Po včerejší noci si připadám jako vyměněná. I když jsem se v noci dostala domů něco okolo půl noci, dnes vstávám už v šest ráno, abych se mohla dostatečně na všechno připravit. S radostí vyskočím z postele a zapnu si písničku na youtube od Gwen Stefani. Tahle stará klasika mě vždycky postaví na nohy, i když se mi nic nechce.
Nahrnu se ke skříni a hledám nějaké pěkné a zároveň stylové oblečení na dnešní natáčení v přírodní reservaci. Upřímně, vůbec nevím, co mě tam má dneska čekat, ale jestli chci zapadat do prostředí, musím si na sebe vzít pěkné khaki legíny a bílý topík? Při pohledu do zrcadla si myslím, že to bude stačit.
Obleču se a jdu rovnou do koupelny, abych si vyčistila zuby a namalovala se.
Když mám konečně hotovo, jdu rovnou do kuchyně, připravuji snídani i kávu jak pro mě tak i Lyss, které se v poslední době moc nevěnuji. To jí můžu děkovat za to, že mě přemluvila, abych tady přijela. To ona mi dala střechu nad hlavou a jen díky ní se poslední dny vyvíjí tak dobře, protože kdybych nikdy nepřijela za ní do států, nikdy bych nepoznala Dylana.
,,Páni, co to vidím, ty jsi jako vyměněná, Adrianno," slyším za sebou Lyssin hlas. Otočím se, ale nepřestávám mazat pečivo taveným sýrem.
,,Mám jenom dobrou náladu," usmívám se na ní a tančím si dál. Mám v sobě tolik dobré energie, že bych ji mohla rozdávat.
,,Mám si tipnout, kdo za to může?" posadí se ke stolu a pozvedne levé obočí.
Vezmu snídani z kuchyňské linky a položím ji na stůl hned vedle připravené kávy. ,,Myslím, že nemusíš."
,,Vztah s Dylanem ti jen prospívá."
,,Já vím," mrknu na ní a posadím se ke stolu k ní. Mám takový hlad, že bych dokázala spořádat celý dort.
Lyss se ke mě nahne přes stůl. ,,Už si s ním spala?"
,,Lyss!" okřiknu ji a zasměju se. ,,Do toho ti přeci vůbec nic není!"
,,Není, ale já to vědět chci."
,,Ne, nespala," odpovídám ji, ale nepřestávám se usmívat. Nedokážu ze sebe dostat vzpomínku na to, jak něžný Dylan byl. Jak věděl, kde má sáhnout, aby mě dostal do varu. Každý jeho dotek i polibek cítím ještě teď na své kůži.
,,Já ti to ale nežeru, Adrianno," kousne si do pečiva a myslí si svoje. Dál ji odpovídat nebudu, sice jsem ji řekla lež, ale moc dobře vím, že pravdu zná ona sama.
Nacpu do sebe rychle snídani, abych stihla zajít ještě nakoupit. Včera v tom spěchu jsem na to úplně zapomněla. Což mi připomíná. ,,Mám novou práci."
,,Vážně?" zarazí si. ,,Tak rychle?"
,,Jo, jsem asistentka Coltona Haynse, tadááá," zvednu ruce nad hlavu a dělám sama sobě aplaus.
,,TO. KECÁŠ!" nevěří mi Lyss. ,,Jak si na takový job přišla?"
,,Dylan vymyslel způsob, jak můžeme být spolu, když natáčí a zároveň, aby to nebyl takový propal. Navíc za to mám neskutečné prachy."
,,Nemá Dylan třeba bráchu? Ráda bych ho poznala."
,,Ne, nemá a upřímně ani nevím, jestli nějakého vůbec sourozence má," je fakt, že za poslední dny jsme se bavili o spoustě věcech, ale o své rodině se snad ani jednou nezmínil.
Lyss bere aktivně svůj telefon do ruky a začne na něm něco hledat.
,,Co děláš?" ptám se ji, vypadá jako by ji teď v hlavě šrotovalo nejméně tisíc koleček.
ČTEŠ
Rande s hvězdou [Dylan O'Brien]
FanficAdrianna se snaží utéct před životem, který ji zklamal. Útočiště najde u své kamarádky přes půl planety daleko od jejího domova - v Seattlu. Má to být nový začátek bez problémů, stresu a jakýchkoliv mužů. To by ji však nemohl vstoupit do života Dyla...