RIZZY
- Úristen! - hallottuk Sutton kiáltását, mire kirohantunk a kertbe.
- Mi az?
- Mi történt? - kérdezgettük tőle. Ő csak ült a napozóágyon és a telefonja képernyőjét bámulta.
- Néztétek mostanában a netet? - furcsán néztünk rá mind. Egész nap kint voltunk és szórakoztunk, egyikünk sem használta a mobilját órák óta.
- Miért? - lépett mellé Hero, hogy megnézze, min lepődött meg Sutton.
- Hahó, Sutt! Mi is itt vagyunk ám! Mi van? - lóbálta meg Kai az egyik kezét a nővérünk arca előtt, a másikban pedig a kamerát tartotta. Sutt pedig elkapta a kezét, majd válaszolt neki.
- A videó, amit kiraktál reggel, drága kisöcsém, már 5 millió megtekintésnél tart. Alatta pedig olyan gyorsan jönnek a kommentek, hogy el se tudom olvasni. Twitteren pedig első a trendnél a #AllTheRidleys és azt akarják, hogy énekeljünk megint együtt. Illetve ma este. - mindannyian döbbenten meredtünk rá.
- Ez komoly? - kérdezte Niall. Elindultam be a saját telefonomért, de végül héttel mentem ki és mindenki elvette tőlem a sajátját. Mindenki gyorsan pötyögni kezdett a képernyőjén. Alig, hogy felkapcsolódtam a wifire záporozni kezdtek az értesítések. Megnyitottam a YouTube-ot és rámentem Kai videójára, ami alatt tényleg elképesztően sok volt a komment. Az eddigi megtekintéseinek száma valahol 1,5 és 2,2 millió között ingadozott. Az eddigi legtöbbje 2,5 millió volt, ez a videó pedig már több, mint a duplájánál járt. Átléptem twitterre, ahol az fogadott amit Sutton mondott, aztán átmentem Instagram-ra, ahol szintén káosz uralkodott. Legfőképp a videó miatt, azonban lassan tíz perce volt kint Niall, Liam és Harry sztorija és a fanoldalak folyamatosan terjesztették.
- Miért van nálam kint Kai videója? - tette fel a kérdést Niall, én pedig az öcsémre néztem, ő pedig vissza rám és próbáltuk nem elröhögni magunkat. - Kai? - kérdezte, de az csak feltartotta a kezei, mint aki semmiről se tehet.
- Úgyis tudjuk, hogy te voltál. - szúrta közbe Mour.
- Héé! Én jó fiú vagyok.
- Ja persze. - vágtam rá.
- Pont te mondod? - szólt vissza, de mielőtt válaszolhattam volna Liam fordult felém.
- Ez tök jól néz ki. - dicsérte a képet, amit én tettem ki neki.
- Köszi.
- Nekem is van. - mondta Harry.
- Állj! - kiáltottam rá, mire megállt az ujja félúton a levegőben és rám nézett. - Mielőtt megnyitod, tudnod kell, hogy nem az én ötletem volt és semmi közöm nincs hozzá. - bólintott, majd megnyitotta. A szemei egyből elkerekedtek.
- Mi az? - hajolt hozzá Liam. - Uh, erre tuti beőrülnek. - nevetett fel.
- Hogyan jutott eszetekbe, hogy ezeket kirakjátok nekik? - kérdezte Louis.
- Kai ötlete volt. - mondtam egyből.
- Beleegyeztél. - válaszolt rám vigyorogva, mondván, hogy nem úszom meg.
- Harry-ébe nem. - tettem hozzá.
- Rakjatok rá kódot. - mondta a három fiúnak Hero.
- Mindegy. - zárta le Mour. - De ez a videós dolog ez elég komoly.
- Igen. Én a helyetekben átgondolnám, hogy megcsináljam-e. - szólt Louis. A kijelentését pár perc csend követte, amíg gondolkoztunk.
- Végül is... mit veszítünk vele? Eddig úgysem csináltunk sok mindent, amit a rajongóink akartak. - a bátyám körbenézett, majd megállapodott a tekintete Mour-on.
- Hát... Sutt? - nézett a a legidősebb nővérre.
- A dalok listájába és az idő belefér, maximum kiveszünk egy kevésbé fontos dalt.
- Szerintem csináljuk. - miután ők hárman megbeszélték, csak azután fordultak felénk.
- Benne vagytok? - kérdezte Hero, de nekem kettős érzéseim voltak a dologgal kapcsolatban. Nagyon akartam énekelni és hallani a tömeget ahogy visszazengik a dalt. De ugyanakkor nem szerettem volna megtenni, mert tudtam, hogy ezzel csak magamnak okozok majd fájdalmat. Kai-ra néztem aki hevesen bólogatni kezdett.
- Még szép. - aztán rám mosolygott és tudtam, hogy muszáj megtennem. Mert Kai az akiért bármit megtennék. Bólintottam, Sutton pedig bevonult telefonálni.
- Már ennyi az idő? - csodálkozott el Amoura, amikor a telefonjára nézett. - Egy óra múlva indulnunk kell! - ezzel beviharzott Sutt után. Mindenki elindult befelé készülődni. Elmentem gyorsan zuhanyozni, aztán a Kai-val közös gardróbunkban kezdtem keresni valami ruhát, ami jó lehet a színpadra. De bajban voltam, mert ötletem sem volt mit kellene felvennem. Aztán jött Kai, aki próbált segíteni, de közben a saját cuccával volt elfoglalva. Kopogtam a szobám felőli ajtón.
- Fiúk! Segítenétek? - kicsit felemeltem a hangom, hogy biztos meghallják és be is jött a következő pillanatban Harry kitárta az ajtót. Ő teljesen fel volt öltözve, de a mögötte megjelenő Liam-en csak egy törölköző volt, a csípője köré tekerve. Biztosan most jött ki a fürdőből. Harry egy farmert és egy feliratos pólót viselt.
- Miben? - kérdezte Harry. Gondolom túl sokáig bámultam.
- Fogalmam sincs mit kéne felvennem. - mondtam, miközben az ujjaimat tördeltem és kicsit kétségbeesetten néztem rájuk.
- Oké.
- Innen választhattok. - mutattam arra a részre ahol a gardróbunkban az én ruháim voltak. - Csak ne legyen tiszta fekete.
- Riz, addig segíts már nekem légyszi. - nézett rám könyörgős kiskutya szemekkel Kai.
- Te nem segítesz nekem, de azt elvárod, hogy én segítsek neked? Na szép mondhatom. - elkezdtem turkálni Kai cuccai között. Kivettem egy farmer rövidgatyát, egy világoskék alapon apró mintás felsőt és a fehér tornacipőit, majd azon cuccok között kezdtem keresgélni, amiket videókhoz viccből vettünk meg. Megkerestem az átlátszó mellényt, ami tele volt égőkkel, azt is odaadtam neki, mire csak felnevetett, aztán elment öltözni. Visszafordultam a fiúk felé. Harry elém tartott egy szivárvány színeiben játszó csillogós nadrágruhát, aminek a derék részéről a ruhához hasonló hosszú rojtok lógtak le. Liam kezében egy fekete fűzős térdcsizma volt, aminek nem volt túl nagy sarka, valamint egy fekete szegecses öv. Megköszöntem nekik és átmentem Kai szobájába átöltözni. Mikor kész lettem visszamentem a gardrób szobánkba, ahol meglepetésemre még mindig bent volt Harry és épp az ékszereim közt kutatott. Rámnézett ahogy beléptem és felém nyújtott egy napszemüveget. Elvettem tőle, majd feltettem a fejem tetejére. Elém lépett és egyesével gyűrűket kezdett húzogatni az ujjaimra. A jobb kezemen a hüvelykujjam kivételével mindegyikre húzott, illettve a bal kezemen a hüvelykujjam és a gyűrűsujjam kivételével a többire. Egy nagy mosollyal nyugtázta a kész művét.
- Miért pont ezt hagytad ki? - kérdeztem felé mutatva a bal gyűrűsujjamat.
- Oda másfajta gyűrű megy. - mondta, rám kacsintott, majd kiment.
YOU ARE READING
Happiness Begins [H.S.]
FanfictionSzeretnék boldog lenni. Teljesen. Szeretném ha minden rendben lenne köztem és a testvéreim közt. Köztem és a szüleim közt. De erre nem sok esélyt látok. Legalábbis a jelenlegi helyzetben. Talán egyszer majd változnak a dolgok. Talán egyszer eljön az...