18

3.1K 94 4
                                    

,,Adrianno, vstávej," slyším Dylanův hlas, který se mi parádně rozeznívá v hlavě. Při každém dalším zvuku cítím, jako by se mi střep z hlavy chtěl dostat ven. Včerejší noc jsme toho vypili opravdu hodně a já mám žaludek jako na vodě.

,,Nech mě spát!" zabručím do polštáře a přimáčknu si ho na hlavu, abych nic nemusela slyšet. Chci se pořádně vyspat. To, že je mi špatně, je přeci i Dylanova vina, neměl toho se mnou tolik vypít. Prakticky v tom jedeme společně.

,,Vstávej, je 11 dopoledne a my se musíme vrátit do Ameriky," jakmile z pusy vypustí tuhle větu, rázem jsem probuzená. Posadím se na postel a kouknu se do dveří, ve kterých stojí. ,,Co? Proč? Teda, stalo se něco?"

Po těle mi projede mráz. Stalo se včera v noci něco špatného? Nebo se Dylan naštval, protože jsem se s ním nevyspala? V místnosti teď cítím dost velké napětí.

Dylan, který stojí u dveří pokoje, mi hodí jeho telefon do ruk. Mám co dělat, abych ho chytila a zároveň se nepozvracela. ,,Rozklikni si tu poslední smsku," nařídí mi a já hlavu sklopím k jeho IPhonu.

Jeho poslední smska v telefonu je od jeho milé manažerky Tessy, která by mě nejraději zamordovala a rozčtvrtila. Kousky těla by určitě byla schopná zakopat na různých světadílech, jen aby nehrozilo, že by mě někdo sešil zpátky dohromady. Nádech výdech, jdeme na to.

-------------------------------------------------------------------------

Tessa:
Ahoj Dylane, chtěl si průšvih, tady ho máš. Do konce roku jste měli s Kayou hrát pár, víš, že byla schopná i víc, než jen pár hrát. To už je ale čistě jen tvá chyba. Má tě opravdu ráda a tahle rádoby zlatokopka  od nikud tě přivede jen do problémů. Už teď režisér Amerického zabijáka pění a čeká kdy se ukážeš, abyste konečně mohli začít točit. Budeš muset přijet, dnes večer vydáš prohlášení, že ta tvoje servírka je jen hloupá fanynka a netušíš, kde se ty flámy vzaly. Přeju ti příjemné čtení.

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hvězda filmu Maze Runner si užívá rande v Římě

Sedm a dvacetiletý herec, Dylan O'Brien, který se proslavil díky klaďasům Thomase v Maze Runner či vtipálka Stilese Stilinskiho v Teen Wolfu si užíval v Římě s novou dívkou. Navzdory tomu, že stále udržuje vztah s herečkou Kayou Scoledario (27), kolegyní z filmu Maze Runner, se nechal unést půvabnou američankou, se kterou odletěl užívat si do italského města poblíž Kolosea. Kdo by to kdy řekl, že na oko takový milý kluk dokáže zahýbat přítelkyni, se kterou je již druhým rokem. Co víc nejedná se o žádnou další nadutou hvězdičku, nýbrž pro snowbyznys úplně neznámou dívku. Pana Dylan O'Brien teď čeká souboj mezi dvěma roztomilýma kočičkama. Vyhraje známá herečka nebo chudá Popelka?

perezhilton.com

-------------------------------------------------------------------------

Očima dokola sjíždím zprávu od Dylanovi manažerky a článek, který o nás napsal Perez Hilton, jeden největších bulvárních novinářů na světě. Chvílemi nevím, jestli se smát nebo brečet. Upřímně, kdybych si jako první přečetla článek a dozvěděla se, že "slečna Scoledario", o které jsme se bavili onehdy v noci, je jeho přítelkyně, asi bych vybuchla. Díky bohu, že jako první mi dal přečíst sms.

Z druhé strany věci se mi chce smát. ,,Tak já jsem chudá americká Popelka, jo?" vyprsknu smíchy a hodím telefon Dylanovi zpátky do ruky. ,,To je vtipné."

,,Ty se nezlobíš?" kouká na mě překvapeně a sedá si na postel vedle mě.

,,Ne, měla bych snad?" utírám si slzy od smíchu. ,,Přijde mi to jako naprostá fraška. Proč vůbec hraješ, že s tou Kayou chodíš?"

Dylan si přejede rukama po obličeji. ,,Když ti to řeknu, budeš se smát."

,,Zkus to."

,,Fajn," posune se na posteli o kousek dál a ruce si dá do klína, ,,v rámci lepší prezentace posledního Maze Runneru jsme měli dva roky hrát pár, aby film přilákal víc fanoušků. Znáš to, čím víc se píše o hercích, tím víc propagace pro film." 

,,Aha," zasměju se znova, ,,to je velice dobrý obchod," směju se dál a dochází mi, že alkohol v mé krvi dočista nezmizel a já se tady směju jako vyšinutá, i když Dylan je opravdu smutný.

,,Kašli na to," bouchnu ho do ramene a postavím se na nohy, ,,jdu si dát sprchu, udělat ze sebe člověka a něco hodit do žaludku. V kolik nám to letí?"

,,Rezervoval jsem let na tři odpoledne. Akorát teď poletíme nějak třináct hodin, tak jen ať víš, že to bude asi náročné cestování."

,,Já už si zvykla," máchnu rukou a beru si cestovní taštičku s makeupem. Jediná věc, co mě ještě zajímá, co se teď bude teda s námi. 

Udělám pár kroků vzad zpátky do pokoje. ,,Dylane?" oslovím ho a otočím se na něj. ,,Co řekneš na té tiskovce?"

,,Já nevím, něco si vymyslím."

Cítím svůj nechutný dech a nevím, jestli je mi víc blbě z toho, nebo co může přijít. Vlastně teď nemám ani náladu se o tomhle bavit. Výlet to byl krásný, ale chudá Popelka se bude muset vrátit zpátky do reality, a tak mlčky odcházím do koupelny.


SNAŽÍM SE ZE sebe studenou vodou smýt ten pocit opilce, který ve mě dřímá. Nejraději bych smyla i všechny pocity, které do mě dostal Dylan. Moc dobře si pamatuji, co se včera v noci stalo. Vyznali jsme si lásku a všechno bylo tak super. Bude to tak super, až se vrátíme do Ameriky? Kde vůbec budu pracovat? Za celou tu dobu jsem si vzpomněla až teď. 

Nejraději bych tady zůstala, v tomhle pokoji s Dylanem a nikam se už ani nehnula. 



Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]Kde žijí příběhy. Začni objevovat