Selícia úszott a verejtékben.
Sírt, zihált, hányt a fürdőszobájában.
Rémálma volt.
Egy hónapnyi távollét után hazatért. A népe ujjongva fogadta, még a hátrahagyott katonái is. Az összes. Több tízezren kísérték útján. Még be se ért a fővárosba, már meghallotta a fesztivál zajait. Szerette ezeket az embereket. A testőrség kapitánya hozzácsapódott és vele együtt tárta ki a palota kapuit.
Az udvar káprázatos díszítésben pompázott, a rokonai egytől egyik öleléssel köszöntötték. Ritka esemény volt egy főnemes időleges távozása, a birodalom ezért mindig ünnepséget rendezett a visszatérésükkor. Selícia a szüleit, a bátyát és menyasszonyát kereste. De a rokonok gyűrűje körében nem lelte őket.
- Biztos a trónteremben várnak - gondolta.
Kiszökkent a nemesek öleléséből és belépett a kastélyba. Leírhatatatlan honvágy fogta el, és azonnal a családját akarta. Az udvarhölgyei körében kitárta a legnemesebb terem ajtaját és .. sikolyok harsogtak a levegőbe megtörve a fagyos csendet. A családja ... lassan felemelte a fejét, hogy megnézze ki tette. Ki ölte meg a szüleit, a trónörököst és a leendő királynőt! A rémület földre kényszerítette.
A hullák előtt egy ifjú nemes állt.
A halott jegyese.
A kardjáról vér csöpögött az átlátszó padlóra.
Kedvesen a nevén szólította és mielőtt eltűnt, megígérte a lánynak hogy eljön érte.A hercegnő félős nyusziként járkált a bázison.
Emberek közé kell mennie!
Igen, élők közé!
Kerülnie kell a temetőket és a sírhalmokat. Edean idéző mágiát használt, akár a holtakat is megtudta idézni ha beszélni akart velük. Rossz ómen ha vele álmodik az ember. Nagyon rossz.
Gyakorlatilag egy háború megelőzése érdekében hozták az eljegyzés áldozatát. Edean előkelő családból származott, akik mesterei voltak a necromanciának. Ha magukra haragították volna őket, azzal a népük pusztították volna el. Így eljegyezték egymást, az esküvő előtt azonban rajtaütöttek a fiú családjának birtokán. Álmukban mészárolták le őket. Selícia mindig is az apjára gyanakodott, de nem tette szóvá, mivel megmentette az életét.
„Eljövök érted kedvesem - mondta - És akkor örökké együtt leszünk!”
A lányt megdermesztette az emlék. Bele se mert gondolni, hogy ez bosszú a túlvilágról vagy sem.Félelme csak fokozódott, amikor Julius hívatta. A varázslókirály mogorván támaszkodott asztalának. Selíciát hányinger fogta el, amikor a férfi mérgében ráüvöltött.
YOU ARE READING
Black Clover fanfiction
FanfictionJulius Novachrono épp rásózná másra a munkáját, amikor betör hozzá egy régi ismerőse, és megfenyegeti, ha nem mutatja meg az országa értékeit, a Clover birodalom és a lány birodalma közt háború robban ki. A varázslókirály végül felajánlja neki hogy...