42

2.2K 71 1
                                    

,,Připravená?" Ptá se Dylan, jakmile limuzína zastaví před hollywoodským kobercem, na místě, kde se v tuhle chvíli sjíždí největší smetánka a hvězdy z města.

,,Bude to horší než v San Diegu?" Odpovídám na otázku otázkou a nenápadně kouknu z okna. Venku už bliká stovky foťáků na každé straně, po červeném koberci zrovna kráčí Paris Hilton se svým přítelem a já se najednou cela rozklepu.

Dylan mě chytí za ruku. ,,Hej, v klidu, jsem tu s tebou a jo, bude to ještě horší."

,,To mě opravdu uklidňuje."

,,Nikdo neřekl, že to bude procházka růžovým sadem, Adrianno."

,,Jo, já jen," pohladím ho po ruce, ,,myslela jsem, že to bude daleko snažší."

,,A teď si představ, že tohle je jen začátek," roztomile se zazubí a než si stihnu jeho úsměv pořádně užít, Dylanův bodiguárd, kterému jsme zmizeli v Seattlu (určitě musí být nadšený, že mě zase vidí), nám otevírá dveře auta. 

Opatrně vycházím z limuzíny, dávám si dostatečný pozor na to, aby fotografové, kteří žhaví foťáky, nedokázali zachytit můj rozkrok a zjistit tak, jaké mám dneska kalhotky, jak tak moc mají v oblibě. Například taková Lindsay Lohan nebo zmiňovaná Paris Hilton jsou jasnými příklady. Hold, vždycky se nepoštěstí.

Jen co vyjdu ven, Dylan mě chytí pevně za ruku a upraví si kravatu. ,,Hlavně v pohodě," opakuje dokola a já s velkým nádechem jej následuju po schodech, po kterých se táhne koberec. Připadám si jako opravdová hvězda. Co schod, to Dylanovi pokládají nějakou otázku, čím výš jsme, tím více se novináři zajímají i o mne a zmiňovaný seriál Sunnydale, který by se měl začít natáčet za několik měsíců. 

Na úplném vrcholku, při vstupu do divadla, kde se bude odehrávat premiéra Kayininého filmu, po pravé straně vidím obří billboardy s názvem filmu, před kterým se fotí všechny zúčastněné celebrity. 

,,DÁme pár fotek a půjdeme si dát drink," navrhuje Dylan a dřív, než stíhám odpovědět mě táhne skrz ostatní lidi před plátno.

Dylan nasadí úsměv a přes zuby šeptá: ,,Nasaď úsměv, musí to vypadat věrohodně."

,,Věrohodně?" Zasměju se doopravdy a v tu chvíli foťáky před námi začínají šlehat blesky. 

Dylan mě chytá kolem pasu, líbám jej na tvář, společně se smějeme a pózujeme. 

Stát na červeném koberci v záři reflektorů, součást života každé známé celebrity v USA, což znamená, že pro servírku z České Republiky zcela nedosažitelný moment. Jo, to jsem si myslela možná před několika měsíci, ale rozhodně ne teď. 

Po pár minutách se k nám přidá i Kaya, která za námi běží s objetí. Jako první objímá Dylana a nadále, překvapivě i mně. ,,Tak ráda tě vidím, Adrianno, vítej na své první premiéře." 

Kaya chytá mě i Dylana kolem pasu a společně pózuje do novin, zítra jich bude určitě plná.

,,Dylane, zlatíčko, mohl bys mi skočit pro kabelku? Mám ti za rohem položenou na baru, já si tady mezitím s tvou snoubenkou popovídám," požádá jej Kaya a on se jen tázavě na mě podívá s prokoulenýma očima. Přikývnu a hledím do foťáku před sebou.

,,Jak jste se dostala k roli Eleny Scottové v připravovaném seriálu Sunnydale?" Ptá se jeden z novinářů, stojící před mraky fotografů.

Mile se usměju a prohodím vlasy na druhou stranu. ,,Víte, všechno to byla jedna obrovská náhoda, ostatně jako posledních pár měsíců."

Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]Kde žijí příběhy. Začni objevovat