HARRY
Annyi kérdés vetődött fel bennem, miután beszéltem Riz-zel, hogy számolni sem lett volna érdemes. Nem is tudtam nagyon hová tenni amit mondott, mert ahogyan ő is mondta, tényleg nem értettem. Túl sok volt a hiányzó rész. De vajon miért nekem mondta el mindezt? Jó igaz, én kérdezősködtem, de nem kényszerítettem, így simán le is rázhatott volna. Örültem, hogy nem tette, annak viszont nem, hogy a bátyja félbeszakította a beszélgetésünket, még ha nem is direkt.
Riz ahogy beszélt hozzám, kicsit megnyílt, még ha nem is akart, de ezáltal láttam rajta az elkeseredettséget és a fájdalmat. Egy apró töredéknyi részt, mégis ez elég volt ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet. Meg akartam tudni, mi az, ami ennyire bántja a lányt. Viszont azt is tudtam, hogy nem vihetem túlzásba.
Amikor a stúdióban énekelt, akkor is egy rövid kis időre a dal alatt elengedte magát. Akkor, pár órával ezelőtt még azt hittem, csak azért sír, mert ennyire átérzi a dalt. Lehetséges, hogy így volt, de most már tudom, hogy nem csak ez volt az oka. Bár az a szám tényleg az egyik legjobb a The Ridleys legújabb albumáról. Miért akarta pont azt énekelni?
A feszültség, ami a Ridley tesók közt volt, szinte vágható volt, hülye az aki nem veszi észre. Már elég beteges méreteket öltött. Három év. Ezt mondta Riz. Ennyi idő alatt simán elfajulhattak a dolgok, annyira hogy Riz és Amoura egy jó szót sem tudtak egymással beszélni. Vagy legalább normálisat. És sosem tartózkodtak csak ketten egy helyiségben. Még csak ugyanazzal a kocsival sem voltak hajlandóak menni.
- Mi van Riz-zel? - kérdeztem Liam-től, miközben a lány szobájában öltöztünk át éppen. Ő jobban ismerte, mint én és gondoltam megtudhatok tőle valamit.
- Ezt hogy érted?
- Miért ilyen...? - kezdtem bele, de elakadtam.
- Távolságtartó? - segített ki Liam.
- Igen.
- Hogy miért azt nem tudom, de amikor először találkoztam vele, akkor nem volt ilyen.
- Mi változott benne?
- Hát... velem nagyjából ugyanúgy viselkedik amióta megismertem, Kai-hoz szinte hozzánőtt, de pár éve volt itt Niall szülinapi bulija. Akkor találkoztunk először, de aznap Amoura és ő direkt összeöltöztek. Bár nem teljesen ugyanúgy néztek ki, de egy csomószor összetévesztettem őket. - az említésére nekem is eszembe jutott az a parti és bár tényleg akkor találkoztam én is vele először, egész nap csak a saját barátaimmal beszélgettem és nem is figyeltem másra. - Mi van Harry bejön Riz? - meglepett a kérdése, de végül is érthető volt, mert miért is kérdezgetném, nem? Végül is igaza volt. Riz egy gyönyörű lány.
- Nem mondom, hogy nem. - mosolyogtam rá, ő pedig vissza rám. - Csak nem a legegyszerűbb beszélni vele.
- Valóban nem. Viszont én szoktam vele beszélni és gyakran segítek neki az énekléssel, a hangjának a fejlesztésével, ha gondolod átpasszolom neked az egyik alkalommal.
- Nem. Illetve ha tényleg nem tudnál neki segíteni és úgy gondolod, hogy én igen, akkor szívesen, de ne azért, mert tetszik nekem, oké?
- Oké. Hé, most mondtad, hogy tetszik. - vigyorgott rám, mire csak megforgattam a szemeim. - Még csak délelőtt óta ismered kicsit jobban Harry.
- Igen, de nem vagyok vak Liam. Amúgy meg ki tudja, hogy fordítva is így van-e. Riz nehezen kiismerhető.
- Na az biztos.
- De elképesztő a hangja.
- Igen, nem is értem, miért nem akarja használni. - válaszolt, majd kopogtak az ajtón, így odament és kinyitotta azt.
- Készen vagytok? Lassan mennünk kell. - szólt Sutton.
- Igen, jövünk. - lementünk a nappaliba, ahol a többiek már mind ott voltak.
- Mielőtt elmegyünk gyorsan beszéljük meg, hogy ki melyik nap nem iszik. 3 éjjel, kilencen vagyunk. 1 éjjel, három ember. - mondta Rizzy.
- De csak két autó van. - nézett rá értetlenül Louis.
- Jó, de szerinted az igazságos? - kérdezett vissza Riz. - Különben is ki tudja, hogy ki mennyire lesz részeg, vagy ha esetleg valami baj történne.
- Igaz. - válaszolt Lou.
- Na akkor ki lesz ma? - erre Hero, Mour és Sutt felemelték a kezüket.
- Holnap van az utolsó koncert. - szólt Hero.
- Jó, holnap? Leszek én.
- Én is. - szállt be mellé az öccse.
- Én. - mondtam, mire a lány mosolyogva bólintott.
- Akkor a harmadik napra marad Niall, Liam meg Louis. - zárta le a témát, majd felkapta a kisasztalról a kulcsot és Liam felé dobta. Ő el is kapta, majd ismét beszálltunk az autókba. Liam vezetett megint, mellette ült Lou, én és Rizzy pedig hátul. Liam rám nézett a visszapillantó tükörben és kacsintott egyet, mire csak egy halvány mosollyal megráztam a fejem.
XXX
A VIP belépőjeinket felmutatva mentünk be az elkülönített részre, amikor mögöttem Riz és Kai veszekedni kezdtek az őrökkel.
- Most ez azt jelenti, hogy nekünk innen kell nézni a koncertet?
- De ez kurva messze van.
- Szart se lehet látni.
- Engedjen ki. - zúdítottak mindent a testes talpig feketében levő pasira.
- Nem tehetem.
- Mégis miért nem?
- Túl nagy már a tömeg. - utalt a rengeteg emberre akik épp a kordon sávon kívül tolongtak a színpad felé. - A saját biztonságuk érdekében.
- Mi? - kérdezett vissza döbbenten Riz. Ő nem tudhatta, ugyanis nem volt annyira híres, de mi sosem mentünk be az emberek közé, meg a nagy tömegekbe, mert veszélyes volt. Az őr meg valószínűleg nem tudta, hogy ki is a lány, de mivel olyan belépője volt ezért feltételezte, hogy híres.
- Kai! Riz! Gyertek.
- Mi? Nem, innen akkorák az emberek a színpadon, mint a hüvelykujjam! - ellenkezett Kai. Arrébb húztam őket és elmondtam nekik, hogy miért kell itt maradniuk. Azért Kai Youtube-csatornáján a 2,5 millió feliratkozó eléggé ismertté tette őket, hogy bajba keveredhessenek vagy letámadják őket a fanok.
- Jó, oké. - mondták, jelezve, higy vették az adást. Odamentünk a többiekhez és beszélgetni kezdtünk, hogy melyik koncertekre akarunk elmenni.
- Srácok az mi? - mutatott tőlünk jobbra Kai, mire mind oda kaptuk a fejünket.
- Hol? - kérdezett vissza Sutton.
- Az ott, a sárga. - folytatta Riz.
- Mire gondolsz? - szólt Niall, de a következő pillanatban Kai és Riz, már közel sem voltak hozzánk. A kordon sáv felé rohantak és mire visszanéztünk épp annyit látgattunk, hogy mindketten átugranak a kordonokon és az üres sávon, ami elválasztotta a fanokat és a VIP részt. Egy olyan helyen ugrottak, ahol kicsit felszakadozott a tömeg, így nem estek rá senkire és nem lett baj. Az őrök észrevették, hogy ugranak, de mire odaértek, ők beljebb nyomultak a tömegben, ezzel elbújva előlük.
XXX
Már hajnali három volt mikor úgy döntöttünk, hogy ideje hazamenni. Ugyanúgy utaztunk, mint idefelé. Most láttam először Rizzy-t azóta, hogy Kai-val eltűntek a tömegben. Azóta biztosan ivott, nem is egy pohárral, de nem volt részeg. Félúton kicsatolta magát, majd átült középre. Az ölébe húzta a kezemet és az ujjaimon levő gyűrűket kezdte el nézegetni. És én ezt egy kicsit sem bántam.
YOU ARE READING
Happiness Begins [H.S.]
FanfictionSzeretnék boldog lenni. Teljesen. Szeretném ha minden rendben lenne köztem és a testvéreim közt. Köztem és a szüleim közt. De erre nem sok esélyt látok. Legalábbis a jelenlegi helyzetben. Talán egyszer majd változnak a dolgok. Talán egyszer eljön az...