Bölüm 2 "New Orleans'a dönüş"

2.9K 133 10
                                    

Sokak aralarında gelen caz sesleri ve her zaman ki rahatlatıcı havasıyla New Orleans...

Sanki Victoria'nın bırakıp gittiğinde nasılsa şimdi de aynıydı.Tek bir şeyin haricinde:Artık Mikaelsonların mutlak hakimiyetinden kurtulmuştu.Cadıları,kurtları bırak duvarlar yollar bile özgürlüğünü ilan etmişti.Bu Niklaus Mikaelson i delirtmiş olmalıydı.

Bir de uzun aradan sonra Victoria 'nın görmemiş olduğu Marcel vardı tabi.Onun tek dert ortağı Victoria ise ondan tiksiniyor.Klaus'un elinden çıkan herşeyden nefret ediyordu.Yıllarca beklemişti Victoria.Hatta Klaus'un gittiği her yerde uzaktan takipteydi.İntikamını alabilmek için güce lazımdı.Çok hemde çok fazla güce...

Oysa ki ailesinden taşınan özelliği ile sıradan bir cadı idi.Bu sıralarda bir cadı ile tanıştı,adını sanını bilmediği.Ona yardım etti ve doğanın gücünü önüne serdi Klaus'u öldürmesi için.Victoria Justice yıllarca çalışti.Klaus'un karşına çıktığında hiç bir hata olmalıydı.Uzun zaman boks dersleri aldi mesela. Ama bazi sorun vardı.Öfkesi o kadar büyüdü ki gücü bir kara büyü haline geldi.Doğa onu lanetliyordu.Doğadan kullandığı her büyü ona zehir olarak dönüyordu.Ama o kendisinin sonunu getirecek olan bu intikam dan vazgeçmeyecekti.

Belki bir günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin