(Time scip)
Ik zat lekker op mijn stoel toen opeens loki voor me verscheen. 'Nee...' 'ja!' Hij dieuwde zijn staf tegen mijn borstkas aan en ik veranderde in zijn persoonlijke slaaf. 'Wa...' zei ik nog net voor ik voledig werd overgenomen. "Hoe is hij hier uberhoud?" Dacht ik in mezelf. "En hoe kan ik dit nog denken als ik zijn slaafje ben? Of doe in wat hij zeg maar ben ik nogsteeds mezelf?" 'Kom' zei loki. En ik liep gewoon weg achter hem aan. "Verdomme loki!" Riep ik in mezelf. Toen we buiten waren zei loki dat ik me moest veranderen in mijn draak vorm en dat ik hem hier weg moest krijgen. En ja hoor ik vloog weg. 'Mooie kleur zwart' zei loki over mijn schubben. "Boeit me niet ass hol!" Zei ik in gedachten. Ik was echt pissig op hem. Een tijdje later lande we in het bos en veranderde ik weer terug. Het bleek dat hij een volledige val had gezet voor de Avengers. "WoW hij haat ze echt!" Dacht ik in mezelf. 'Nu wachten tot ze komen om jou te redden.' Zei loki. Hij zij dat ik op een stoel middenin moest gaan zitten en ik luisterde weer. Loki zette me vast aan de stoel en liet me weer uit zijn grip. 'Damm you loki!!' Riep ik gelijk 'denk je echt dat dit met geen houd?!' Voegte ik er aan toe. 'Ja. Met een reden, ja. Niemand kan hier door heen.' Antwoorde hij. 'Echt waar loki als ik niet vast gebonden zat kon je gaan rennen voor je leven!' Zei ik boos. Loki liep gewoon doodleuk weg.Ik zat hier in het bos op een stoel echt al eeuwen. Wanneer mag ik weg? Opeens hoorde ik iets van ver weg. 'Nee!' Riep ik. Maar het kwam dichterbij. Ik hoorde ook dingen op de grond. Ik brulde. 'blijf daar!' Maar ze kwamen zelfs nog sneller. Toen ik ze zag riep ik snel 'blijf!!!!!' Gilde ik nu. Opeens hoorde ik de piep weer die ik ook in het steegje hoorde. De touwen die me vast hielden vielen op de grond en tegelijk kreeg ik weer een schok. Ik veranderde weer in de draak. 'Nee!' Riep ik toen ik peter/spiderman dichterbij zag komen, maar het kwam er al als een brul uit. Ik stote ergens met mijn hoofd tegen aan en er viel een grote kooi om mij en de Avengers. Loki nam me weer over ik gaf me de opdracht om ze te vermoorden. "Nee!" Zei ik in gedachten. Ik spuwde vuur naar de gene het dichts bij me maar hij ontweek hem. Ik sloeg naar Tony en dieuwde hem tegen de grond met mijn klauw. Ik brulde in zijn gezicht. Net toen ik hem in de fik wou zetten schoot peter mijn bek vast aan de grond. Ik trok mezelf omhoog en probeerde het er af te halen met mijn klauwen. Net toen het er af was kwam er een pijl in mijn achterpoot. Ik trok hem er uit met mijn bek en haalde weer uit naar de volgende. "Loki! Haat is een groot woord, maar ook in dit geval het beste woord om te gebruiken!!" Gilde ik in mijn hoofd. Ik haalde naar peter uit. Mijn klauw ging over zijn rug. "Nee!" Hij viel op de grond en bewoog niet meer. "Nee!" Ik draaide hem om met mijn klauw en zag dat hij wel nog adem haalde. Ik stond klaar om hem te doden toen Ironman me neer schoot. Ik stond snel weer op en haalde naar hem uit. Ik sloeg hem tegen zijn hoofd. "Nee! NU IS HET GENOEG!!" Ik zag Tony op de grond vallen.
"LOKI JE GAAT ER AAN!!" Ik kreeg weer kontrole over mezelf ik veranderde me terug in een mens maar ik behield mijn vleugels. Op draken grote. Ik liep naar Tony. 'Je bent te ver gegaan loki.' Zei ik rustig maar doordringend. Ik liep naar peter en tilde hem op. 'Je gaat hier voor boeten!' Ik zag dat loki geschrokken achter het hek stond. Ik legde peter weer neer en liep naar het hek. 'Olivia! Niet doen!' Riep peter zacht. Zegmaar dat ik het net hoorde. Ik negeerde hem en liep door. Ik pakte het hek beed en trok de spaken uit elkaar zodat ik erdoor heen kon. Ik liep naar loki die vast genageld stond aan de grond. 'Je bent echt te ver gegaan godje!' Zei ik sirieus, streng. Hij wou weg gaan maar ik vloog met 1 slag van mijn vleugels naar hem en trok hem terug. De andere Avengers waren naar Tony en peter gerend. Ik maakte een vuurbal in mijn hand en dieuwde die tegen de arm van loki aan. Hij gilde van pijn. 'God he? Laten we kijken wat je kan!' Ik dieuwde hem tegen de grond en veranderde mezelf in een draak. Ik deed mijn nagels om zijn nek heen zodat hij nergens heen kon. Maar hij dieuwde een mes in mijn klauw. Ik negeerde het en brulde in zijn gezicht. Ik stond klaar om vuur in zijn gezicht te blazen toen thor me tegen hield. 'Niet doen!' Riep hij. Ik keek hem niet begrijpend aan en sloeg loki met mijn andere klauw bewusteloos. Ik veranderde terug naar mensen vorm met drakenvleugels. 'Waarom niet?! Kijk wat hij mij heeft laten dien!' Gilde ik in thors gezicht. Cap kwam ook aan gelopen. 'Doden is niet de goede keuze' zei hij toen hij zich erin vermengde. Hij had Tony in zijn armen. Nogsteeds bewusteloos. Ik keek naar thor en zag dat hij peter beed had. 'Peter!' Riep ik toen ik bloed zag dat opd e grond viel. Ik liep naar hun toe maar ze gingen naar achter.
Ze vertrouwde me niet meer! Maar het kwam niet door mij! Alleen Clint bleef staan. Ik kreeg tranen in mijn ogen. 'Olivia...' 'nee! Laat maar!' Ik vloog met een toegang weg. Huilend en alleen. Ik vloog zo snel en ver weg als ik kon. Ik vloog rechtstreeks naar huis. Pakte mijn telefoon oortjes en nog een paar andere dingen. Ik propte mijn oortjes in mijn oren en zette mijn muziek aan. Sombody i used to Know. Ik vloog weer weg. Waarnaartoe weet ik niet. Niemand wou me. Ik was niet te vertrouwen.
JE LEEST
Dragon life {voltooid(?)}
FanfictionZe weet geheim te blijven tot ze iemand van een dak zag springen. Niemand was er in de buurt dus was het aan haar. Ze redde de man. Maar de Avengers denken dat ze een bedreiging is voor de stad. Zou het lukken om veilig te blijven? Het is een Marvel...