story
Jisung aynada son kez kendine bakıp banyoda olan Chenle'ya bağırmıştı.
"Chenle-ya! İnmemiz lazım! Şoför gelmiş, bizi aşağıda bekliyor!"
Yeni uyanmış olduğundan dolayı daha tam olarak kendine gelemeyen Chenle, elini su ile doldurup suyu yüzüne çarptıktan sonra suratını kurulama ihtiyacı duymadan banyodan dışarı çıkmıştı.
"Tamam, hadi inelim."
Chenle'nun banyodan çıktığını gören Jisung ona kafa sallayıp odadan çıkmış ve Chenle'nun da gelmesini beklemeye başlamıştı.
Chenle da odadan çıkınca ise arabanın yolunu tutmuşlardı.
Jisung herhangi bir sakarlığa vesile olmadan arabaya vardıklarında ikisi de birbirine fark ettirmeden derin bir nefes almış ve dikkatlice arabaya oturmuşlardı.
Bir süre sessizce yol aldıktan sonra Chenle ve Jisung'un telefonuna bildirimler gelmişti. Ardından da ikisi de arabaya koydukları telefonlarını ellerine alıp mesajlara bakmışlardı.
Chenle gelen mesajları gördükten sonra kaşlarını havaya kaldırıp görmüş olduklarını Jisung'a aktarmaya karar vermişti.
"Jungwoo hyung dört fotoğraf, bir video yollamış."
Kendi telefonuna bakmakta olan Jisung da kendi gördüklerini Chenle'ya aktarmıştı.
"Jaemin hyung yirmi üç mesaj yollamış."
İkili birbirlerinin gözlerine baktıktan sonra ilk önce Chenle'nun telefonuna gelen mesajlara birlikte bakmaya başlamıştı.
Videoya bakmadan önce fotoğraflara bakmışlardı.
Jungwoo'nun attığı ilk fotoğrafta Haechan ve Mark Haechan'ın evinden çıkıyor gibi görünüyorlardı ama Haechan Mark'tan önde geliyordu ve Mark'ın da kaşları çatılmıştı.
İkinci fotoğrafta Mark'ın eli kendisinden önde olan Haechan'ın kolundaydı.
Üçüncü fotoğrafta Mark ve Haechan birbirine biraz daha yakın duruyorlardı ve Haechan Mark'a bakıyordu. Mark onu kendisine doğru çekmiş olmalıydı.
Dördüncü ve son fotoğrafta ise Mark ve Haechan'ın arasında iki santim ya var ya yoktu. Mark'ın çatılı olan kaşları düzelmişti ve ikisi de birbirine bakıyordu.
Tüm fotoğraflara bakmış olan Chenle ve Jisung önce heyecanla birbirine dönmüş ve ardından hızla videoya bakmaya başlamışlardı.
Videoda yine Mark ve Haechan vardı ve fotoğraflar çekildikten hemen sonra olmalıydı çünkü son fotoğrafta oldukları gibi birbirlerine yakınlardı. Ayrıca Mark'ın eli video başlangıcında da Haechan'ın kolundaydı.
İlk saniyelerde ikisi de konuşmamış olsa da ardından Mark konuşmaya başlamıştı ve ne dediği videodan çok net bir şekilde anlaşılıyordu.
"Neden böyle davranıyorsun?" diye sormuştu Mark. Haechan da Mark'ın sorduğu sorudan sonra kendine gelmiş gibiydi. Kaşlarını çatmış ve Mark'ın kullanmış olduğu ses tonundan daha yüksek bir şekilde ona "Çünkü senin sergilediğin dengesiz hareketlerden çok sıkıldım." demişti.
Ardından Mark kendilerini çekmekte olan Jungwoo'yu fark etmiş ve gözlerini kameraya çevirmişti. Ondan sonra da video bitmişti zaten.
Video bitiminde ikisi de ne düşüneceğini bilemez bir haldeyken Yukhei'den mesaj gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öpüşlerim hafifletti kahkahanı, chensung
Fanficdiğer insanların kulağına işlerken benim yüreğime işleyen sesini durduramazdı hiçbir şey, öpücüklerimden başka.