Victoria sol kolundaki bileziği havaya kaldırarak Michael'a "Dur!!" diye bağırdı.Klaus'a karşı öfke barındırıyor olabilirdi ama Dean'in ölmesine izin veremezdi.Sonunda intikamını almak olsa bile yapamazdı bunu Dean'e. Dostuydu onun belki de değer verdiği tek kişiydi.
Michael , Klaus'u öldürmeye saniyeler kala engel olduğu için Victoria'nın üzerine doğru sinirle yürümeye başladı.Gözlerini dikmiş ona bakıyordu.Sanırım bu hayatta Klaus'dan daha korkunç biri varsa o da Michael olmalıydı.
Victoria ,Michael'in arkasinda yerden kalkip doğrulan Klaus 'a bakti.Anlamlandıramadığı bir ifade vardı yüzünde.
"Kazığı bana ver Michael! "Dedi Victoria.Michael ısrarcı tavırla baktıysa da bilezik olduğu sürece dediğini yapmak zorundaydı.Victoria uzatılan kazığı aldi ve Klaus'a baktı."ŞİMDİ!!!"diye bağırdı.O anda Klaus arkadan Michael 'ın kollarını tuttu,Victoria da önden kazığı sapladi Michael 'ın kalbine.Tek seferde ..tereddütsüz..
___________________________________
Victoria ile Klaus o günden sonra hiç görüşmediler.Aradan 3 hafta geçmişti ama tek bir kelime bile konuşmamışlardı.Victoria'nın içinde adlandırımadığı tuhaf duygular belirmişti.Michael 'ın öldüğü gün Klaus Victoria 'ya sadece bakmış sonra hiçbir şey demeden çekip girmişti.Bir daha da görmemişti onu.Hayley ve Marcel dan öğrendigi kadarıyla odasından pek nadir çıkıyordu Klaus.Çıktığında da işini halledip geri dönüyordu.Bütün zamanını resim yaparak ara sıra da bara gidip bir şeyler içerek geçiyordu.
Yine bir şeyler içiyorken yanına Elijah oturdu.
"Erken başlamışsın bu gün" dedi gülümseyerek.
"Ah Elijah asil abim benimle konuşmadığını zannediyordum."
Elijah Klaus'a kızgındı ama gün gittikçe kötüleşen bu hali onu korkutuyordu aynı zaman da.
"Babamı tekrar öldürmek güzel hissettiriyor olmalı Klaus"
Klaus bir an düşündü nasıl hissettirdiğini.3 haftadır hiç düşünmemişti bunu.Belki de Victoria 'dan başka hiçbir şey düşünmemişti.Sanırım duygularını tanımlamaya çalışsa tam anlamıyla hayal kırıklığıydı.O kadar güvenmişti ki hiç düşünmemişti arkasından iş çevireceğini.
"Onu öldürmeli miyim sence Elijah?"
"Yıllarca yapman gerekeni yaptın Klaus ve sonucunda hep mutsuz oldun.Sadece yapmak istediğini yap "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson