a mettal dragon

200 5 0
                                    

Ik was net met bucky aan het sparren toen opeens peter binnen kwam. Snel hield ik mijn arm achter mijn rug. 'Hay peterrrr' zei ik ongemakkelijk. Bucky zag wat ik deed en stapte de ring uit. Gooide een handdoek naar me. 'We zijn klaar voor vandaag' zei hij. 'Oki. Ik sloeg snel de handdoek over mijn schouders en je zag mijn rechterarm niet meer. Top. Zag er alleen idioot uit. 'Sorry dat ik dat dernet zei... ik dacht niet na' 'denk je echt dat ik ga om wat je bent? Ik ga voor wie je bent! En dat dat een mens + een draak is. Die super aardig is. Prima!' Ik zag Steve bucky aan tikken en ze liepen weg. 'Sorry..' 'wat is er aan de hand. Sinds je terug ben doe je al vreemd.' Ik wou reageren maar peter kwam naast me staan en lechte zijn handen op mijn schouders. Hij voelde de ijzere en keek me aan met een "dit men je niet" gezicht. Hij trok de handdoek van mijn armen en zag de ijzeren. Hij keek me aan op een manier die ik hem nooit heb zien geven. Een meelevende in de combinatie van boosheid. 'Ik had geen keus!' 'Over dit soord dingen lieg je niet!' 'Als ik eerlijk ben heb ik nooit gelogen...' fluisterde ik. Peter zuchte en keek me boos aan. Hij pakte mijn hand en sleurde me mee. Naar de lift. ik had gelijk door wat hij van plan was. 'Peter. Alsjeblieft..' 'ze hebben recht om het ook te weten' ik heb hem nognooit boos gezien. tot we boven waren had hij niks tegen me gezecht. hij sleurde me mee naar de beng dieuwde me er in en liet jarvis de rest roepen. ik wou opstaan maar peter zette me vast. 'peter... alsjeblieft..' hij keek me boos aan. hoe heb ik hem zo boos gekregen? toen tony aan kwam en peters gezichtsuitdrukking zag schrok hij. 'wat is er aan de hand?' vroeg tony aan peter. ik zag dat peter naar woorden aan het zoeken was maar uitijndelijk wees hij alleen maar naar me. tony volgde zijn vinger toen hij mijn arm zag keek hij teleurgesteld naar me. de rest kwam ook en keek op de zelvde manier als peter of tony. ik probeerde mezelf uit het web te krijgen maar dat lukte niet. ik zag dat ze tegen elkaar aan het fluisteren waren. 'ik zit er bij, of je nu fluisterd of niet ik hoor jullie.' ze keken me even aan en praatte harder door. ik negeerde ze meerendeels. 'warom heb je het gedaan?! je had het nooit moeten doen! we hadden het misschien op kunnen lossen!' en zo bleven ze boos naar me door gillen. 'kunnen jullie alsjeblieft wat zachter praten?' vroeg ik zacht, maar ze negeerde het en ze gingen door. 'jongens ik weet het. alsjeblieft stop met gillen!' en nogsteeds bleven ze door haan. 'IK ZEI DAT JULLIE JE BEK MOESTEN HOUDEM!!' gilde ik er boos doorheen. mijn ogen werden weer zwart en iedereen was stil. mijn ogen veranderde terug 'dank jullie wel.' ik keek naar peter. 'kan je me los maken' ik zag dat hij eigenlijk nee wilde zeggen. 'anders verbrand ik de bank ook en dat willen we niet.' zei ik er poeslief achteraan. hij bleef zitten en keek boos de andere kant op. oke nu was ik er zeker van dat hij echt boos was, ik heb hem echt sirieus nognooit zo gezien. ik knikte zacht 'nee dus..' ik verbrande het spinnenweb spul en ik stond op. je zag een schroeiplek waar ik had gezeten. 'oke ik weet dat ik een domme keuzen had gemaakt maar ik heb er zelf voor gekozen. ik ben er heen gegaan, niet gemeen bedoeld, omdat ze beter zijn in dit soort dingen dan jullie allemaal bij elkaar. ik heb iets doms gedaan want er zit een deal aan...' en ze begonnen weer met gillen. ik was er klaar mee. oke ze hadden gelijk maar toch ze konden ook minder stom doen. 'jongens...' en er werd weer wat overgeen geroepen. ik deed mijn ogen zicht en zuchte diep. op het moment dat ik mijn ogen open deed liet ik ook gelijk mijn vleugels verschijnen. mijn oven waren weer zwart en mijn vloegels weer van vuur. 'STOP MET GILLEN!!' gilde ik weer. iedereen was weer meteen stil. 'DANK JE! ALS JULLIE NOG EEN KEER GILLEN TEGEN MIJ DAN KAN JE VERHUIZEN!!' ik liet hier en daar wat in de fik vliegen. zegmaar de dingen die makkelijk te vervangen zijn. ik liet mijn vleugels weer verdweinen en mijn ogen werden weer normaal. ik keek boos naar iedereen. 'ik weet dat ik iets doms heb gedaan! maar dat is nog geen vrijbrief om tegen me te gaan gillen alsof ik een lap stof ben! echt waar op dit moment zou ik het liefst aan hun kant staan!' met die woorden sprong ik het raam uit en vloog weg. wacht... wat doe ik? ik vloog terug en liet een vuurbal recht op een raam af vliegen en maakte alle ramen kapot ik kraste in een deur "gratis cadeautje!" met een pijl naar de kapote ramen. daarna vloog ik weer weg. recht naar het bos. ik lande bij een plas met water en jaachte op een paar dieren zodat ze mijn aondmaal konden worden. uitijndelijk had ik 5 vissen en een hert. ik at ze allemaal op en daarna veranderde ik mezelf terug van de draak naar de mensenvorm met vleugels. ik maakte een slaap plaats, een paar takken in een boom met genoeg blaadjes en shid om het lekker te laten liggen daarna maakte ik het hertenvel schoon en gebruikte het als deken. nog geen 3 seconden later viel in in slaap.

Dragon life {voltooid(?)}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu