Arkadaşlar multimedyada Klaus ve Victoria var.Ayrıca multimedyadaki pink-just give me a reason şarkısını dinlemenizi öneririm.
Victoria artık New Orleansdaydı.Klaus 'un deyimi ile evinde.
Pencerenin kenarında oturmuş kahvesini yudumlarken düşüncelere dalmıştı.Bu yüzden ellerinde bavullarla içeriye giren Klaus'u da farkedememişti.
"Bakıyorum dalıp gitmişsin.umarım geldiğine pişman olmamışsındır."
Victoria Klaus'a doğru döndü gülümseyerek.Klaus ona hayranlıkla bakarken gerçekten onun gülümsemesini bile özlediğini farketti.Victoria bavulları inceledi.
"Onlar ne?"
"Senin eşyaların. Bundan sonra sende burda benim yanımda kalacaksın"
Aslında Victoria emirvakilerden hiç hoşlanmazdı ama şu anda Klaus'a karşı duracak ne hali vardı ne de böyle bir isteği.Hatta belki de yanında kalma fikri hoşuna bile gitmişti.
"Hala Dean'i benim öldürdüğümü düşünüyorsun diy mi?"
"Öyle düşünsem burda olmazdım.Gücüm bana bir çok yetenek veriyor.Koruma,zihin okuma,doğa olaylarına hükmetme..ve belki de daha bilmediğim bir çok yetenek.Büyüyü tamamlamadan önce zihninde gördüm Dean'i öldürmediğini."
Victoria kendi için hazırlanan odaya baktı.Kelimenin tam anlamıyla muhteşemdi. Bu odanin eski halini hatırlıyordu.Bu hale gelmiş olması için mucize gerçekleşmiş olmalıydı.
Odanin içinde gezindi.İpek örtülere değdirdi parmak uçlarını.Arkasını döndüğünde kapıyı yaslanmış, kollarını göğsünde bağlamış Klaus'u gördü.Yanına yaklaştı yavaşça ,çocukluğundaki ipek yatak örtüsünün aynısını nasil da bulmuştu?
Mavi gözlerine baktı önce sonra da dudaklarına.Bu sefer Victoria onu öpmüştü.Klaus da karşılık verdi öpücüğüne.Dudakları birbirine değdikçe Victoria'nın kalbi daha da hızlı atıyordu.Elleri Klaus'un tişörtünün ucunu yakaladı ve tek seferde çıkardı.Klaus ise bedeninin her yeriyle onu arzuluyordu.Victoria yatağa uzanınca usulce üzerine eğildi.Hızlı nefesleri birbirine karışıyordu....................................
Güneşin ışıkları Victoria'nın güzel bacaklarını parlatıyorken Victoria gözlerini araladı.Yüzünde dün gecenin etkisiyle kalmış bir gülümseme vardı.Yanına bakınca boş olduğunu gördü.Bu çok normaldi aslında,Klaus kendi gibi uyuyacak değildi ya.Üzerine bir şeyler geçirilip aşağıya indi.Evde genel olarak sessizlik hakimdi.Elijah,Hayley,Klaus neredeydi herkes.Masada güzel bir kahvaltı vardı.Victoria etrafına bakındı kimse var mı diye,gerçekten de ona mı hazırlamıştı.Portakal suyunun bardağında bir not yazılıydı.
"ETRAFINA BAKMA.KAHVALTİ SADECE SENİN IÇIN.UMARİM BEĞENİRSİN CANİM :) .....KLAUS"
Canim mi?
____________________________________
Marcel ve Klaus'la barda konuşuyorken Victoria yanlarına oturdu.Bir saattir zonklayan başı şimdi de dönmeye başlamıştı.
"Victoria çok solgun görünüyorsun." Konuşan Marceldı.Uzun süredir onu görmemiş saç stilinde biraz değişiklik yapmıştı.Bu sefer Klaus dikkatlice Victoria'nın yüzünü inceledi.
"Bir sorun mu var Victoria?"
Klaus Victoria'nın ağzına kanından bir damla değdirdi iyileşsin diye.Ama pek bir faydası olmamıştı.Victoria 'nın midesi daha çok dönüyordu artık.Konuşacak durumda değildi.Marcel ve Klaus Davinanin yanına götürdü onu.Davina iki saat boyunca büyü kitaplarını inceledi.
"Belirtiler güç etkileşiminin olduğunu gösteriyor."
"Nasil yani?"dedi Marcel heyecanla.
"Bu kitapta dedigine göre çok güçlü olan bir cadının güçlü biriyle kan, tükürük yada cinsel birliktelik yolluyla temas etmesiyle oluşur."
Klaus yarı baygın halde olan Victoria 'ya baktı.
"Sanırım son madde bize uyuyor "dedi telaşla ve demesiyle herkes Klaus'a baktı.
"Peki ne yapmalıyız"
"Yapılması gelen tek şey cadı kökenine ait bir yerde gücünü toprakla etkileştirmek.Bu birliktelikten sonra 24 saatimiz var yoksa onu kaybederiz"
Klaus saatine baktı.Herşey dün akşam 11 de olmuştu şu an saat ise 10 u 40 geçiriyordu.
CANLARIM BENİM OYLARDAN VE YORUMLARDAN ÇOK MEMNUNUM HEPINIZE ÇOK TEŞEKKÜRLER.ÖPÜYORUM SİZİ <3
ARKADAŞLAR BENİM ÇOK BEĞENDİĞİM BİR KİTABİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.REGİNAMORTİS KULLANİCİSINİN ŞEYTANIN KIZI ADLİ HIKAYESINİ OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson