Kazanın gerçekleştiği gece, Wooyoung tüm müdahelelere rağmen kurtarılamadı. Siyah bir pikapın kendisine çarpmasıyla olay yerinde can verdi.
Genç adama hiçbir zaman Choi San'dan mail gelmedi. Mektuplar, Wooyoung tarafından San'ın ağzından kendine yazılmıştı. Televizyon kanallarında bahsi geçen işaretler aslında Wooyoung'un zihninin oynadığı oyunlar, Seo ve Ho sanrılar ve son olarak krizleri ise hezeyanlardan ibaretti.
Choi San simulasyondan hiçbir zaman uyanamadı. Bedeni güçsüz düşmüş, besin yetersizliği ve beyin kanaması ile kablolardan çıkartıldığı an hayati fonksiyonları durmuştu. Busan'ın ücra bir dağındaki bu yasa dışı klinik San'ın ölümünün ardından boşaltıldı ve yakıldı.
Genç adam yakılmadan evvel klinik ekibi gömülmesi konusunda ısrar etse de Bay Jung geride delil kalmaması için yakılmasını emretti. Soğuk bir sonbahar gecesi klinik yakılırken bir gün sonra polis tarafından küllerine ulaşıldı. Yapılan araştırmalarda insan kemikleri bulunsa da kimliğine ulaşılamadı ve dava kovuşturulmaya verilip askıya alındı.
Song Mingi simulasyondan çıktıktan sonra ilkin Wooyoung'u buldu. Yüzleşmesini hiçbir anıya sahip olmayan bir adamla yapmak istemediği için sadece bekledi. San'ın yakılan klinikte olduğunu ve kemiklerin ona ait olduğunu biliyordu. Arkadaşının isteğinin annesini ve babasını vuran kuzey koreli ajanları bulmak olduğunu bildiğinden önce moritata girdiği için hesabına yatan parayı kullanarak adamlar tuttu ve uzun süredir gizli kapaklı yaşam süren kaçak kuzey kore ajanlarını buldu. O gün o dağda siyahlar içinde Choi San'ın anne ve babasının intikamını alan kişi Mingiydi.
Wooyoung'un da ölümün ardından sıradaki hamlesine geçti ve moritatı bitirmek için tüm yasadışı girişimleri belgelerle polise sundu. Kovuşturmaya verilip askıya alınan dava dosyası yeniden açıldı ve hızla işleme sokuldu.10 Şubat gecesi Bay Jung ve moritatta görev alan ne kadar kişi varsa önce karakola ardından adliyeye ve oradan da hükümleri giydirelerek ceza evlerine yollandı.
Polisin şirkette ve hüküm giydirilenlerin evlerinde ayrıca bilgisayarlarında yapılan aramalarda Choi San'a moritat üzerinden imzalatılmış bir anlaşma ve Choi San'ın ağzından yazılmış bir mektuba ulaşıldı. Bu belgeler delil sayılarak araştırma yapıldı ve simulasyonun video kayıtlarına ulaşıldı. Klinikte yanan kişinin San olduğu kesinleştirilince büyükannesine haber verildi. Büyükanne ve Mingi kemikleri talep ettikten sonra zaten yakılmış olan San'ın kemiklerinin en azından gömülmesi için mezar yeri açtırdılar.
Choi San'ın ağzından yazılan mektup ise şu şekildeydi.
"Bu mektubu henüz tanışma fırsatı dahi yakalayamadığım küçük efendiye yazıyorum. Size ulaştırılıp ulaştırılmayacağı konusunda emin değilim lakin ne niyete bu işe karıştığımı bilmenizi isterim. Elinden çocukluğu alınan bir adamım ben, annesi babası gözleri önünde öldürülen ve yıllarını failleri bulmaya adamış sıradan biriyim. Tanrı karşıma babanızı çıkardı, asli amacım şirketinizde koruma görevlisi olmaktı fakat gücünü kullanarak bana anne ve babamın katillerini bulmak konusunda yardım edeceğini söyledi. Bu fikir daha akla yatkın değil mi Wooyoung? Yüzünüze söyleyemeyeceğim şeyleri şimdilik buraya döküyorum. Ukala ve bencil bir adam gibi görünseniz de insanlık için iyi işler peşinde koştuğunuzun farkındayım. Sizi ne olursa olsun korumaya ve iyileştirmeye çalışacağım. Bu mektubu simulasyondan çıkıp okuduğunuzda ne yaşanmış olursa olsun lütfen anlayış gösterin. Simulasyondan çıktığımda büyükannemin yanına gideceğim. Sizi de davet etmek isterim, o günler geldiğinde aramızda sıcak bir bağ oluşacağına şüphe yok değil mi? Fakat beni hatırlamazsanız da sorun değil, ben yine de sizi ziyarete geleceğim. Sonbaharın sonu gibi simulasyondan çıkacağız. O zaman ilk karda buluşalım mı? Sevgilerimle genç adam, choi san"