Bölüm 11"Kara Büyü"

1.1K 79 13
                                    

Victoria üçüncü kahvesinin son damlasını yudumlarken dün gece eline sıkıştırılan kağıda bir daha baktı.Bütün gece inceledikten sonra bunun kara büyü olduğunu anlamıştı ama kim ,neden ona vermişti bunu.Buruşturulduğundan dolayı üzeri çizik çizik olan kağıdı elinle iyice düzeltirken büyünün kenarlarına konan şekillere baktı.Kişisel işaretlerdi bunlar büyünün sahibine dair ipuçları verir daha iyi anlaşılmasını sağlardı.Ama Victoria 'nin tek anladığı şey böyle büyüye sahip cadının ne kadar güçlü olduğuydu.

Bir de şu dün gece ki saçmalık vardı tabi.Victoria bunu Dean' in sarhoşluğuna vermiş, o andan sonra hiç görmemesini de hatasını anlayip utanmasına bağlamıştı.

Kapısının şiddetle çalınmasıyla bir anda irkildi.Aralıksız ve sertce çalınması tedirgin etse de kendisinin ne kadar güçlü bir cadı olduğunu çok iyi farkındaydı Victoria.Yorgun gözlerle kapıyı açtığında Klaus içeri girdi Victoria 'nin yanından hızlıca geçerek.

Klaus'un pek tarzı olmayan kapı çalması Victoria 'yı şaşırtmıştı.Genelde olağanüstü bir şekilde birden belirir ,Victoria 'yı korkuturdu.Sanırım bugün Victoria 'ya karşı fazla samimiyetsiz ve mutsuzdu.

"Aradığım bir taşın nerde olduğunu bulmak için büyü yapman gerekiyor."

"Bu mu yani?Gerçekten bunun için mi geldin?Basit bir yer bulma büyüsü."

Elbette Klaus bunun için gelmemişti.Ama nedense sabah olur olmaz Victoria 'nin yanında bulmuştu kendini.Gözleri o çocuğu aradı Klaus 'un içeriyi girerken.Hani öldürmemek için kendini zor tuttuğu.

"O nerde?"dedi Victoria 'nin odasında onun herhangi bir eşyası var mı diye bakınırken.

"O kim?" "Şu kendini bir şey zanneden arkadaşın adı David mı neydi?"

Victoria Klaus 'un konuşma tarzında yine onu yönetmeye dair ifadeler seziyordu.Hesap sorması sinirlerini bozuyordu.

"Adı Dean !"

"Her neyse.Dean ve David olmuş olması seni öpebileceği anlamına gelmiyor.Dudaklarını vücudundan ayırınca kimseyi öpemez artık!!" Dedi Klaus odaları delirmiş gibi gezerken.Victoria da girdiği her odada onu arkadan takip ederken sinirle söyleniyordu.

"Burda değil ama ona bir zarar verirsen seni buna pişman ederim.Hem sen hangi hakla bana karışırsın."

Aslında Klaus Victoria 'nin bu cesur, kendini asla ezdirmeyen hallerine bayılıyordu ama bu başka bir durumdu.Dün gece partide gördüğü anıların etkisinden kurtulmanın tek yolu onu öldürmeseydi.

Klaus bir an masanın üzerinde büyü yazan kağıt gördü ve gözleri heyecanla büyüdü.

"Annemin büyü kitabında olan büyünün sen de ne işi var"

"Annenin mi?" Dedi Victoria şaşkınca.Nasil bir anneye sahipti.

Klaus kağıdı elini almak için uzandığında Victoria birden bağırdı.

"Dur sakın elini sürme.Dün gece partide biri elime sıkıştırdı."

"Ne oldu ?"

"Bir kara büyü. sana karşı hazırlanmış."

____________________________________

Hayley koltuğa kendini savrulur gibi bıraktı.Zaten şu melez işine pek alımamıştı.Şimdi de kurt sürüsüyle sorun yaşıyordu.İçeri telaşla Marcel girdi.

"Victoria 'nin arkadaşı Dean öldürülmüş"

Hayley gözlerini kocaman açtı.Victoria 'nin o çocuğa verdiği değere bakılırsa yine ortaklık ayağa kalacaktı.Bu ailede bir gün bile olaysız geçemez miydi?

"Sakın bana kurt tarafından olduğunu söyleme!"

Hayley ,Victoria'la birkaç kez karşılaştığında konuşmuştu.Aslında özellikle kurtların arkasından konuştuğu kadar korkutucu değildi.Hatta iyi ve yardımsever biriydi.Ama Hayley yine de Victoria ile karşı karşıya kalmak istemiyordu.

"Hayır.Kazıkla öldürülmüş."

Hayley ve Marcel aynı anda bir isim fısıldadılar...Klaus

____________________________________

"Victoria'nın arkadaşını öldürdüm anne "dedi Finn.

"Çok güzel.Artık Victoria Klaus'un öldürdüğünü zannedip ona verdiğim büyüyü yapıcak."

"Neden bu büyüyü Victoria 'nin yapması gerekiyor."

"Ona ilk gücünü veren bendim ve bu sırada onun gücünü bir çok cadının gücüne bağladım.O cadıların hepsi ölürse Victoria hiç kimsenin ulaşamadığı kadar yüksek bir güce ulaşıcak ve o büyüyle Klaus'u kazıksız öldürebilecek.Bende yıllarca pişmanlik duyduğum hatamı telafi edeceğim."

Gelecek bölüme dair fikirleriniz var mi.Biliyorum hepiniz hayal gücü çok iyi.Lütfen benimle paylaşın

Belki bir günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin