Victoria kiliseye girdi. Hızlı adımlarla arka odasına ilerliyip kapıyı araladığında gözleri heyecanla büyüdü.Bir anda kendisiyle aynı fikire sahip bu kişiyi bulduğu için mutluluğuna diyecek yoktu.Mikaelsonların en büyüğü michael...
Victoria içeriye yavaşça girerken Michael 'ın gözleri onunla dönüyordu.
"Beni yöneten bileziği Davina'dan alan bu kızı tanımak isterim"
Victoria Davina'nın yanına gittiğinde bileziğin enerjisi hemen anlamıştı ama sonucunda Michael'a ulaşacağını hiç tahmin etmemişti.İçinden Davina 'yı tebrik etmek geldi.Nihayetinde çok akıllıca bir hamleydi.
"Adım Victoria ama önemli olan bu değil beraber neler yapacağımız."
"Umarim sen de o kız gibi beni buraya tıkmıcaksın"
"Ben daha çok artık harekete geçmeyi planlıyorum.Klaus'u savunmasız olarak önüne sericem hiç şansi kalmıcak"
Michael, Victoria 'ya baktı.Uzun süredir duyduğu en güzel laftı bu.
________________________________________________________________________
Victoria dolunaya kadar beklemişti.Klaus içeriye girdiğinde ona son kez bakmak istedi.Son kez..
Ailesini öldürdüğünü hatırlamadan önce Klaus'u ne kadar çok sevdiğini hatırladı Victoria. Onun bu kadar güçlü olmasina,yaptığı akıllıca planlara hayrandı.Ama daha sonra Victoria onun karanlık taraflarina da gördü ve Klaus'a karşı olan sevgisi öfkeye döndü.
Artık ay tam tepedeydi.Victoria'nin günlerce uğraştığı biçak artık kullanilmaya hazırdı.Bu biçak Klaus 'un vampir yönünü etkisiz hale getirirken dolunay zamanina denk gelip kurt tarafını da etkisiz bırakacaktı.Victoria bicagi sapladiginda Klaus ölü gibi olacaktı ve onun dönüştüdüğü tüm vampirler gibi.Daha sonra Michael bıçağı çıkartıp kazığı saplayacaktı.Victoria böylece Klaus 'un kaçma ihtimalini de yok etmiş oluyordu.Hiçbir şeyi şansa bırakmazdı.Klaus arkası dönükken tek seferde bıçağı kalbine sapliyordu ki.Dean'in hayir diye bağıran sesi duyuldu. Ne olduysa da ok yaydan çıkmıştı.Bıçağın saplanmasiyla Klaus yere devrildi.Victoria dönüp Dean'e baktı yerde öylece yatıyordu.Hizlica düşündü.Deanin vampir olmuş olduğu fikrini anlamasiyla gözleri büyüdü. Tıpkı Klaus'un dönüştürdüğü tüm vampirler gibi yarı ölü durumundaydı ve Michael 'ın kazığı saplamasiyla da hepsi ölecekti.Michael... Unutmuştu onu.Arkasını döndüğünde Micheal'ın kazığı Klaus'a saplamak üzere olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson