Klaus ,odasında bir zarf buldu ve inceledikten sonra içini açıp okumaya başladı.
"Klaus sen bu mektubu okuyorsan ben hayatta değilim demektir.Büyük ihtimal Victoria benim ölümümden seni sorumlu tutacaktır ve intikam almaya çalışacaktır.Sakın ona bu fırsatı verme.Ona çok iyi bak.Victoria tanıyacağın ender insanlardan o sana emanet.Biliyorum senin gözlerinde gördüm bunu ben.Victoria 'ya değer veriyorsun.Onu düşmanlardan koruyacağını da çok iyi biliyorum.Ama onu asıl kensinden koru. Gücünün onun iyiliğini ele geçirmesine izin verme.Benim ölümüme gelince Esthere çalışan biri vardı.Victoria 'yı onun taraflarına çekmem için tehdit ediyordu.Beni o öldürdü ama sakın Victoria'ya söyleme.Yoksa kendisi yüzünden öldüğümü düşünüp kendini yer bitirir ve en önemlisi eğer Victoria 'ya iyi bir şey yapmak istiyorsan ona hayattan tat almayı öğret.Onun en çok buna ihtiyacı var"
Dean
Victoria Klaus 'un evinin önüne geldi.Belki de ona biraz haksızlık yapıyordu.Klaus 'un nasıl biri olduguna bakılırsa Victoria'ya fazlası ile iyi davranıyordu aslında.İçeriye girdiğinde Hayley koltukta oturmuş, yorgun bir o kadar da telaşlıydı.Marcel da gözlerinde aynı telaşı paylaşıyordu.
"Merhaba"dedi onların bu haliyle azalmış neşesiyle.
" Aa merhaba Victoria.Sen neden buraya geldin?"
Hayleyin her kelimesi altında bir şeyler sakladığına dair sezgiler seziyordu Victoria.
"Benden ne saklıyorsunuz hemen söyleyin yoksa kötü olur."
Hayley durakladı,Marcel a baktıktan sonra "senden bir şey saklamak istemiyorum.Dean... öl...müş."
Victoria bir an için dünyanın başına yıkıldığını sandı.Dean ...tek inandığı tek güvendiği, tek dayanağı. .
Gitmişti.Yoktu artık kendisini kendinden daha çok düşünen o muhteşem kişi.Gözleri iki saniyeligine dolduysa da aklına gelen düşüncelerle öfkesi artıyordu.Daha bu sabahın köründe Deani öldürmek için Klaus , Victoria 'nin evini basmamış mıydı?
"Nerde o ?!!!Klaus nerde?!!"
Hayley ve Marcel Victoria 'nin üzerine doğru "sakin ol "diyip yürürken Hayley ve Marcelı tek hareketi ile duvara çarptı.Yukarı hızla çıktığinda Klaus'a rastladı.
"Sen nasil beni ikinci kez yaralarsın.Sen nasil birisin böyle?Sana inanmaya başlamıştım ne salakmışım." Dedi Victoria ağlamamak için kendini zor tutarken. Klaus ve Victoria 'nin ortasında eski bir çalışma masası duruyordu.Klaus masaya yaklaştı ve ellerini masanın üzerine koydu gözlerini Victoria'nın gözlerinden ayırmadan."Sana kimin yaptığını söylemem ama ben yapmadım."
Klaus nasıl söylerdi Deanin Victoria yüzünden öldüğünü. Yıkılirdi.
Victoria masanın sağındaki bıçağı Klaus'un eline sapladı."Sana inanmıyorum!!!"dedi.
Klaus elinden bıçağı çıkarırken masada küçük bir kan golü oluştu.O kana bakarken Esther ın büyüsü geldi aklına Victoria'nın.O kadar inceledikten sonra ezberlemişti artık.Tek ihtiyacı olan Klaus ve kendi kanıydı.Bu sefer kendi elini kesti Victoria.İkisinin kanı buluşurken Klaus ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.Büyülü sözcükleri fısıldamaya başlayınca Klaus yerde bağırarak debelenmeye başladı.Gücünün git gide arttığını hissediyordu her yerinde.Esther cadı avına başlamıştı.Her cadının ölümü ile Victoria 'nin kemikleri kırılırcasına ağriyor, kanının sıcaklığı artıyordu.Artık bütün kendine bağlı cadıların gücü ona aitti.Hiç bir cadının erişemeyeceği güçteydi.Öyle ki elini kıpırdatsa bütün şehri saniyesinde yerle bir edecek gibi hissediyordu.
İçeriye Esther ve Finn girdi.Victoria önce yerde ağzından kanlar çıkan Klaus'a baktı daha sonra da Esther ve Finn 'e .Büyünün tamamlanmasına son sözcük kalmıştı ki bir an durdu.
"Devam et!!"diye bağırdı Esther.
Ve tekrar.Ama Victoria devam etmeyince Victoria'ya saldırmaya kalkmıştı.Halbuki Ne kadar yanlış bir hareketti Victoria bu kadar güçlüyken.Önce Estheri daha sonra da Finn i parçalara ayırdı.Klaus iyileşmeye başlayınca etrafındaki kanı ve ölü parçalarını inceledi.Victoria'ya bakınca artık karşısında o eski iyi Victoria değil sanki bir iblis görüyordu.Zaten bu, onu gördüğü son üç saniyeydi bir daha da görmedi.
Yorumlarınızı, beğenilerinizi ve gelecek bölüm tahminlerinizi bekliyorum.
Bu arada Su_eda123 kişisi tavsiyemdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson