Ik kwam steeds dichterbei. Ik hoorde allemaal gillen komen van de stad. De kracht achter mijn vleugel slagen werden krachtiger. Al snel kwam ik bij de stad en zag alles branden. Ik veranderde mezelf naar mijn vorm met vleugels en vloog zo snel als ik kon naar beneden. De meeste mensen waren al gevlucht. Hier en daar zag je er nog een paar rennen. Er kwam iemand op me af gerend. Met een soepele beweging stond in achter zijn rug en sloeg ik hem Nock out via een drukpunt. Ik zag Peter voorbei vliegen. We keken elkaar even aan maar opeens viel hij door een kogel die door zijn spider-shit heen vloog. Snel ving ik hem op. 'Sorry ik leidde je af' zei ik met een flouwe lach. We keken elkaar even aan. 'We moeten slimmer zijn. Niet sterker.' Zei ik snel. 'Ze komen ook vanaf de andere kant. We zouden naar een plaats gedreven worden.' Peter knikte. 'Zeg tegen nog twee van de Avengers dat ze samen met jou de overgebleven mensen in veiligheid moeten brengen. Als ze niet luisteren zeg maar dat ik een manier heb. Er kwamen een stuk of zeven mensen naar ons toe gerend. Met een beweging van mijn hand verbrande ze allemaal. 'Ga!' Riep ik. Mijn ogen veranderde in draken ogen en ik schoot weg terweil ik in een draak veranderde. Er werd naar me geschoten en ik veranderde me naar een mens en viel naar de grond. Nog voor ik de grond raakte liet ik de vleugels weer op mij. Rug verschijnen en schoot ik snel opzei. Er werd een auto naar me toe gegooid. Vraag me niet hoe. Weet ik ook niet. Snel maakte ik een draai om hem te ontweiken. Ik zag tony in gevecht zijn met iemand. Snel liet ik mijn vleugels in de fik vliegen en lande snel achter het persoon dat met Tony vechte. Gelijk sloot ik mijn vleugels om hem heen en hij verbrande gelijk. Ik gaf Tony een knipoog en vloog er vandoor. Een stukje verder op zag Ik dat iemand zijn geweer op captain america had gericht maar voor ik wat kon doen zag ik al dat captain america hem onder controle nam. ik vloog door tot er wat tegen me aan werd geschoten. Ik viel op de grond en maakte gelijk weer een koprol om gelijk weer op te staan. Letterlijk op dit moment dacht ik echt. "Waar halen ze al deze mensen vandaan?!" Want er kwamen er nog een stuk of 20 aan gerend en verder op nog eens. Opeens zag ik Black Widdo langs rennen. We keken elkaar even aan. Ze rende weer door. Ik keek waar ze vandaan kwam. Er lagen allemaal mensen. Ik keek natasha nog even na en glimlachte.
Tot er opeens wat over me heen werd gegooid. Het was een net en er kwam een hevige stroom schok door geen. Gelijk werd ik verlamd. Er kwamen langzaam mensen dichterbij. Ik keek ze alleen uitdagend aan. Ze haalde het net van me af en net voor er een geweer tegen mijn hoofd aan gezet werd kon ik op springen en weg komen. Er werd een paar keer naar me geschoten en ik voelde een kogel in mijn been glijden. Ik zakte er doorheen. Er kwamen weer mensen naar me toe gerend. Ik probeerde weg te vliegen naar ik werd door iemand naar beneden getrokken. Ik viel op de grond en gelijk sprongen er mensen boven op me. Er kwam er nog een aan en richte een geweer op mijn hoofd. Ik probeerde me los te vechten maar dat lukte niet. Net op het moment dat de man wou schieten werd hij weg geblazen door Tony. Omdat de andere me gelijk los lieten vloog ik zo snel als ik kon omhoog. mijn been bloedde hevig. Ik keek om me heen. We waren duidelijk in de minderheid, maar stonden nog wel aan de winnende kant. Ik keek Tony aan en knikte naar hem voor we allebei een andere kant op vlogen. Ik zag dat Clint bijna door zijn pijlen heen was. 'WAAROM IN VREDENSNAAM HEBBEN WE DR. STRANGELYENNOING NIET UITGENODICHT?!' Riep ik half chagrijnig. 'Sorry jij hebt het niet tegen ons verteld!' Hoorde ik achter me vandaan komen. Ik draaide me om en zag tony mensen weg blazen. 'Ja leg het maar weer bij mij neer. Peter wist het!' Riep ik terug. Er werd weer naar me geschoten. Tony had het niet door en vloog weer weg. Ik voelde iets in mijn schouder schieten. Ik draaide mijn hooft om en zag een pijltje in mijn schouder zitten. Ik haalde hem er af en keek er naar. Opeens werd ik heel duizelig en viel ik om. Mijn hoofd raakte hard de stenen e alles werd zwart. Ik werd wakker van een harde gil. Ik stond langzaam op en zag Peter tegen een gebouw aan worden gegooid. Ik stond op en verloor bijna mijn evenwicht. Ik leunde tegen het puin aan, dus auto's lantaren palen en stukken gebouw. Ik liep hinkend naar Peter. 'Gaat het?' Vroeg hij. Ik keek hem aan. 'En dat vraag jij aan mij. De helft van je pak is verbrand of kapot!' 'Ja maar ik sta nog. Ik wil dat je even uit het gevecht gaat' 'HA! You wish. Als jij mee vecht vecht ik zeker. Wat als ik je niet kan helpen als er iemand een geweer op je heeft gericht?!' 'Ik wil niet dat er iets met je gebeurd!' reageerde Peter terug. 'Zolang jij niet dood gaat gebeurd er niks met mij peet' ik knipoochte naar hem. Opeens hoorde ik een geweer ver weg af gaan. Peter merkte het ook en we trekte elkaar tegelijkertijd achter een auto. We lachte. 'Laten we maar weer door gaan.' Zeiden we tegelijk. We keken elkaar even aan. 'Laten we dat maar doen' zeiden we weer tegelijkertijd. 'hebben jullie geoefend ofzo?!' Hoorde we naast ons. Cap kwam langs gerend. 'Nee!' Antwoorde we weer tegelijkertijd. 'Dit word vervelend' zeiden we exact op dezelfde toon. 'Uhg. Ik ben er vandoor' zei ik voor ik weg vloog. Ik zag weer een volledige groep aan komen rennen. Ze leken allemaal exact op de gene er voor. 'ZE CLONEN ZICHZELF! ALS IEMAND VERMOORDEN KOMT HIJ GEWOON WEER TERUG!' Riep ik naar de anderen. De moed zonk me in de grond. Hoe konden we dit winnen?
'Ik kan ze tegen houden. Jullie moeten een plan verzinnen om ze te verslaan.' Zei ik tegen tony die naast me kwam vliegen. 'We ...' 'nee. Jullie gaan dat doen. We vechten om alles te beschermen. Niet om te hopen dat we het winnen. Als jullie dit niet doen dan gaan we er allemaal aan' voor tony nog kon terug reageren vloog ik weg en veranderde ik me in een draak. Ik spiegelde vuur naar de voorste rij. Ik hield ze op een afstand. Ik mag niet opgeven of iedereen gaat er aan.
JE LEEST
Dragon life {voltooid(?)}
FanfictionZe weet geheim te blijven tot ze iemand van een dak zag springen. Niemand was er in de buurt dus was het aan haar. Ze redde de man. Maar de Avengers denken dat ze een bedreiging is voor de stad. Zou het lukken om veilig te blijven? Het is een Marvel...