Arkadaşlar multimedyada Serena var.Lauren Cohan bu karakteri canlandırıyor
Serena yerde yatan Victoria'yi inceledi.Çok güzel kızdı.Klaus'un gözlerinde gördüğü telaşa göre de çok da değerliydi.Aslında söylentilerden daha farklıydı.Onun bir iblis olduğunu bile söyleyen olmuştu mesela.İçeriye yardımcısı Back girip Klaus'un geldiğini haber verdi ona.Mezarlığın girişine gitti.Klaus elinde büyü sayfası ile bekliyordu.
"Umduğumdan daha çabuk getirdin.Elijah'in engel olacağını düşünmüştüm oysaki"
Elijah mi?Elbette ona engel olmaya çalışmıştı.Hatta üzerine bile yürümüştü.Ama bu engeli Elijahın boynunu kırarak aşmıştı Klaus.
"Konuşmayı kes!İstediğini getirdim Victoria'yı hemen ver."
Serena arkadaki yardımcısı Back'e işaret edince Victoria'yı getirdi kucağında.Mezarlığın biraz dışına bıraktı.
"Ona kanından ver daha çabuk iyileşip uyanır."
Klaus Victoria'yı kucağına aldi,sert bir bakış attı Serena 'ya ve hızlica gitti.
Klaus bir saat boyunca başında bekledikten sonra Victoria gözlerini araladı.Gördüğü ilk şey Hayley'nin gülümseyen yüzüydü.Tıpkı aralarında hiç bir yönden bağ olmamasına rağmen Victoria 'nin onu kendisine yakın bulması gibi Hayley de aynı hislere sahipti.
"Nasılsın?İyi misin?Bir sorun yok di mi?"Bu da hemen yanında durup kendisini soru yağmuruna tutan Klaus'tu. Bir anlık refleksle elini Klaus'un yüzüne dokundursa da kendine gelince hemen çekti elini Victoria.Sonra da tekrar uykuya dalınca Hayley de kurt sürüsünün yanına geri döndü.
Victoria Justice(Yoğun istek üzerine Victoria'nın ağzından anlatım)
Gözlerimi açtığımda etrafımda kimseyi bulamıyorum.Aslında bu beni biraz şaşırtmıyor değil.Nedense garip bir şekilde canavar melezi yanımda görmeyi umuyordum.Klaus'la beraber yaşadığımız şeyler aklıma gelince sert bir şekilde alnıma vuruyorum.Seni gerizekalı!!Artık hakkımda neler düşünüyordur kim bilir?Hem de ne için.. bir anlık duygusallık yüzünden yaptığım şeylere bak!!Sessizce yatağımdan kalkıp dışarı çikiyorum.Sonra farkına varıyorum ki vampirlerle dolu bir evde ne kadar sessiz olursan ol yine de duyulursun....
Bir şeyler içmek için bara gidip oturdugumda, yanıma bu şehire geldiğimde konuştuğum Cami oturuyor.Bu sefer barmen olarak değil müşteri olarak burda.İkimize de bira söylüyorum.
"Hasta yatağından yeni kalkan biri için ağır değil mi(!)"diyip gülümsüyor.Ben de onunla beraber gülümsüyorum biradan bir yudum alırkan.
"Sanırım içten içe kaybolmaya başlayan biri için az bile"
"Hayatında Klaus yer alıyorsa bu çok normal."
Bu lafına çok gülüyorum Cami 'nin.Ama o kadar haklı olduğunu farkındayım ki. Klaus herşeyi gerçekten daha da zorlaştırıyor.İntikamımı almamı bile..Buraya geldiğimdeki amacımdan çok uzaktayım artık.
"Seni bu kadar çok korkutan şey ne?"
Yüzüm bir anda ciddileşiyor.Nasil da aklımdan geçen düşünceleri anlıyor.
"Psikoloji mezunuyum ben"diyor Cami açıklama yaparak.
"Evet korkuyorum.Ama Klaus'un gözünün kararmasından,gücünden ya da sürekli koz olarak kullanılmaktan değil--"
Cami sözümü kesip konuşmaya başlıyor.
"Ona deli gibi aşık olmaktan korkuyorsun"
Biramı onun birası ile tokuşturup kafama dikerken barın kapısında duran Klaus'u görüyorum.Bütün konuşmamızı duyduğunu farkına varinca
"Evet belki de Cami.Ama biliyor musun?Hiçbir şey geçmişi değiştirmiyor!!" diyip Klaus'un yanından geçerek dışarı çikiyorum.
________________________________________________________________________
(3.kişi)
Serena bir toprak parçasının üzerinde dizlerinin üzerine çöküp ölü büyüsünü okurken etrafındaki cadılarda aynı büyüyü tekrarlıyordu.Serena büyüyü okuduktan sonra eline küçük bir yara açıp topragın üzerine kanını akıttı.O kan hızlıca topragın derinliğine çekilince yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu.Büyü işe yaramıştı.Arkasını dönüp Back'e işaret verdi.Back ,Serena 'nin yanına otuzlu yaşlarında esmer biriyle geldi.Esmer adam sürekli bağırıyordu.
"Siz nasıl kaçıklarsınız böyle? Beni rahat bırakın deliler!!"
Serena esmer adamı ensesinden tutup daha önce kanını akıttığı topragın üzerine yüzünü dayadı.Adam birden çığlık atmaya başladı ve daha sonra da bu çığlığı kahkahaya dönüştü.Esmer adam yerden doğrulup sertce etrafına bakınca herkes önünde eğildi.
"Tekrardan Hoşgeldin efendi Luther"dedi Serena önünde eğildiği adama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson