-20-

3.5K 198 89
                                    

Pomalu jsem si otřela slzy a zhluboka se nadechla. Tenhle hnusný pocit mě přejde, musí! Zvedla jsem se a lehla jsem si na postel, kde jsem se schoulila do klubíčka a nechala slzy volně téct. Celý můj život je vlastně omyl, nemám co dělat, nikoho nemám. Nejsem slaboch, ale chápejte mě. Přišla jsem o všechno, spíše všechny... Nejde to jinak. Pomalu jsem se zvedla a sedla si na židli odkud jsem si vytáhla papír a pero.

Milý Shawne,

Nevím, jestli si to vůbec přečteš, ale jestli ano, už tady nebudu. Chci, abys věděl, že jsem na tebe myslela do posledního vydechnutí a že tě miluju. Nikdy jsem ani nepřestala, ale je to mezi námi moc složité. Jenom chci, abys si uvědomil, jak moc tě miluju, díky tobě jsem vlastně tohle neudělala dříve. Nikdo ani nic mi nezbylo, nemá cenu tu dále být. Rozhodně to není chyba tebe, ani nikoho jiného, jenom moje. Už je pozdě, žij dál. Najdi si lásku, kterou budeš milovat ještě více než mě, po tomhle si ji zasloužíš. Miluju tě.

Charlotte

Dopsala jsem dopis a chtěla ho hodit do obálky, ale potom jsem si uvědomila, že to takhle udělat nemůžu. Musím ještě vidět Shawnyho. Naposledy se podívat na jediného člověka, co mi (kromě bratra) zbyl. Do batohu jsem si hodila nejnutnější a zarezervovala si letenku do Kanady, v tuto dobu jezdil za rodinou. Naposledy jsem se rozhlédla po bytě, zamkla ho a odešla jsem. Dojela jsem na letiště, kde jsem prošla všemi kontrolami a lehla si na sedadla, mám zhruba dvě hodiny.

Probudilo mě hlášení, že si můžeme nastoupit do letadla. Díkybohu to letí přímo do Kanady, kde zbytek dojedu taxíkem nebo autobusem.

Nastoupila jsem do letadla, kde jsem si nasadila sluchátka a dívala jsem se z okna. Užívala jsem si svobodu, dokud můžu.

Po přistání jsem si vzala batůžek a chytila si taxi, kterému jsem nadiktovala adresu a pohodlně jsem se usadila.

Po půl hodině jsme dojeli před dům, zaplatila jsem a vystoupila. Slyšela jsem ze zahrady smích, asi grilovali nebo tak. Jemně jsem se usmála, otřela jsem si zbylé slzy a položila obálku před dveře a zazvonila. Než stihli otevřít, už jsem byla dávno pryč. Šla jsem lesem, po vyšlapané cestičce. Kousek odsud jsou vysoké skály s nádhernou vyhlídkou. Nemůžu se předávkovat léky nebo se podřezat, mohli by mě zachránit. Nechala jsem slzám volný průchod a začala jsem si zpívat. Šla jsem po cestě a myslela na krásné okamžiky v životě.

,,Mami, mami, podívej, já jedu na kole!" zakřičela jsem nadšeně.

Shawn mě jemně chytil za ruku a propletl si se mnou při západu slunce ruce. Otočila jsem se na něj, ale byl blíže, než jsem čekala. Opatrně mě chytil a spojil naše rty.

Byla jsem naštvaná, ale jakmile se kolem mě ovinuly silné ruce a dostala jsem pusu na krk, moje ústa se roztáhla do úsměvu. ,,Miluju tě"

Seděli jsme v autě a měli jsme čela opřená o sebe, mezitím, co mě Shawn jemně držel za ruku. ,,Neskutečně moc tě miluju"

,,Ne-e, takhle to nebylo" rozesmála jsem se, když mě Shawn obvinil ze snězení jeho oblíbených čipsů. ,,Jen je chci taky ochutnat" zasmál se a políbil mě.

Došla jsem na vyhlídku, kde se pomalu sklánělo slunce. Zhluboka jsem se nadechla a překročila zábradlí, které mě od toho dělilo. Zpívala jsem tak, jako nikdy v životě, procítěně, se zoufalým nádechem. Ovanul mě vítr a já jsem se zhluboka nadechla. V životě jsem se necítila více volná než teď. Udělala jsem ještě jeden krok, už jsem stála úplně na kraji. Podívala jsem se dolů a uviděla velký sráz, který končil menší řekou, která hučela. Vzhlédla jsem k nebi, na kterém zapadalo slunce, v životě jsem neviděla krásnější západ slunce. Zvedla jsem nohu a chtěla vykročit, ale kolem mě se obmotaly silné, potetované paže. Překvapeně jsem vydechla a otočila se. Stál tady Shawn, trochu zadýchaný, ale s vyděšeným výrazem.

,,Miluju tě, víc než cokoliv nebo kohokoliv jiného. Nemůžu bez tebe být, kdybych tě nestihl chytit, skočil bych taky. Mrzí mě to všechno, chtěl bych začít úplně od začátku. Nebudeš začínat znovu sama, budeme spolu. Uděláme za tím vším tlustou čáru" řekl a chytil můj obličej do dlaní.

,,Opravdu to chceš?" řekla jsem nejistě.

,,Nikdy jsem nic nechtěl víc." řekl a políbil mě. 

KONEC

You changed me (part 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat