פרק 9

2.2K 106 36
                                    

•נ.מ טיילור

כבר חודש חלף שהגעתי לסיום שנות הלימודים, היום אני בת 19 והיום אני אדאג שהיום הולדת שלי תהיה בלתי נשכחת כי סוף כל סוף יצאתי לחיים החדשים.

אני מתעוררת שעיני נפקחות לאט לאט עד שאני כבר מתעוררת, לוקחת את הנייד מהשידה ובודקת מה חדש כרגיל מלא הודעות לכבוד היום המיוחד שלי.

קמתי מהמיטה מעיפה את השמיכה לצד ונותנת לעצמי לקום ללא הפרעה, נכנסת לחדר האמבטיה לשטוך את הפנים כדי להתעורר.

יצאתי מהחדר יורדת במדרגות למטה ומוצאת את שטיין מול עיני תולה שיחוט ענקי בקיר בהמשך המסדרון של הבית שהייתי מחוייכת כל כך אבל מבולבלת מאיפה הוא יודע.

"מזל טוב לך." הוא התקרב וחייך אליי נותן לי נשיקה בלחי בעדינות ועומד מולי ששנינו פשוט מביטים אחד לשני בעיניים במשך דקה שלמה.

"תודה.." הודתי בקול עדין מחבקת אותו להרגיש את חום גופו שנותן לי תחושת ביטחון.


•נ.מ שטיין

היום הוא יום מיוחד בשביל טיילור, הרשתי לעצמי להשקיע למענה כדי שתשמח כי זה הדבר הכי טוב שהיא מחייכת.

אבל הבעיה העיקרית זה שיש לי דברים אחרים להתעסק בהם כרגע.

יצאתי אחרי שהוריה הגיעו והשארתי לידם את התפקיד לדאוג שהכל יהיה מושלם.

"לאן אתה יוצא?" שמעתי את קולה העדין והמרדים כשהיא עומדת מאחוריי.
"תכף חוזר"

נעמדתי מחוץ לביתי הענק מתהלך מצד לצד שבאוזן שלי הטלפון ועל השיחה נמצאת ליה שמבקשת שאבוא אליה כמה שיותר דחוף.

שלפתי את מפתחות הרכב מהכיס לוחץ על הכפתור שפותח את הדלתות בעודי נכנס לתוך הרכב מתניע ונוסע לכיוון איזורה.

צילצול נוסף קיבלתי מליה שמתחילה להלחיתץ אותי ומודיע לה שאני כאן, טיפסתי לחלון דפקתי שלושה דפיקות והיא פתחה מופיעה מולי כולה מחוייכת
כזאת אכזרית..

נכנסתי מנסה להבין מה קרה ולמה הייתה נששמעת לחוצה בטלפון.

היא סגרה לפתע את החלון, קצת חשדתי.

שמה את ידה על הצוואר שלי תוך שהיא זורקת את עצמה עליי בנשיקה ארוכה ומפתיעה.

התיישבה על המיטה מושכת אותי ונשכבת לאחור.

פותחת את רגליה ומסמנת לי "כן?" לחשתי לאוזניה במבט חודרני מצחקק ומת להעמיס אותה.

אהבת פשעWhere stories live. Discover now