RIZZY
Az ágyamban fetrengtem és arra készültem, hogy megkérem Harry-t, hogy menjünk el valahova, mert elképesztően unatkoztam. Egyszerűen nem tudtam magammal mit kezdeni. Kai rontott be a közös fürdőnkön keresztül.
- Mit csinálsz? - kérdezte és befeküdt mellém.
- Semmit. - válaszoltam tömören.
- Az jó, mert most hívott Amoura, hogy lementek a Columbia stúdiójába dalt írni és azt szeretnék, ha mi is mennénk.
- Miért nem ide jöttek?
- Jártál már abban a stúdióban?
- Nem és te sem.
- Jó igaz, de hatalmas a hely és nagyon király a felszerelése.
- Ezt honnan tudod, ha még sose voltál ott? - erre csak megforgatta a szemeit.
- Rákerestem a Google-ban. - visszaejtettem a fejem a párnámra. Nem volt kedvem felkelni.
- Ott lesz a pasid is. - erre rögtön felültem.
- Tényleg?
- Nem, csak kíváncsi voltam a reakciódra. - nevetett fel.
- Ez nem vicces. - mondtam kissé duzzogva és vissza akartam dőlni, de elkapott.
- Nem, nem, nem, nem. - tiltakozott és elkezdett kihúzni az ágyamból. - Felkelsz szépen, felöltözöl és indulunk.
- De én ma Harry-vel akartam lenni. - nyafogtam.
- Akkor hívd oda. - felemelt a derekamnál fogva. - Amikor Mour hívott hallottam a háttérben Niall-t énekelni, szóval gondolom ő is dalt ír maguknak. - lerakott a fürdőben, majd a szobája felé kiment és becsapta maga után az ajtót. Készülödni kezdtem, miközben megcsörgettem Harry-t, de nem vette fel. Gondoltam örömére teszek Kai-nak, aki viccből rendelt nekem egy Harry tetkóival ellátott pólót és ezzel szivatott három teljes napja. Akkor sem tartóztatta magát, amikor kimentem benne a kocsihoz, de nem érdekelt. Kai vezetett, én pedig újra megpróbáltam felhívni Harry-t, hátha most felveszi. Sikerrel jártam, ugyanis beleköszönt.
- Szia.
- Szia. Mit csinálsz ma?
- Megyek a fiúkkal a stúdióba dalt írni. Te? - kérdezte, de úgy gondoltam inkább meglepem, ezért nem mondtam el az igazat.
- Unatkozom, valószínűleg. Este elmegyünk valahova?
- Persze, de nem tudom mikor végzünk.
- Nem baj, majd hívj.
- Oké. - elköszöntük egymástól, majd eltettem a telefonomat. Nemsokára meg is érkeztünk. Bementünk az épületbe, a recepciós csaj pedig rögtön el is igazított minket, így egyből megtaláltuk a stúdiót. Tényleg lenyűgöző volt a berendezés. Sokkal nagyobb és felszereltebb, mint ami otthon volt és körülbelül öt percig csak néztem és ámultam. Miután megöleltem a testvéreimet Louis-t és Niall-t, befutott Liam is.
- Jó a pólód. - dícsérte meg egy mosollyal az arcán.
- Riz, van esetleg valami új dalod? - kérdezte Hero. Előkotortam a noteszemet és a végére lapoztam. Csak megkezdett dalok részletei voltak és az oldalakból is kifogytam. Végig olvastam amiket leírtam, de egyik kis részletet se találtam elég jónak, úgy éreztem az összes elég tipikusra sikeredett.
- Nincs, de kitalálhatok valamit. - a kezembe nyomott pár üres papírt, meg egy tollat. Furcsa volt, hogy most úgy kell dalt írnom, hogy nem egyedül vagyok, vagy Kai-val. És utáltam a papírokat. Mindig elhagytam őket vagy összekeverdtek, ezért váltottam a noteszra. Leültem az egyik fotelba és épp visszakérdeztem volna, hogy nekik van-e daluk, amikor nyílt az ajtó és Harry lépett be. Meglepődött, hogy mindannyiunkat ott lát, habár meséltem neki, hogy mi történt két napja. Felkeltem és odamentem hozzá, ő pedig megcsókolt. Ez volt az első csókunk a többiek előtt, de nem éreztem magam frusztráltnak. Mikor elváltunk végig nézett rajtam. A pólóm láttán hatalmasra húzódott a mosolya, aztán köszönt a többiekek is.
YOU ARE READING
Happiness Begins [H.S.]
FanfictionSzeretnék boldog lenni. Teljesen. Szeretném ha minden rendben lenne köztem és a testvéreim közt. Köztem és a szüleim közt. De erre nem sok esélyt látok. Legalábbis a jelenlegi helyzetben. Talán egyszer majd változnak a dolgok. Talán egyszer eljön az...