היא סטרה לי ללחי והתעצבנתי שמתתי לירות בשניהם.אבל אין לי מה לעשות בנידון, היא צודקת לגמרי אני האשם פה היא חגגה יופ הולדת ואני הרסתי לה את היום המיוחד שלה.
טעות שלי, אני מודע לזה.
•נ.מ טיילור
קח אותי הביתה" ביקשתי מראלף שיעשה לי את הטובה הזאת ויחסוך ממני את כל הסבל הזה עכשיו.
"טיילור לא.."- "סתום!" ראלף קטע את שטיין לאחר שניסה לעצור אותי מללכת.
יצאנו שראלף החזיק בידי והורא לאנשיו לעזוב את המקופ ולעלות לרכבים חזרה הביתה.
כמה טיפשה הייתי שהתחברתי אליו והייתי קרובה מלהכניס אותו ללב שלי.
מתאכזבת מעצמי שסמכתי על בן אדם שהפך לחבר הכי טוב שלי.
היינו כבר בתוך הרכב בדרכינו הביתה אחרי היום הערור הזה, ראלף הביט בי היה נראה כאילו מנסה להרגיש את הכאב שלי.
במשלך שנים הוא לא הצליח להיות איתי בגלל העסקים שלו אבל הנה יש לו הזדמנות והוא הולך על ההזדמנות הזאת למרות שהוא לא צריך.
כי בשבילי הוא תמיד יהיה אהוב עליי, התאום היחידימבלי להיות דומה לו שבאמת מזכיר את ג'ונתן באופי ובהחלטות.
דקות ארוכות אחרי כבר החל לרדת גשם בחוץ וברקים שהכו את השמיים בחוזק.
הגענו לבית שלי אחרי הרבה זמן שלא הייתי וסיננתי את ההורים שלי שהתקשרו ודאגו וחיפשו.
אחד מאנשיו של ראלף פתח את הדלת וראלף יצא איתי והחזיק בידי, הוא דפק בדלת והוריי פתחו.
"טיילוררר!!" אמא שלי צעקה מבוהלת.
"לא מצאנו אותך בשום מקום חשבנו שקרה לך משהו." הסביר אבא שלי מבוהל ומחבק אותי שהוא עוד שניה מלבכות.
"יש לי מישהו להראות לכם." מנגבת את הדמעות מודיעה להם ומפסיקה עם הדרמה הזאת.
"היי אמא ואבא" ראלף צץ מאחורי ומנופף עם ידו לשלום כמו ילד קטן וחיוך גדול מרוח על הפנים היפות שלו.
"ראלף!" קפצו עליו בחיבוק מלא אושר ושמחה בלי רצון לעזוב.
סימן שהם אוהבים אותו ממש.
אמא שלי מלאת התרגשות לראות אותו אחרי זמן ארוך בלעדיו.
לאחר שהכניסה אותנו הביתה
השארתי אותם לבד חסרת כוח ועליתי לחדר שלי כדי לנוח ולהתרענן טיפה.הייתי מיואשת ועייפה שנגמר לי כבר המצב רוח בגלל כל מה שעברתי לאחרונה.
רטט שהרגשתי מרעיד את הנייד מוציאה אותו מהכיס בלי חשק אבל כן מסתכלת בסוף, הודעות שנשלחו משטיין.
לא מגיבה, לא מעניין אותי אני מוכרת לעצמי וזורקת את הנייד לקצה השני של המיטה.
שמה את ידיי על הראש ומנסה להכחיש את ההרגשה המוזרה שאני מרגישה כרגע, מטומטמת.
אני נכנסנת מתחת למיטה שמה את האוזניות ותוך כדי מסתכלת על תמונה אחת שלי עם שטיין.
מסתכלת על תמונה שלי עם בן אדם שחשבתי שהוא חבר טוב שלי ומה שהוא חיפש זה רק דרך למצוא להשכיב אותי.
כי הוא אפס ומסתבר שהוא תמיד היה
רק לא קלטתי את זה כי הייתי עסוקה בלראות כמה טוב הוא בפעמים שהוא דאג לי.הוא שלח הודעה נוספת והפעם אישרתי לעצמי לקרוא
'מצטער, תחזרי אליי בבקשה אשמח שנדבר.' רשם.התעלמתי, לא נתתי לזה הרבה יחס שלא יגרום לי לרגש כלשהו, אמיתי כי לא מגיע לו, כיביתי את הנייד.
גופי החל להרגיש עייפות שאני כבר מתכננת לעוף לישון ולשכוח מהכל, נעלתי את דלת חדרי מורידה את הבגדים לאחר מכן מחליפה לזוג פיג'מה.
צחצחתי שיניים לפני ההירדמות, נכנסתי למיטה כבר מוכנה להירדם ועוצמת את עיני.
הצלחתי להרדם כבר שצליל קטן של חריקה העיר אותי והשאיר אותי ללא יכולת שלא להתייחס, אך הבנתי שזה מישהו מהבית.
נשמעו צעדים קטנים שהתקרבו עצמתי מהר את עיני עשיתי עצמי ישנה עד שמרגישה נשיקה בראשי.
"לילה טוב." לחש ראלף באוזני והרגשתי בטוחה.
הוא עשה את צעדיו חזרה מחדרי ליציאה שהתרחק סגר את דלת החדר אחריו, פקחתי את עיני מחייכת ורגועה שיש אותו בבית.
עצמתי את עיני עד שהפעם נרדמתי.
YOU ARE READING
אהבת פשע
Romanceטיילור, כל חייה השתנו ברגע שהיא נתקלה בגבר הלא נכון שרק אשמתו הכל השתנה. מהחיים הרגילים והטובים שהיו לה היא נשאבה לתוך החיים המסוכנים ביום יום. היא לא תצליח לצאת מזה בלי שמישהו מקורב אליה ישאר חי. הגבר הזה שפגשה, כל חייה היא תעבור טראומה ומלא חוויות...