The dragon can be trusted.

212 7 0
                                    

Ik liep de deur uit. Naar buiten. Naar het gebouw van mijn bazen. 'Lang niet gezien' zei iemand in een steegje. 'Ja sorry hoor. Ik moest weer een band opbouwen met ze hoor!' Ik stapte in een outo en we reden weg. We stopte ergens in het bos. 'Breng me naar hun toe.' Zei ik sirieus. We liepen naar hun toe.

'Waarom ben je hier?' Vroeg de man. 'Ik wil de Avengers terug pakken' 'voor wat?' Ik wees naar mijn arm. 'Ze hebben mijn arm verpest. Nu ga ik hun leven verpesten!' Riep ik met een gemene lach. De man lachte ook. 'Ik stuur je Naar de docter van ons. Daarna krijg je de spullen om ze makkelijker te verslaan.' Ik kreeg een grotere lach. Iemand liep met me mee naar de docter van swings. 'Ik kan het vanaf hier wel alleen' antwoorde ik. Ze vrouw naast me knikte en liep weg. "Jemig dat ging makkelijk! Hoe kunnen ze daar in trappen?!" Dacht ik. Ik liep door. Ik liep naar de docter. 'Lang niet gezien' zei hij 'wat moest ik voor je doen?' Ik wees naar mijn arm. 'Probeer het te laten helen en anders heb ik een nieuwe nodig die ook in een draken poot kan veranderen. Die opdracht is vast wel makkelijk toch?' Ik lachte er gemeen bij. 'En O ja als hij niet goed beeld ben je dood en ook als het verkeerd gaat met terug veranderen en ik opeens een mensen arm aan me heb hemgen' 'komt voor elkaar' hij gaf me iets waardoor ik in slaap viel en hij hing aan de slag. Een wakkere draak terwijl je die pijn doet is niet heel veilig.

Toen ik wakker werd zag ik een nieuwe arm. 'Niet gelukt?' 'Nee sorry' ik keek naar mijn arm. 'Nog eens ter en ik lijk op bucky...' fluisterde ik. 'Wat?' 'Niks hoor' ik raakte mijn nieuwe arm aan. Hij voelde koud aan. Duh het was ijzer. Maar oké. 'Ik wil niet op bucky lijken. Nu lijkt het of ik bij hem hoor...' fluisterde ik. Ik veranderde mijn hand in een klauw. 'Hoe is het je gelukt om dat voor elkaar te krijgen?' Ik knikte naar mijn eizere klauw. Ik ging met mijn andere vingers over de klouw de nagels waren echt scherp. Ik veranderde hem terug. 'Gewoon een trukje' ik keek of de kamer grood genoeg was. Ja hoor. Ik veranderde mezelf in een klijne draak. Mijn ijzers arm veranderde mee. Ik veranderde weer naar een mens. 'Top. Nu kan ik de Avengers vermoorden! Alleen moet ik even wat uitproberen!' Ik trok een klouw over de man zijn arm heen. 'Geweldig scherp!' Ik hoorde de man gillen. Er kwam iemand aan gerend. 'Sorry ik moest even iets uitproberen. Je moet blij zijn dag ik hem niet heb vermoord!' De man liep naar de docter. Ik liep terug naar de baas van swings. 'Dit is beter dan de andere' zei ik lachend. 'Ik wil dat je bier blijft.' 'Dat was niet de deal! De deal was dat ik ze voor jullie zou vermoorden zodat jullie jullie plannetje kunnen doen! En hoe zou ik hun moeten verslaan als ik nieteens bij ze mag komen?!' De man knikte. 'Oké... oké. Daar heb je een punt..' hij zei dat ik weg mog gaan. Ik vloog weer snel naar de Avengers. O jemig dit was vreemd. Een ijzers klouw. Oké. Uhm. Ik ben zoijuist een vrouwelijke bucky geworden.

'PETER STUUR BUCKY NAAR HET DAK EN KIJK NIET NAAR BUITEN!' Brulde ik in drakentaal. Ik lande op het dak en veranderde m terug. Ik ging op de rand zitten en sloeg snel de jas over mijn armen zodat je de ijzers niet zag. Bucky kwam naar me toe. 'Bucky? Hoe is het voor jou?' Bucky kwam naast me zitten. 'Ik bedoel... een ijzers arm hebben en deel uitmaken van hydra?' Het was even stil. 'Hoe bedoel je dat?' 'Hoe ben je er over gekomen?' 'Nee niet dat. Ik bedoel je vraag, hoe is het voor jou om een ijzere arm te hebben?' Ik was even stil. 'Wat heb je gedaan?' 'Niks..' bucky stond op en trok de jas van me af. Het was even stil. 'Withney' 'ja... ja ik ben gebuckyd...' ik hoorde iemand anders ook naar boven komen en ik deed snel mijn jas weer over me heen. Peter kwam op het dak. 'Is het gelukt?' 'Ja.. ze hebben hem geheeld.' Peter mog het niet weten van mijn arm. 'Ik kom zo gaan jullie maar alvast naar beneden.' Ik keek peter aan. 'Peter zeg maar dat het ze is gelukt om hem te laten helen. Ik denk dat je ook al had gezecht wat mijn plan was?' Peter knikte en bucky en peter gingen weg. Ik vloog naar mijn kamer en kroop door het raam. Daar pakte ik mijn zwartleren handschoenen en deed ze aan smaken met een leren jasje. Ik bewoog mijn hand. Het is vreemd. Hoe kan het bewegen? Ik sloeg er mee tegen de muur om te kijken wat steviger was. En ja hoor een gat in de muur. '...Uhm....shit....' ik zette er snel een kast voor. '...niks...gebeurd...' ik liep mijn kamer uit en zag een boze Tony er voor staan. Ik zag peter samen met de rest op de bank zitten. Ze staarde me allemaal boos aan. Op bucky na die keek Uhm laten we het houden op half boos half begrijpend. 'OOK LEUK OM JULLIE WEER TE ZIEN MENSJES!' Riep ik en ik liep weg. Tony pakte mijn arm. Wel mijn normale gelukkig. Ik bevroor. 'Laat me los...' zei ik net verstaanbaar. Tony hield me nogsteeds beet. 'Laat me los.' Herhaalde ik. Hij bleef me beed houden. 'Laat! Me! Los!' Gilde ik terwijl ik me omdraaide naar hem en zijn hand wegsloeg met mijn ikzere. Tony liet me snel los en keek me aan. Hij hield zijn pols beet met zijn andere hand. Ik draaide me om en liep snel weg. Peter rende achter me aan. 'Peter. Alsjeblieft laat me alleen' 'nee' zei hij. 'Die kus was warschijnlijk maar voor een keer hoor' zei ik in drakentaal.  'Denk je echt dat ik er in trap? Wie vind er nu een draak leuk?' Fluisterde ik. Ik rukte me los en liep naar de trainingszaal. Ik pakte een boksbal en begon te slaan. Ik mepte letterlijk alle gevoelens weg. Ik sloeg zo hard dat hij kapot ging. 'Shipssss' snel pakte ik er een van caps zijn verzameling en hing hem op. Ik ging door. En die vermoorde ik ook. Zo ging het even door.
Ik gooide de laatste op de stapel met kapotte boksballen. Steve kwam binnen. 'Wow' 'sorry ik heb je voraathe gesloopt...' opeens kwam er iets in mijn gedachte. 'Sparing?' Steve knikte en we (dit klinkt super cool) gingen de ring in. We begonnen. 'Waarom gebruik je je rechter arm niet?' Vroeg cap na een tijdje. 'Ik heb zo mijn redenen' 'zoals?' 'Hij is nog niet helemaal geheeld..' probeerde ik. 'Waf heb je gedaan?' 'Niks..' 'laat eens zien.' 'Nee' 'ja' 'nee' 'ja' 'nee' cap lechte me in de houdgreep. 'Ja' zei hij. 'Nee' zei ik voor ik mijn ijzere arm onder me lichaam vandaan rukte en hem ermee een stomp gaf in zijn buik. Ik zag dat mijn handschoen helemaal kapot was. Ik zag cap aan de zijkant van de ring liggen. 'Ships. Sorry!' Riep ik voor ik naar hem toe rende. Ik stak perongeluk mijn rechterhand uit. Hij keek er naar. 'Ja... ik ben gebuckyd. En alleen jij en bucky weten het... hou het maar zo' ik zag dat cap wat wou zeggen. 'Kom we gaan door' zei ik snel. 'Wacht... ik denk dat we klaar zijn voor nu.' 'Oh oke' bucky kwam binnen. En wees naar de boksballen. 'Meeeeeeeeee!!' Riep ik. 'Sparing? Ik heb cap net tegen de rand aan geslagen...'

Dragon life {voltooid(?)}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu