6.

366 17 0
                                    

RIZZY

Igen korán keltem ahhoz képest, hogy hajnali fél négykor értünk haza. Fél tizenegy volt és még senki sem kelt fel, vagy ha igen még lustálkodott, így úgy gondoltam összedobok egy finom reggelit magunknak. Neki is álltam a rántottának, közben pedig terítettem és előkészítettem az asztalra mindent, amit a többiek megkívánhattak hozzá. Megéheztem, mire kész lettem, ezért leültem enni. Pár perccel később Hero és Kai jöttek le az emeletről, az utóbbi a kameráját lóbálva a kezében. 

- Reggelt Riz.

- Nektek is. - válaszoltam. 

- Uuu kajaaa. - rohanta meg az öcsém az asztalt, a gépet pedig mellém tette. 

- Rajta van a tegnapi? 

- Nem, feltettem a gépedre. 

- Oké. - megettem ami a tányéromon volt, majd azt beraktam a mosogatógépbe, aztán pedig elmentem a laptopomért. Visszamentem hozzájuk és amíg ettek, addig én nekiálltam a szerkesztésnek. Nem telt sok időbe, mire mindenki letalált a konyhába és nekiállt reggelizni. Vagy inkább ebédelni. Mivel sokan voltunk, így én átültem a pulthoz. A szerkesztés gyorsan kész is lett, habár voltak videók amiket órákig kellett szerkeszteni, mire végre jó lett, de a tegnapi kihívást külön videónak szántuk, így lett két rövidebb videónk és már csak az volt a kérdés, hogy ma melyiket rakjuk ki. Mert ugyan voltak készenlétben videók, ha esetleg nem lenne időnk a vagy megfelelő anyagunk, de most nem volt rá szükségünk. 

- Kai! Mit rakjak ki? - kérdeztem, mire odajött hozzám. Mivel most először tulajdonítottam nagyobb figyelmet a körülöttem lévő dolgokra és emberekre, most tűnt csak fel, hogy egyik fiún se volt felső. Mi van itt? Mondjuk örültem, hogy legalább melegítőt húztak fel. 

- A tegnap délutánit. 

- Rendben. - az öcsém visszament az asztalhoz és leült, én elkezdtem feltöltetni a videót, addig pedig a hideg narancsleves poharamat szorongattam. Amint feltette, ki is posztoltam, majd lecsuktam a laptopot és megfogtam Kai kameráját és bekapcsoltam, úgy hogy ne lássa. Szerencsére háttal ült nekem, így nem látta, hogy közeledem hozzá. Vele szemben ült Harry, de mutattam neki, hogy ne szóljon egy szót se. Kai utálta, amikor hideg kézzel vagy lábbal tapogattam, remélve, hogy majd felmelegíti, de sose tette, ezért néha direkt csak azért is csináltam. 

- Áá! Azt a kurva! - kiáltott fel, amikor a kezem a hátához ért. De a következő pillantban felállt én pedig hátráltam, felé tartva a kezemet, de ez nem állította meg. Beleütköztem a pultba, ő pedig elkapta a kezeim, akárhogy próbáltam ellenkezni, sokkal erősebb volt nálam. Kicsavarta a kezemből a kamerát, majd Liam-nek adta, mert ő volt a legközelebb hozzá. Amíg nem figyelt, sikerült kiszabadítanom a hideg kezemet és a nyakához nyomtam, remélve, hogy meglepi és kicsit lazít a szorításon. Sajnos nem jött be, a következő pillanatban pedig már a vállára vett és elindult velem kifelé. 

- Ne! Kai! - sikítoztam, miközben igyekeztem kiszabadulni a fogásából, habár tudtam, hogy nem fog összejönni. Na meg, mert tudtam, hogy úgy sem ejtene le, főleg nem direkt. Hátranéztem Liam-re aki csak röhögve jött utánunk a kamerával. 

- Liam! - kiáltottam rá, a következő pillanatban, pedig Kai eldobott én pedig landoltam a medencénkben. Mivel dél volt, így a víz már felmelegedett. Aztán elengedtem magam és hagytam, hogy a vízen lebegjek, tettettem a halottat, de Kai tudta, hogy csak szórakozok vele. Eljátszottuk egymással már párszor. 

- Riz, ne csináld már. Nem akarok bemenni érted. - szólt, de én továbbra sem mozdultam. - Riz! - csak lebegtem tovább, aztán éreztem a fogását a bokámon, majd elkezdett húzni kifelé. A francba, azt akartam, hogy bejöjjön a vízbe. Elkezdett kiemelni, én pedig gyorsan beengedtem a vizet a számba. Kai kihúzott a fűre és megütögette az arcomat. - Most már elég lesz. - a medence szélén guggolt mellettem. Kinyitottam a szemeim, majd az arcába köptem a vizet, mire meglepődött és elterelődött a figyelme. Gyorsan taszítottam egyet rajta, mire a medencében végezte. Liam ismét nevetni kezdett. Niall és Mour jöttek ki fürdőruhában. 

Happiness Begins [H.S.]Where stories live. Discover now