RIZZY
- Kai engedj már el! - szóltam rá az öcsémre, aki épp a lábaimat csapdába ejtve tartott a kanapén és nem volt hajlandó kiengedni a kezei közül. - Kai, kérlek mindjárt összepisilem magam! - erre nagy nehezen elengedett én pedig mehettem a mosdóba. Mire visszaértem, már a többiek is mind megérkeztek, beleértve a tesóimat, anyáékat, Anne-t, Gemma-t, Jeff-et, a One Direction maradék három tagját és természetesen Alden-t is.
Mindenki Harry nappalijában gyűlt össze és tudtam, hogy másodpercek választanak el attól, hogy színt valljak és irtóra féltem. Harry-hez mentem és átöleltem, mire ő abbahagyta a beszélgetést a bátyámmal és hosszasan megcsókolt. Alig hogy elváltunk egymástól Jeff hangját hallottam meg magam mellől.
- Ideje kitálalni.
- Miért, sietsz valahova? - kérdeztem tőle mosolyogva.
- Csak csináld. - mondta, miközben játékosan összeborzolta a hajam. Felsóhajtottam.
- Srácok! - emeltem meg a hangomat, mire mindenki felém fordult. - Én... - kezdtem, de éreztem, hogy a pánik felerősödik bennem. Megéreztem Harry szorítását a derekamon, mire felnéztem rá, mire ő egy bíztató félmosolyt küldött felém. Ez elég volt ahhoz, hogy erőt vegyek magamon és folytassam, de mielőtt ezt megtehettem volna, Kai felugrott és az ujját rám szögezve felkiáltott.
- Terhes vagy! - egy pillanatra megállt bennem az ütő, aztán visszakérdeztem.
- És ebben miért vagy olyan biztos?
- Sose utasítod vissza a whiskey-t, de láttam, hogy ma lepasszolod Hero-nak.
- Basszus, neki adtad? Miért nem nekem? - háborodott fel Sutton.
- Bocsi Sutt. - húztam el a szám. - Kai-nak meg igaza van.
- Igen! - kiáltotta az öcsém, a többiek meg döbbenten néztek rám.
- Ez komoly? - kérdezte apa.
- Igen. - válaszoltam.
- Gratulálok! - szólt Niall. Felnéztem Harry-re, hogy lássam a reakcióját. Kicsit döbbent volt, de egyre csak az arcomat vizslatta és szorosan tartott a karjaiban.
- Miért érzem úgy, hogy van itt még valami, amit nem mondasz el?
- Mert van is. - feszülten nézett minket mindenki.
- Gyerünk már!
- Ki vele! - sürgetett Louis és Liam, de azért még húztam egy kicsit a hatásszünetet.
- Nem csak egy babánk lesz.
- Kettő? - tippelt Amoura, mire az alsó ajkamba haraptam nehogy rávágjam egyből, hogy valóban mennyi.
- Jeff? - néztem rá kérdőn.
- A-a. - rázta a fejét. - Nem lövöm le a poént. - körbenéztem még egyszer a társaságunkon, aztán kiböktem.
- Négy. - azt hittem, erre senki nem fog tudni megszólalni a döbbenettől, de Harry azonnal felkapott és megpördült velem, a helyiséget pedig akkora hangzavar töltötte be, hogy Alden felsírt, erre aztán elhakult a zajongás.
- El se hiszem! Négy! - fogta a kezei közé az arcom Harry.
- Baszki haver én eggyel is alig bírok. - mondta fájdalmasan Niall, mire a nővérem a karjára csapott a csúnya szó miatt, a többiek meg felnevettek.
- Niall. - tettem a vállára a kezem. - Megvárjam amíg leesik, hogy a nővéremet vetted el? - zavart tekintettel nézett rám, aztán egyszer csak elkerekedtek a szemei, majd elnyomott egy elég cifra káromkodást és kiitta a poharából a maradék bort. Erre ismét hangos nevetés töltötte be a nappalit.
ESTÁS LEYENDO
Happiness Begins [H.S.]
FanficSzeretnék boldog lenni. Teljesen. Szeretném ha minden rendben lenne köztem és a testvéreim közt. Köztem és a szüleim közt. De erre nem sok esélyt látok. Legalábbis a jelenlegi helyzetben. Talán egyszer majd változnak a dolgok. Talán egyszer eljön az...