zhongcarrey: Park Jisung! (20:48)
pwarkwho: Efendim Jim Carrey çakması Chenle? (20:50)
zhongcarrey: Düzgün konuş benimle.
Ben sen mavi kutu ile geçmişe seyahat hayelleri kurarken bir şey diyor muyum? (20:51)zhongcarrey: Hem, ne yapacaksan geçmişte.
Dalek'lerin ırkını çoğaltmaya mı çalışıyorsun anlamadım ki. (20:51)pwarkwho: Doğduğun güne ışınlanacağım. (20:51)
zhongcarrey: Dünyanın daha güzel bir hale bürünme anını görmek için mi? :D (20:51)
pwarkwho: Hayır.
Seni öldürüp dünyayı daha güzel bir hale getirmek için. :d (20:51)zhongcarrey: Senin ağzına sı|
Senin ağ|
Sen|
Şimdi sana küfür ederdim de işim düştü. (20:52)pwarkwho: Ne istiyorsun? (20:52)
zhongcarrey: Dün çekildiğimiz fotoğrafı atsana bana. (20:52)
pwarkwho: Niye? (20:53)
zhongcarrey: Çünkü onu Instagram'a atacağım? (20:53)
pwarkwho: O fotoğrafta ikimiz de varız.
Ben neden atmıyorum? (20:53)zhongcarrey: En son çekildiğimiz fotoğrafı sen attığın için olabilir mi? (20:53)
pwarkwho: Olamaz. (20:54)
zhongcarrey: Jisung. :D (20:54)
pwarkwho: Efendim Chenle-ya? (20:54)
zhongcarrey: Şansını zorlama. :D (20:55)
pwarkwho: Of, tamam be! (20:55)
pwarkwho: Al. (20:55)
pwarkwho: *görüntü* (20:56)
zhongcarrey: Aferin. (20:56)
zhongcarrey: Akıllı çocuk. :d (20:56)
*görüldü*merhaba! nasılsınız? umarım iyisinizdir.
şu an hayatım pek yolunda gitmediği ve kendimi iyi hissetmediğim için beni rahatlatan şeye, yani yazı yazmaya geldim.
diğer ficlerime de uğrayacağım şimdi.
sizi seviyorum,,❤️
Bu arada stray kids'in mv'sini izlemeyi unutmayalım dostlar.
Seungmin ve Hyunjin'in kavga etmesini fotoğrafını bıraktığın sahne yüzünden takamadım pek ehe
Bang Chan ve Felix aşırı havalıydı.
MV'de AAAA diye bağırıyorlardı habire, gülme gelmedi değil.
Ayrıca araba süren erkeklere fetişim var ve wreck biasım olan Lee Know araba sürüyordu...
Kısacası ağzıma ettiler.👌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öpüşlerim hafifletti kahkahanı, chensung
Fanficdiğer insanların kulağına işlerken benim yüreğime işleyen sesini durduramazdı hiçbir şey, öpücüklerimden başka.