22

3.1K 109 3
                                    

Pokud si někdo myslí, že být součástí natáčení filmu, může být zábavné, tak je pěkně na omylu.

Ano, přišlo mi super se dívat na scénu Coltona a Dylan, jak spolu natáčejí přestřelku na Pike Street. Asi tak prvních pět minut.

Pomalu se začíná stmívat a oni po dvou hodinách natáčejí pořád jednu a tu samou scénu. Dokonce i já bych zvládla po tomhle zahrát scénu, v které běží podél obchodů. Obchody hoří a oni musí vyhýbat se kulkám. Když konečně doběhnou za roh, odpočítávají sekundy. Po tom, co "jakože" vybuchne auto (ono tedy doopravdy vybuchne, ale na to mají jen jeden záběr), se ti dva vrátí zpátky do ulice a střílejí na jiné herce umělými zbraněmi. Nakonec se jen procházejí po náměstí a dívají se na škody. TO JE CELÉ.

,,Jak dlouho tohle ještě bude trvat?" pám se holky, která stojí vedle mě - dokonalá blondýna s úsměvem od ucha k uchu a vnadama jako Dolly Buster. Každý chlap by v její přítomnosti mohl slintat.

,,Já nevím," usměje se Holly mým směrem, ,,až režisér bude mít všechno co potřebuje a bude spokojený, tak natáčení ukončí." 

Upřímně? Snažím se k téhle holce být milá, protože je to asistentka Dylana, která pro něj pracuje jen několik týdnů a sama není bůh ví jaká asistentka. Eventuálně je na tom stejně jako já. Víc mě spíš štve, že se na něj pořád snaží sahat. Při každé pauze v natáčení na něj minimálně jednou sáhla. 

,,Klapka a konec!" zakřičí režisér a já se poohlížím za Dylanem, i když bych měla spíš za Coltonem, mým novým šéfem. ,,Děkuji, dnes jste byli všichni úžasní. Dneska to balíme!"

Herci pomalu odcházejí z placu a navzájem se chválí za další super natáčecí den. Jestli budou tímhle tempem pokračovat v natáčení Amerického zabijáka 2, budou tady minimálně do Vánoc.

,,Máš pro mě to ledové kafe?" zjišťuje Colton, který je celé černý od prachu stejně jako Dylan. 

,,Jasně, že mám," podávám mu ho a on se usazuje do své židličky se svým jménem, stejně jako to vedle něj dělá Dylan.

Jako první si nemůžu nevšimnout, když se Holly postaví za něj a začne mu masírovat krk. Mám sto chutí ji skočit kolem jejího krku a zakroutit jím. 

Hodím po ní vražedný pohled, kterého si spíš všímá Dylan a tak prosí svou asistentku, aby mu donesla Colu.

,,Ještě jednou a jsi bez asistentky," usměju se na svého přítele a sedám si vedle Coltona, který se strašně nervuje, už před hodinou měl být jinde.

Po několika minutách slyšíme křik. Ohlížím se okolo sebe a není to nikdo jiný než Tessa. Její blonďaté vlasy vlají do větru a nasupený výraz poznám už na sto metrů daleko.

,,Co ta tady dělá? Může mi to někdo vysvětlit?" štěká okolo sebe a lidi okolo se pomalu sbírají ze svých míst, aby nemuseli tuhle uječenou ženskou dál poslouchat. ,,Řekneš mi k tomu něco Dylane?"

,,Vlastně," odkašle si Colton,, ona je tady se mnou, je to moje nová asistentka, slečno. Máte nějaký problém?" díky bohu, že se mě umí zastat.

,,Ano, to tedy mám."

,,Nevztekej se, najal si ji Colton, ne já," odpovídá ji s úplným klidem Dylan. 

To Tess nasupí ještě víc. ,,Ale prosím tě, nedělej tady si ze mě blázny! Je mi úplně jasné, kde ten tady k ní přišel."

,,A co ti teď jde? O mě? Nebo o Kayu?"

Tessa jako by ztratila řeč. Poohlédne se kolem sebe a jemně si odkašle. ,,Samozřejmě, že mi jde jen o tebe a tvé dobro."

,,Dobře, tak se seber a vypadni," řekne ji na tvrdo a Tessa jen kroutí hlavou.

Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]Kde žijí příběhy. Začni objevovat