RIZZY
- Megjöttem! - kiabáltam el magam, amint hazaértem. Nagy meglepetésemre Amoura jött ki a nappaliból.
- Gyere, téged vártunk. - mondta én pedig furcsán néztem rá, mert nem tudtam miért van ott és miért pont rám vár, de bentem utána és megláttam a helyiségben a testvéreimet és a szüleimet.
- Baj van? - kérdeztem egyből, mert kissé nyomott hangulat uralkodott a szobában. - Mi történt?
- Igen, de jó híreink vannak. - szólt Sutton.
- De akkor miért ilyen furcsa mindenki? - leültem az öcsém mellé, Hero pedig átvette a szót.
- A lemezkiadónak amivel eddig dolgoztunk, annyi. A hétvégén ellenőrzés volt és rengeteg hamisított szerződést találtak. Ezenfelül más illegális dolgokat is, így a helyet bezárták.
- Sajnálom. Akkor most mit fogtok csinálni?
- Már rengeteg másik kiadó jelzett, hogy szeretnének minket, de még nem választottunk. - továbbra sem értettem hova akar kilyukadni. - Úgy gondoljuk, hogy veletek többre mennénk.
- Kivel? - nem esett le a dolog.
- Sutton, Kai és te.
- Azt akarjátok, hogy mi is menjünk veletek? De mit csinálunk mi ott?
- Énekeltek. - vágta rá Mour, hogy végre megértsem.
- Azt mondod, hogy legyünk mi öten egy banda?
- Igen, azt. Sutton beleegyezett, így ha megyünk kell majd egy új menedzser.
- És te? - néztem Kai-ra.
- Jobb mint itthon ülni, vagy egy egyetemen rohadni. - válaszolta. Ebben nem tévedett.
- Mi lesz a videózással?
- Nem hagyom abba. Nem lesz minden nap feltöltve valami, de folytatom.
- És te, Riz? Mit mondasz?
- Átgondolhatom?
- Azért ennyire nem lehet nehéz döntés. - szúrta közbe Mour.
- Neked talán, de nekem ott van a cheerleading is. Négy éve vagyunk bajnokok, láttad, ott voltál. Ezt nem tudom csak úgy eldobni. - sóhajtottam fel. - Mennyi ideig tartana a turné, ha kiadunk egy új albumot? - kérdeztem a bátyámat.
- Hat hónap legalább.
- És legfeljebb?
- Kilenc hónap, talán.
- Riz. - szólított meg anya. - Ez egy nagyon jó ajánlat, ne dobd félre csak a sport miatt. És ezért még fizetést is kapsz.
- Tudom anya. - Kai a hátamra simította a kezét, mert tudta, hogy nem csak a csapatom miatt aggódom.
- Akkor mi tart vissza? - kérdezte apa, én pedig tudtam, hogy színt kell vallanom.
- Az... hogy alig egy hónapja van barátom és ha elmegyek... - kezdtem, de nem fejeztem be, úgyis tudtam, hogy értik.
- Van barátod? - nézett rám meglepetten anya és apa.
- Ki? - Kai-on kívül a többiek érdeklődő tekintettel várták, hogy megtudhassák.
- Harry. - mondtam halkan.
- Styles? - lepődött meg Sutton. - Hogy én ezt, hogy nem vettem észre...
- Ők is most tervezik az összállást, az új dalaikat, az albumot... és ha minden másnap másik városba koncertezünk, aztán ők is elindulnak a turnéra é-én... - újra elakadtam. Nagyon féltem.
- Ha nektek együtt kell lennetek, akkor működni fog, mint nekünk. - szólt Amoura.
- Ez közel sem olyan, mint a ti kapcsolatotok! - háborodtam fel. - Amikor te először elmentél majdnem egy éve együtt voltatok már és most meg már a vőlegényed, sőt a férjed lesz, mire elkezdjük. Ahhoz egy hónap közel sincs! - a félelem beszélt belőlem. Végre találtam valakit, akit szeretek, a jelek szerint viszont szeret és én nem akartam elveszíteni.
- Az nem jelenti azt, hogy nekünk nem volt nehéz. - mondta a nővérem, aztán a szobában beállt a csend. Tudtam, hogy nekem kellene mondanom valamit, illetve bocsánatot kérni, de nem akartam.
- Csak akkor, ha a Columbia-hoz megyünk. - közöltem, a kiadóra utalva.
- Ha csak azért akarod, mert ott van Harry és oda akarnak menni az új albummal... - kezdte Sutt.
- Nem. - vágtam a szavába. - Azért mert ők hagyják a legnagyobb teret és szabadságot az előadóiknak. Nem akarom, hogy megmondják nekem, hogy mit lehet és mit nem, amikor nem is értenek hozzá. - meglepődve néztek rám, de aztán mind egyet értettek. Ezzel a családi ülést be is rekkesztettük. Felmentem a szobámba, átöltöztem, aztán pedig kiültem a teraszon levő kanapéra, ahol pár héttel ezelőtt még együtt aludtunk, noha nem szándékosan. Épp fel akkartam hívni Harry-t, amikor Hero lépett ki hozzám.
- Jól vagy? - jött közelebb, majd leült mellém.
- Persze...
- Csak félsz. - erre csak bólintottam. - Hidd el én is félek.
- Mitől?
- Amitől te is. Lucy miatt, de Mour-nak abban igaza volt, hogy ha együtt kell lennetek vagy lennünk, akkor működni fog a dolog.
- Tudom... de eddig sem volt egyszerű összehoznunk a dolgokat, mert mindig vissza kellett mennie Londonba és, ha mindketten a világot járjuk, akkor lehet, hogy esélyünk sem lesz. És lehet, hogy furcsén hangzik ez így egy hónap után, de szeretem. Ha nem is annyira, mint Niall és Mour egymást, de nagyon jó úton és gyorsan haladok felé és nem szeretném, csak a távolság miatt tönkremenne. Gondolom furcsa hallani ezt úgy, hogy ő még csak az első kapcsolatom.
- Dehogy. Ezzel nincs semmi baj, hugi. Csak beszélj vele. Bármi van is. - megöleltem és ő is átkarolt. Amikor elhúzódtam folytatta. - Ha ez számít valamit és megnyugtat, én mindig azt gondoltam, hogy te fogsz közülünk a lekorábban az igazira találni. - értetlenül néztem rá. - Úgy értem, hogy a kapcsolatok számát tekintve.
- Miért én?
- Mert te vagy a legkomolyabb közülünk ilyen téren. A Louis-os eset ezt csak megerősítette. Én túl izgága vagyok ehhez és elviccelem a dolgot, Sutt bonyolít mindig, Amoura-nak Niall a harmadik kapcsolata, Kai-ra meg csak rá kell nézni. - mondta, mire felnevettem.
- Igaz. Köszönöm Hero.
- Nincs mit. - hirtelen váltott témát. - Na és mi van Harry-vel? Mesélj.
- Elvitt jó párszor randizni és mindig nagyon jól érzem magam vele.
- Az szuper. Lefeküdtél már vele?
- Hogy mi? Nem, de téged ez miért érdekel?
- Csak érdekelt. - rántott vállat.
- Hero... azok után ami Louis-val történt... addig senkivel sem feküdnék le, amíg nem vagyok benne biztos, hogy akivel megteszem, abban megbízhatok teljes mértékben. Nem akarom azt, hogy valaki csak ezért kihasználjon.
- Érthető. Jó döntés. Gondoltál már arra, hogy megteszed vele? - nem válaszoltam egyből.
- Igen. De még nem tartunk ott szerintem. Vagyis... azt sem tudom, hogy van-e ilyen, hogy mikor kéne.
- Ez mindenkinél és minden kapcsolatban más. Akkor amikor akarjátok. És csak egy tipp: nem muszáj egyből szexelni. Lehet pettingelni is. - mondta, mire hozzávágtam egy párnát, de elhárította, visszadobta, majd a második párnát dobtam volna, de ő gyorsan beslisszant az erkélyajtón és behúzta maga mögött azt, így a párna az üvegnek csapódott.
YOU ARE READING
Happiness Begins [H.S.]
FanfictionSzeretnék boldog lenni. Teljesen. Szeretném ha minden rendben lenne köztem és a testvéreim közt. Köztem és a szüleim közt. De erre nem sok esélyt látok. Legalábbis a jelenlegi helyzetben. Talán egyszer majd változnak a dolgok. Talán egyszer eljön az...