Zářivé světla, reflektory, popová hudba hraje z beden z každé strany sálu a já stojím na samotném vrcholku společně v závěsu na Coltonovi.
Nemůžu se vynadívat z balkónů na to, jak se můj bráška Lukášek baví se svými kamarády, kteří trpí stejnou nemocí jako on. Běhají po sále a nejspíš hrají na honěnou. Normálně bych jej já nebo máma zastavila, ale dnes chci, aby si každý dospělí člověk či dítě večer užilo.
,,Připravená sejít schody?" Zeptá se Colton a pevně sevře v objetí mou ruku.
Kývnu hlavou a úsměv se mi rozroste od ucha k uchu. Jen co mě Colton doprovodí k samotnému vrcholku schodů, reflektory ihned namíří na nás. Upřímně musím říct, že svěřit do rukou tuhle akci zrovna Paris Hilton, byl opravdu zlatý důl. Dala si záležet naprosto se vším, zejména s mým příchodem.
Dj, který stojí za djským pultem, chytí mikrofon do ruky a začne do něj křičet: ,,Dámy, pánové a milé děti, velice rád bych Vám představil dnešní zářící hvězdu, kometu, která představí světu novou prestižní školu pro nadané. Přivítejte, prosím, Adriannu Malerovou a její doprovod, amerického herce, Coltona Haynse!"
Lidé v sálu začnou tleskat. Je jich tolik, že je nedokážu ani spočítat. Pořád tomu nedokážu uvěřit, kolik lidí dnes přišlo novou školu podpořit.
Pomalu, opatrně scházíme po schodech dolů a snažíme se rozdávat úsměvy do všech foťáku, které na nás míří. Mám takovou radost, připadám si jako na obláčku.
Jakmile sejdeme ze schodů dolů, Lukášek se ke mě přiřítí jako blesk a společně se svými kamarády mě objímají kolem dokola. Ze začátku si myslím, že tohle musí být opravdu nahrané. Máma určitě nadhodila, že by to bylo moc milé gesto. Když se podívám Lukáškovi do očí, vidím, že je opravdu šťastný. ,,Jsi fakt ta nejlepší ségra, kluci, mi tě závidí," pošeptá tak, aby jej jeho kamarádi neslyšeli a po pár sekundách zase odbíhá.
,,Co chtěli?" Zeptá se Colton a upraví si motýlka, kterého má uvázaného kolem krku.
,,Ale nic," usměju se pokračuju dál v cestě, abych se mohla přivítat s dalšími hosty.
PO NĚKOLIKA DALŠÍCH hodinách, které strávím seznamování a velkým děkem, protancuju s Coltonem a Tylerem až na podrážku moje krásné lodičky. Zítra ráno, mne opravdu budou tak moc bolet nohy, že budu mít problém se vůbec postavit.
,,Měla bych si na chvíli sednout, omlouvám se," pohladím Tylera po rameni a jdu si sednout k nejbližšímu stolu, abych se mohla něčeho napít a hodit do žaludku. Celý den jsem nejedla, abych se nacpala šatů a teď se mé břicho začíná parádně ozývat.
Oddechnu si ve chvíli, kdy si sednu a nenápadně po stolem sundám své lodičky. Bože, to je úleva. Nejraději bych se na stole natáhla a usnula, jenže kolem mě sedí tolik lidí, že by to nejspíš nebylo nejvhodnější gesto.
Mám takovou radost, že se vše vyšlo tak skvěle. Mnohem lépe nad mé představy.
,,Paní, ty musíš být Adrianna," osloví mě ženský hlas, sedící vedle mě a já se k němu otočím.
V první moment nemůžu uvěřit svým očím. Sedím vedle Paris Hilton! Její krásné vlasy vlají po třpytících se zlatých šatech, dlouhých až k zemi a zářivý úsměv, jímž mě okouzluje, rázem prosvítí celý sál. ,,Panebože, to jsi ty, musím ti tak moc poděkovat!"
,,Ale to nestojí za řeč," máchne rukou jako gesto a upraví si své nádherné vlasy, ,,tvůj přítel říkal, že tahle investice bude stát za to a já jsem ráda, že toho můžu být součástí."
ČTEŠ
Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]
FanfictionAdrianna se snaží utéct před životem, který ji zklamal. Útočiště najde u své kamarádky přes půl planety daleko od jejího domova - v Seattlu. Má to být nový začátek bez problémů, stresu a jakýchkoliv mužů. To by ji však nemohl vstoupit do života Dyla...