אני, אח שלי, אמא, ואבא שלי, אחי בדיוק סיפר על איך היה לו בחופשה,
תוך כדי שאני אוכלת ומקשיבה לו כמו ילדה שקנו לה מתנה והתלהבה.

נדפקו פתאום דפיקות בדלת.

ואבא שלי קם בשביל לפתוח ולבדוק מי הם אלה שהגיעו. "חכה אבא, אני אפתח את הדלת, תשב." צעק ג'ונתן כשאבא שלי טיפה התרחק וחזר למקומו.

ג'ונתן פתח את הדלת והסתכלתי ישר.
קלטתי שניי אנשים לבושים בבגדים שחורים אמרו לו לצאת מהבית, פחדתי לגבי זה ולא הבנתי מי אלה.

"שנייה אני חוזר" הוא הודיע לנו ואחרי שעברו כמה דקות מאז שהוא יצא הוא חזר.

חזר והיה לחוץ ראיתי עליו. היה נראה כאילו הסתבך במשהו או שנכנס לעניין שאי אפשר לצאת ממנו.

"מה יש?" שאלתי אותו הוא הביט וסימן לי לסתום.
אוקי, פה הבנתי שבאמת קרה משהו, עם הוא החליט לסתום לי את הפה ליד ההורים כדי לא להלחיץ
קמתי מהכסא.

"ג'ונתן אני צריכה אותך בוא תעזור לי שנייה." אמרתי בכוונה כדי שיבוא איתי ולברר מה עובר עליו.

יצאנו לחצר של הבית, הוא בא אחריי "מה את רצינית?" שאל ישר בתקיפה והסתכלתי עליו.

"אם חזרת לבית בגלל שיש לך בעיות תשכח מזה." הזהרתי אותו, הזהרתי כי אני יודעת מה הולך לקרות.

ג'ונתן העבר שלו לא משהו, הוא מסובך עם הרבה עבריינים בעיר, וזה רק בגלל עניין של כסף או סכסוכים.

הוא קיבל טלפון והחליט לצאת פשוט, נשארתי באותו מקום מודאגת ולא יודעת מה לעשות לגבי זה.

חשבתי וחשבתי עד שקולות ירי העירו אותי
פחדתי פחד מוות רצתי לאבא והוא יצא לבדוק מה קרה ואני אחריו בריצה וראיתי את ג'ונתן פצוע שוכב על המדרכה התפרקתי.

התפרקתי ואני לא מאמינה..
הסטתי את מבטי לצד וגם שני הגברים שהיו מקודם בדלת היו מתים על הכביש.

אני לא מפסיקה לבכות רק שלא יקרה לו כלום ושיהיה בסדר..

נ.מ ג'ונתן

אהבת פשעWhere stories live. Discover now