25.

239 10 0
                                    

RIZZY

A turné napjai, hetei, hónapjai csak úgy repültek el a fejünk felett és meglepő volt egy nap arra kelni, hogy ismét a saját ágyamban fekszem Los Angeles-ben és nem kell mennünk sem fotózásra, sem interjúra valamint koncert sem lesz este. A pánikrohamos eset után azért jobban vigyáztam, amikor közel mentem a rajongókhoz, de tudtam, hogy nem hátrálhatok csak ezért meg attól, hogy odamenjek. Kai is ezt mondta. Tudta, hogy félek és támogatott is. Mindig lejött velem, ha megkértem rá.

A hajam borzalmas volt. Mielőtt a londoni koncert elkezdődhetett volna, Jana a fodrászunk megpróbálta a legtöbbet kihozni belőle. A végeredmény az lett, hogy az össze-vissza tépett hajamat levágta egy vonalban, onnan ahol a legrövidebb tincsek voltak. Nem sokkal az állkapcsom alá ért. Egyáltalán nem tetszett, de tudtam hogy ez a legjobb megoldás. A tesóim próbáltak kedvesek lenni és azt mondták jól áll, de tudtam, hogy nem ez a valódi véleményük. Harry szintúgy, de azt mondta, hogy nem baj, néha nem árt egy kis változás és szerinte ha kicsit megnő, akkor jobban fog állni. És igaza is lett, mert hat hónappal később, a turné végére már leért a vállamig és így tényleg tetszett.

Nem sokra rá ahogyan hazaértünk Harry egyszer csak beállított hozzánk, amit egyáltalán nem bántam és azt mondta pakoljak, mert holnap reggel indulunk. Megkérdeztem hová, de nem akarta elmondani, ennek ellenére sikerült kiszednem belőle. Elvitt Rómába, mert a Gucci oda szervezett egy egyhetes fotózást a következő kollekciójuk hirdetésére. Nagyon megörültem, hogy elvisz és kettesben lehetünk. Amíg Harry-t meg a többi modelt fotózták én legtöbbször csak néztem őket, de néha játszottam vagy etettem az állatokat amiket odahoztak, vagy sétáltam egy kicsit a közelben. Az egyik nap Harry hajába tették azt az arany leveles fejpántot, ami egyszer már volt rajta az egyik régebbi fotózáson. A szünetben amikor odajött hozzám és megcsókolt leloptam róla és a saját hajamba tettem. Nevetett rajtam és újabb csókot váltottunk, mellettünk pedig meghallottuk a fényképezőgép csattanását. Mindketten odanéztünk, de csak a kampányra küldött fotós volt az. Elnézést kért, azt mondta nagyon aranyosak vagyunk és megmutatta a fotót, ami tényleg nagyon jól sikerült. Megkértem, hogy küldje el nekem és ez lett az új háttérképem. Aztán amikor vége lett a fotózásnak pár napra rá ismét repülőre szálltunk.

Elrepültünk a testvéreimmel közös nyaralás helyére, Bora-Bora-ra. Gyönyörű hely. A mi gépünk pár órával előbb ért oda, mint a többieké, így úgy gondoltuk körülnézünk a kis kunyhók körül is, amikben a következő héten lakni fogunk. Épphogy visszaértünk, átvettük a fürdőruháinkat és kimentünk a vízhez, amikor megérkeztek a többiek is. Miután megölelgettük egymást ők is elfoglalták a kis kunyhóikat, aztán jöttek is vissza hozzánk, már ők is átöltözve a fürdéshez.

Csodálkoztam, hogy Louis és Liam elhozták a két kis apróságot Freddie-t és Bear-t, de a két kicsi nagyon jól elvolt egymással és az sem sok időbe telt nekik, hogy velünk is megbarátkozzanak. Kai nagyon sokat játszott velük és jó volt nézni, ahogy az öcsém elszórakoztatja őket. Ilyenkor legalább nem a telefonját bújta. Értem én, hogy ennyi pár között, nem túl jó, ha te épp egyedül vagy, de kezdett feltűnően sok lenni. Néha furcsán mosolygott is hozzá. Egyik este amikor elmentünk vacsorázni, de már mindenki végzett és lassan indulni készültünk, Kai ismét elmerült a képernyőjében, de egyszer csak kikaptam a kezéből és áttartottam Harry elé a másik oldalra, hogy ne érhesse el.

- Hé! - kapott azonnal utána és nagyjából rám is feküdt, hogy elérhesse a mobilját. Páran felénk is néztek.

- Ez most komoly? - kérdeztem meglepetten, amikor megnéztem a megnyitott beszélgetést.

- Riz! Ne már! - felkuncogtam és visszaadtam neki a telefonját, mire visszaült a székébe.

- Mi az? - támadott le a kérdéssel Sutton. Kai gyilkos pillantással nézett rám.

- Egy csajjal flörtölget csak.

- Mi a neve? Hadd nézzem meg. - hajolt közel az öcsénkhez Sutt.

- Dehogy nézed. - tolta vissza a nővérünk fejét, majd elrakta a mobilját.

- Én láttam a nevét.

- Mi az? - kérdezte most már Amoura is.

- Hagyjátok már szegényt. - szólt Hero és azt hittem le fog állítani minket, de nem tette. - Mondjuk a neve engem is érdekel. - mondta egy rövid csend után, mire mindannyian felnevettünk. Kai csak elmosolyodott.

- Mindenki kíváncsi rá. - mondta Lucy.

- De csak mert jót tenne neked, ha lenne barátnőd. - fűztem hozzá.

- Miért? - nézett rám Kai.

- Hogy ne én mossak rád. - mondtam csipkelődve.

- Aha, persze.

- Na, mondd el. Tudod, hogy úgysem úszod meg. - erre csak felsóhajtott.

- Ki fogtok röhögni. - mondta a szalvétát gyűrögetve.

- Mondhatnám, hogy nem fogtunk, de nem tudom megígérni. - erre csak furcsán nézett rám.

- De te láttad.

- Igen, azért mondom.

- Jó, mindegy. A neve Kaia. - erre tényleg felnevetett a társaságunk, de miután csekkoltuk a profilját, a fiúk és legfőképpen Hero, megdícsérték, hogy jó csajra pályázik és bátorították is. Aztán Mour szólalt meg.

- Srácok! - mindenki rá figyelt. Felmosolygott Niall-re, ő pedig vissza rá. - Niall-el babánk lesz. - annyira meglepődtünk mind, hogy azt hittem, holnap reggelig, vagy a nyaralás végéig ott maradunk és tátott szájjal bámuljuk őt és Niall-t. Sutton ocsúdott fel először.

- Ez az! - kiabálta. - Nagynéni leszek! - pattant fel.

-. Ja, de buktál 200 dollárt. Meg ti is. - néztem fel rá, mire most a testvéreimen kívül mindenki engem nézett meglepetten.

- Ahj, basszus, tényleg. - ütötte magát homlokon Hero.

- Ti fogadtatok ránk? - kérdezte Niall.

- Igen és valószínűleg egymásra is fogunk. - mondta Hero.

- Én arra fogadtam, hogy a turné alatt esik teherbe, Hero és Sutton arra, hogy mire vége lesz már lesz is babátok, Kai meg arra, hogy majd csak a turné után álltok neki a babát csinálni, szóval nyertem.

- Ez nem szép tőletek.

- Inkább hagyjuk ezt most. Gratulálok. - ölelte át a húgát Sutton. Mindannyian gratuláltunk nekik.

Később Harry-vel sétáltunk egyet a parton, aztán visszamentünk a kunyhónkba. Elkészültünk mindketten az alváshoz, majd bebújtunk az ágyba.

- Riz?

- Hmm? - megtámasztottam az állam a mellkasán és így néztem fel rá.

- Ha nem szeretnéd nem kell, de arra gondoltam, hogy hozzám költözhetnél. - erre elképedtem. A mai este folyamán sokadszorra.

- Tényleg?

- Igen. Többet lehetnénk együtt. Na meg, szeretnék minden reggel arra kelni, hogy ott vagy mellettem.

- Ez nagyon jól hangzik. - mosolyogtam rá.

- Akkor ezt vehetem igennek?

- Nem. Ezt vedd annak. - felnyomtam magam és megcsókoltam. - Harry?

- Hmm?

- Írunk egy dalt közösen?

- Még szép hogy. - mosolygott rám.

- Szeretlek Harry.

- Szeretlek Riz. - mondta, majd lehúzott egy újabb csókra.

Happiness Begins [H.S.]Where stories live. Discover now