26

2.9K 82 1
                                    

Za poslední dvě hodiny nemůžu dostat z hlavy jednu představu a tou je Dylan se slečnou Scodelario, která se k němu lepí na premiéře nějakého ubohého filmu. Co když se mezitím v LA děje něco, co by se mi nelíbilo? Mám sto chutí sednout na letadlo a jít si to osobně prověřit.

Čekám až Colton dotočí jednu ze svých dalších scén v téhle nádherné reservaci v Seattllu. Všude jsou lesy, krásná zeleň a čistý vzduch. Škoda, že ho tady ničím tím tvým nikotinovým kouřem, jenže já začínám mít takové nervy, že jinak než zapálit si v tomhle nádherném lese, nemůžu.

Mám dokonce takové nervy, že udělám něco, co normálně nedělám, normálně by mě to ani nenapadlo. Když už mám čas a čekám, vytáhnu telefon a začnu si "vztah" Dylana a Scodelario googlovat na webu. Byla to ta poslední možnost, ale já už to teď prostě jinak nevydržím.

Jak vidím, moc toho na webu ani tak není, více méně mi vyjedou články ohledně toho, že ji Dylan podvedl v Římě. Hned mám lepší pocit. Nicméně, na netu se píše, že jsou spolu skoro dva roky a seznámili se na natáčení filmu Maze Runner, kde se strašně moc do sebe zamilovali. To určitě.

Všechno beru tak nějak v pohodě, dokud nenajdu fotku z prohlášení, které vydali v den, kdy jsme se vrátili z Říma. Na fotce si nedávají ani pusu, nic... jen mě ta šíleně vyvádí z míry, že mám sto chutí telefon odhodit a zašlapat do země. Scodelario se Dylanovi přímo tulí, hlavně, že se tváří jako nadutá kráva. 

Bože, jak já tu ženskou nesnáším a to ji vůbec ani neznám.

,,Vypadáš, jako bys chtěla někoho zabít," slyším Dylanův hlas, otočím se zády a vidím ho stát s batohem na zádech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vypadáš, jako bys chtěla někoho zabít," slyším Dylanův hlas, otočím se zády a vidím ho stát s batohem na zádech.

Dylan vypadá skvěle jako vždycky. Vlasy má lehce nagelované a rozházené do stran, na sobě má džíny a klasické černé tričko. ,,Taky tě ráda vidím, Dylane," otočím se na své židli zpátky a rychle vypnu telefon. Opravdu bych mu teď nechtěla vysvětlovat, proč si jeho kamarádku googluju na internetu.

,,Páni, ty máš asi fakt dobrou náladu," přisedne si na židli vedle mě, která patří Coltonovi. 

,,A ty se mi divíš?" mumlám si potichu a ani se na něj nepodívám. Mohl mi o tom jeho výletu, alespoň říct, potom bych se necítila jako úplná kráva, která se všechno dozvídá na poslední chvíli.

Dylan mě chytí za ruku. ,,Promiň, já sám se to dozvěděl teprve ráno. Tessa kvůli toho přesunula celé natáčení."

Jen co můžu tak se jeho ruky pustím. ,,Myslíš si, že tady za mnou jen přijdeš, řekneš promiň, chytíš mě za ruku a tím je všechno vyřešené?"

,,No..." snaží se mi vstoupit do větu, ale začínám být pořádně rozpálená.

,,Ne, Dylane, poslouchej mě. Souhlasila jsem s tím, že můžeme být spolu - tajně, že dál budeš předstírat vztah s tou husou, ale teď si připadám, jako bych hrála druhé housle já ji. To bylo tak těžké říct mi to dřív, než to udělala Tessa? Víš jak jsem si před ní připadala?"

Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]Kde žijí příběhy. Začni objevovat