The dragon saves New York

311 11 0
                                    

Een van de voordelen was als draak dat je een super sterk gehoor had. 'BUK!!' Gilde ik samen met peter. Iedereen bukte. Behalve Tony. Die reageerde wat telaat. Ik sprong snel op hem af terwijl ik mezelf in een draak veranderde en mijn vleugels om hem heen sloeg voor er een stuk plafon naar beneden viel door een explosie. Toen er niks meer naar beneden viel sloeg ik mijn vleugels weer terug en ik zag Tony met een geschokt gezicht naar me kijken. Snel keek ik of iedereen oké was. Gelukkig wel. Ik die nogsteeds in mijn drakenvorm zat voelde opeens een scherpe steek door mijn rug gaan. Ik draaide mijn kop om en zag dat er een ijzers buis in stak. Ik kromp ineen en begon te kronkelen en te brullen. Peter, Tony en de rest kwam rustig naar me toe om me proberen te helpen. Maar omdat ik zo erg bewoog sloeg ik ze weer weg. Opeens werd de buis uit mijn rug getrokken en hat thor hem beed. De wond begon al met beter worden. Nog geen 30 sec later was het al weg. Nog een pluspunt, je geneest snel. Ik schoot naar een raam en vloog er uit. Ik zag dat er een stukje verderop weer een bom naar beneden viel. Ik vloog er met een rotgang naar toe en ving hem op. Door de knal werd ik naar beneden gegooid en net voor ik de gebouwen kon raken vloog ik weer op. Om nog een bom verder weg op te vangen. Weer werd ik naar beneden gegooid. En vloog ik weer net optijd omhoog. Weer werd er een bom gegooid. Dit keer vloog ik er naar toe en ik vloog door de explosie naar boven. Naar het vliegtuig waar het uit werd gegooid. Ik pakte hem beed met mijn klouwen en maakte hem onschadelijk. Mensen sprongen er uit en vlogen met parachutes naar beneden waar ze werden opgewacht door andere Avengers. Er werd nog een bom gegooid door een ander vliegtuigje. Recht op een grote groep met mensen. Ik vloog zo hard als ik kan naar de bom. 'Nee!! Ik kom telaat!' Brulde ik. Mensen kerken omhoog en schrikken van de draak boven hun en de bom die naar hun toe kwam. Ik zette nogmeer kracht achter mijn vleugelslagen en vloog nog harder naar de bom. Ik kwam tegen de zijkant van de bom aan. En viel. Ik lande naast de groep mensen. De hele groep rende weg en verspringen zich. Een klijn meisje kwam naar me toe. En aaide mijn hoofd. Ik hoorde haar moeder gillen van angst en gaf haar een zachte dieuw met mijn neus. Ze rende snel naar haar moeder. Ik kwam rustig omhoog omdat ik veel pijn had in mijn been. Ik vloog snel op om geen last te brengen aan mijn been. Ik vloog weer naar een vliegtuig en maakte die ook weer kapot. Nog 2 te gaan. Er werd een bom naast me laten vallen. En daar recht onder stond een dat klijne meisje van eerst. Ik vloog zo snel mogenlijk naar haar toe. En sloeg mijn vleugels om haar de bom ontplofte op mijn rug. Er schoot een hevige pijn door mijn been en rug. Ik keek of het meisje oké was. 'Dankje' zei ze met een kinderlijk stemmetje. Ik knikte en vloog snel weer weg. Tot oké eer een erge pijn voelde in mijn rug. Ik keek naar achter en zag bloed. Het werd ook niet beter. "Ik moets r nog 2!" Brulde ik in min eige hoofd. Ik ging bijna dood van de pijn. Ik vloog  rechtstreeks naar een vliegtuig en vloog er recht door heen. Weer voelde ik de pijn door mijn rug maar nu bleef hij ook echt. Ik zag weer een bom vallen. Ik vloog er snel heen en hij kwam tegen mijn zij aan. Ik viel naar beneden tegen een gebouw aan en kwam op de grond terecht. Ik probeerde op te staan maar dat mislukte. Ik zakte gelijk weer in elkaar en liet een zachte brul horen. Ik zag de Avengers naar me toe rennen. Ik was langzaam aan het terug veranderen. 'Tony.... pak de laatste...' zei ik voor alles zwart werd. Ik hoorde nog iemand iets roepen. Maar wat kon ik niet verstaan.

Dragon life {voltooid(?)}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu