Endişeyle etrafına bakındı Wooyoung.
Yunho Choi San'ın kadrajında değildi ki?
Gözleri kapının yakınlarında bir askerle konuşan Yunho'yu bulduğunda artık çok geçti.Yunho yanından ayrılmıştı az önce.Yunho'nun kalbinin üzerinde daha önce hiç bu kadar heyecanlanmasına sebebiyet vermeyen kırmızı bir lazer ışığı geziyordu.
Kafasını uçururum demişti ama kalbini hedefliyor diye düşündü Wooyoung.
Sıfır şaka,zorbalık ve soğuk kanlılık hepsi Choi San'ın vücudunda tecelli ediyordu.Yunho kalbinin üzerindeki lazer ışığını farkettiğinde korkuyla önce şirketin karşısındaki binaya sonra da Wooyoung'a bakmıştı.Derin derin
aldığı nefesleri, kırışan alnı ve titreyen dudakları...
Daha önce arkadaşının bu kadar korktuğunu görmemişti Wooyoung."Buradayım dur"
Yavaşça San'ın kadrajına girdiğinde kulaklıktan hah'ladığını kavrayabilmişti.
"Çek şu lazer ışığını polisler görecek!"
Sıktığı dişlerinin arasından cümleleri zehir gibi dökülüyordu sanki yine de Choi San zevk almaktan vazgeçmiyordu.
"Ahh,cidden az daha yüzü güzel bir adamı vurmak zorunda kalacaktım"
"Şerefsiz!"
"Yazık olacaktı,neyseki kadrajımdasın"
San'ın sinsi gülüşleri Mingi'nin de kulağına gidiyordu.Arabanın içerisinde otururken orada ne olduğunu bilmese de tahmin etmek zor değildi.San kendine yine eğlenecek bir şeyler bulmuştu.
San kırmızı lazeri çekmiş,Yunho hızla Wooyoung'un yanına gelmişti.
"Sikeyim,kafayı yemiş bu herif"
dedi Yunho.Wooyoung'un üzerindeki ses iletim cihazından habersizmişcesine San'ın hakkında konuşuyordu.Rolünü şimdilik iyi oynuyordu.
"Yunho beni çabuk çözdü,şu olay geçse de bir kahve içsek"
Wooyoung kulaklıktan gelen sesle kahkaha attı.Bu psikopatla ne yapacağını bilmiyordu.
"Şimdi şifrelerin olduğu bilgi-iletişim odasına gitmemiz gerek Yunho"
Yunho kafasını salladı ve hasta rolü yapan Wooyoung'un koluna girerek asansöre yönlendirdi.
"Asansör olmaz,merdivenleri kullan."
"4 kat çıkmamız gerekecek gerizekalı"
"Kadrajımdan çıkmak istemezsin profesör"
Lazer ışığı yine Yunho'nun kalbinin üzerinde geziniyordu.Wooyoung'u en yakınıyla tehdit etmekten asla vazgeçmiyordu San.
"Merdivenleri kullanalım Yunho"
Yunho kafasını sallayarak merdivenlere yöneltti koluna girdiği adamı.Şimdilik kimsenin dikkatini çekmemişlerdi fakat birisi profesörün şirkette olduğunu anlarsa tüm plan suya düşerdi.
Merdivenleri yavaşça çıkmışlar ve 4. kata gelmişlerdi artık.
"Yunhoya söyle en alt kata inip polislerin dikkatini oraya çekmeye çalışsın. 4. katın boşalması gerek"
Haklıydı San. 4. katta rahatlıkla çalışabilmesi için polislerin olmaması gerekti. Fakat ne şifreleri vermek istiyordu Wooyoung ne de polislere yakalanmak. Şimdilik ilk iş şifreleri alacak moritat ağını hackleyecek ve bir yolunu bulup Yunho ile kaçacaktı. Birkaç saniye kaba taslak bir plan oluşturmuştu aklında.