Bölüm 5 "Öldüren Öfke"

1.7K 113 4
                                    

Klaus, yüksek ve bir o kadar da ürpertici şekilde kahkaha attı

"Sen delirdin herhalde.Ak meşe kazığı Elijahda olsaydı haberim olurdu."

"Ailevi ilişkiniz beni ilgilendirmiyor ama büyü hata yapmaz"

"Elijah bana neden söylemesin ki?"

"Belki de elinde sana karşı koz olsun istemiştir."

________________________________________________________________________________________________________

Victoria masasında oturmuş çalışıyordu.Bir kaç kere içinden büyüler fısıldadı.Artik kazığı bulmak için büyü yaptığından beri ağrıyan başı daha da şiddetlenmişti.Nedenini biliyordu Victoria. Her büyü yaptiginda böyle oluyordu işte.Hatta bir iki gündür üzerine çalıştığı büyü yüzünden bir kaç kere burnu kanamaya da başlamıştı.Eline gümüş bir biçak aldi.

"Mortem eius ex quo tibi eam expergefactus"

Büyü tamamlanmıştı ama burnundan akan tuzlu kanın tadını ağzında hissediyordu artık.Bıçağı bir beze sarıp kaldirdi.Zamanı gelince kullanıcaktı fakat şu an değildi.Yüzünü temizliyordu ki arkasından birinin varlığını hissetti.Sağ elini kaldırdı büyü yapmak için onun kalbini sökecekti.Arkasını döndü.

"Dean Tanrım ne işin var burda?"dedi Victoria sevinçle Dean'e sarılırken.

"Buraya gelirken çok büyük bir öfkeyle gelmiştin ve şimdi Klaus'un karşısındasın.başına dert açmandan korktum veeee sana yardım etmeye geldim"

"O zaman ilk görevin Davina ya yakin olmak kazigin onda olmasindan şüpheleniyorum."

Victoria Klaus'un yaninda büyü yaparken kaziga gizlenme büyüsü yapildigini anlamış,Kazigin Elijah da olduguna dair hile yapmıştı.

Mikaelson ailesinden etki altındayken öğrendigi bir çok şeyi vardı ama en önemlisi Elijah mantıklı olan tek kişiydi.Klaus hedefini kazığa yöneltmişken arkasından dönen dolapları farketmezdi.Elijah öyle değildi işte.Her zaman bilinçliydi bu yüzden tehlike uyandırıyordu Victoria için.Klaus ihaneti asla affetmezdi ve affetmeyecekti de.

Belki bir günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin