20.

268 12 2
                                    

HARRY

A média és a rajongóink teljesen felbolydultak. Úgy tűnt nem akar nyugodni a helyzet. Igaz csak három napja, hogy lencsevégre kaptak minket együtt és valószínű volt, hogy nagy lesz a felhajtás, ha megtudják, hogy barátnőm van, de örültem volna, ha egy kicsit csillapodnak a kedélyek. Riz egyszerre kapta a szeretet és az utálatot, látszólag nem nagyon érdekelte, de tudtam, hogy tisztában van a dolgokkal. Azt tervezem, hogy leszögezem az álláspontom és hiába tudom, hogy ez további őrületet kelt majd, utána reményeim szerint hagynak is minket, bár a nyakunknok van a turné és biztosan egy csomó kérdést tesznek majd fel, szóval lehet, hogy nem a legjobb ötlet, de akkor is ki akartam tenni egy képet. Ritka, tudom. Főleg most, hogy ilyen eszméletlenül dögösen néz ki. Istenem az a ruha! Gyönyörű volt benne. Hozzá illő magassarkú szandált viselt így a fejebúbja már nem csak a vállamig ért. A haja félig fel volt tűzve, a kezében apró virágcsokor. Úgy megcsókolnám! Sőt... na jó, lehet, hogy inkább a papra kellene figyelnem, mielőtt még olyat teszek amit nem kéne. Hiába, Riz mellett sokkal nehezebben tudtam tűrtőztetni magam, mint amennyire az eddigi ilyen helyzetekben összesen. Az elmúlt három nap kissé veszélyes volt, főleg, amikor csak egy bugyiban és a kölcsön adott pólómban hozta nekem ágyba a reggelit. Én pedig kénytelen voltam minden egyes alkalommal hideg vizes zuhanyt venni. Szerintem fogalma sem volt arról, hogy mit tesz velem. De nem bántam. Most pedig reméltem, hogy lassan véget ér a szertatás és végre hozzáérhetek és megcsókolhatom. Még mielőtt elkezdődött volna ez az egész bemutattam anyának és a nővéremnek is, akikkel elég gyorsan megtalálta a közös hangot, aminek nagyon örültem.

- Megcsókolhatod a menyasszonyt. - Niall pedig így is tett. Nem sokkal később a fotózkodás után, mindenki bevonult a terembe, ahol a vacsora lesz. Odamentem én is az ifjú párhoz és sok boldogságot kívántam nekik, majd megölelgettem őket. Amoura és Niall csak úgy sugároztak a boldogságtól, hogy végre egymáséi lehetnek. Tőlük tovább lépve a teremben a szemeimmel Riz-t kezdtem el keresni, de nem láttam sehol. Így inkább helyet foglaltam az egyik kerek asztalnál Liam mellett, hiszen a másik oldalamra úgyis ő kerül majd. Már csak ő hiányzott, ott volt már Louis, Hero a barátnőjével, Lucy-val, aki igazán aranyos volt, Sutton és Serena, valamint Kai. Nemsokára meg is érkezett Riz és ezzel be is zárult a kör. Ahogy leüllt kaptam egy rövid csókot, a kezem pedig egyből a combjára siklott. Ott is maradt egész vacsora alatt. Néha kicsit feszengett, ha feljebb húztam a kezem, de amikor simogatni kezdtem újból ellazult. Kissé meglepett, hogy a torta felvágása után, inkább rákulcsolta az ujjait az enyémre, de nem bántam egy kicsit sem.

- Nem táncolunk? - kérdezte, mire a táncparkettre néztem, ahol már jó páran nekiálltak lassúzni a zenére.

- De, mehetünk. - megfogtam a kezét és kihúztam a párok közé, a többiek pedig szintén elindultak a parkettre. Egy lassú szám ment, így magamhoz húztam és adtam egy puszit a nyakhajlatába. - Lélegzetelállítóan nézel ki. - súgtam a fülébe. A szemébe néztem, ő pedig rám mosolygott, de láttam, hogy valami zavarja, vagy talán én hoztam zavarba.

- Baj van? - kérdeztem egyből.

- Nem, csak... - kezdte, de Liam és Louis eltancoltak mellettünk egy-egy üveg pezsgővel, mire persze mindketten nevetni kezdtünk. Mikor arrébb kerültek várakozón néztem rá. Riz csak közelebb húzott. - Túl sokan vannak itt Harry. - suttogta. - Én még sosem voltam senkivel, sosem csináltam ilyeneket és nem tudok úgy tenni, hogy semmi sem történik, miközben felizgatsz. - hadarta. Így megértettem. Azt is, hogy miért kérdezett rá a nővére, hogy jól van-e. Viszont nem válaszoltam egyből, amit valószínűleg rosszul jött le neki, mintha rosszat mondott volna és újból belekezdett. - Mármint nem azt mondom, hogy egyáltalán ne csináld, csak ne itt. Mert amúgy jól esik, hogy figyelsz rám, de... - láttam, hogy kissé kikezdi a pánik és inkább közbevágtam.

- Hé, nyugi! - jobban magamhoz húztam és az oldalát kezdtem simogatni. - Semmi gond. Teljesen érthető. Nincs semmi probléma. Tudom türtőztetni magam. Csak hát férfiból vagyok és amint már mondtam csodásan nézel ki.

- Köszönöm. - lassan táncoltunk tovább, de nem bírtam sokáig.

- Azért ugye megcsókolhatlak?

- Ha nem vadulsz. - mondta, mire én azonnal az ajkaira tapadtam. - Azt inkább tartogasd későbbre. - harapott az alsó ajkába, majd összefonta az ujjainkat és húzni kezdett a bár felé. Alig egy perce még, majdnem pánikrohamot kapott, most meg itt kacérkodik velem? Mi a fene? Komolyan mondom őrjítő ez a lány. De legalább az enyém. A bárnál kért két pohár pezsgőt és azokkal mentünk oda a többiekhez, akik egy kis csoportba verődve röhögtek valamin.

- Cerrus! - hallottuk meg a Ridley anyukának a hangját, mire mind odafordultunk. - Irány táncolni apáddal. - erre Riz a kezembe nyomta a pezsgős poharát és odament az apjához. Nem sokkal később vissza is jött hozzánk, addig én is táncoltam anyával és a nővéremmel is. Az egész este nagyon jól telt, mind örültünk Niall-nek és Amoura-nak. Hajnali négy után nem sokkal kezdett leállni a buli. Riz már vagy a harmadikat ásította, mire megkérdeztem, hogy ne menjünk-e fel a szobánkba, ami a a mellettünk levő szállodában volt. Csak bólogatott, elköszöntünk volna a többiektől, de ők is elindultak velünk, így erre csak a folyosón került sor, ahol a szobáink voltak. Bementünk, én pedig bezártam az ajtót. Mire megfordultam Riz már kibújt a cipőiből és épp az erkélyajtót húzta el. Levettem a zakómat, a nyakkendőmet, kigomboltam a felső három gombot az ingemen és utána mentem. A jacuzzit próbálta bekapcsolni. Átkaroltam és nyomtam egy puszit a vállára.

- Azt hittem álmos vagy.

- Csak jó színész. - fordult meg mosolyogva a karjaim közt. - De ez meg sajna nem működik.

- Nem baj, úgyis hosszú nap volt a mai.

- Biztos? - kérdezte miközben végigsimított a mellkasomon, majd az ujjai megtalálták a gombokat az ingemen és lassan kezdte szétnyitni rajtam az anyagot.

- Riz...? - kezdtem, de a tarkómnál a hajamba túrt, majd megcsókolt. Ez a csók még a stúdiósnál is hevesebb volt. Végig vezettem a kezem az oldalán és a kerek fenekébe markoltam. Erre csak még jobban hozzám simult. Elkezdtem hátrálni és behúztam magammal a szobába. Csak egy pillanatra váltunk el, amíg becsukta a teraszajtót. Az ágy felé támolyogtunk. Leültem rá, ő pedig a lábaim között állt. - Szóval Cerrus, hmm...? - szólaltam meg, amikor elszakadtunk egy kicsit, hogy levegőhöz jussunk. Hiába voltunk mind ketten énekesek és rendelkeztünk nagy tüdőkapacitással, azért nálunk is volt határ.

- A te szádból sokkal jobban hangzik. - kuncogott és letolta a vállaimról az inget. Levettem teljesen hátrébb ültem, aztán az ölembe húztam Rizzy-t. Újabb csókot kaptam, amiben ismét nem fogta vissza magát.

- Riz? - váltam el tőle, és a szemébe néztem. - Biztos, hogy ezt akarod?

- Igen. A Louis-szal történtek után elhatároztam, hogy csak akkor fekszem le valakivel, ha teljesen biztos vagyok abban, hogy szeretném. Lehet, hogy ez most furcsa lesz, mert tudom, hogy csak egy hónapja vagyunk együtt, de teljes mértékben megbízom benned, mert szeretlek. Igaz, már nem vagyok az, de... én neked szeretném adni a szüzességem. - elképesztően meglepett amit mondott, de baromi jól esett ezt hallani és az érzés kölcsönös volt.

- Én is szeretlek. - vallottam be, majd megcsókoltam. - Köszönöm. - az éjszaka további részét azt hiszem nem kell magyaráznom.

Happiness Begins [H.S.]Where stories live. Discover now