Marcel ,Hayley ve Elijah la birlikte Klaus La fayetta mezarlığının önüne geldiler.Sonuçta en yakındaki cadı kökenleri bu topraklardaydı.
Victoria Klaus'un kucağında yarı uyanık haldeydi.Arada zorlukla aldığı derin nefesler Klaus'u daha da korkutuyordu.Marcel ve Elijah önden giriş yapmaya çalıştılarsa bir an durakladılar.Klaus her geçen dakika ile daha da asabileşiyordu.
"Hadi!!Neyi bekliyorsunuz?!!"
Elijah Klaus'a baktı telaşla,konuşacağı vakit La fayette Mezarlığının içinden bir cadı ordusu geldi.En öndeki kahverengi saçlı kadın öne doğru bir adım attı ve konuşmaya başladı.
"Malesef vampirler giremez.Ama çok istiyorsanız cadı dostunuz içeri girebilir."
Elijah diğer cadıları baktı.Bu kadar cadı ne ara buraya gelmişti.Klaus 'un yanına yaklaşti.
"Biliyorsun Klaus.Victoria'yı içeriye göndermemiz gerekiyor."dedi
"Onu oraya gönderirsem öldürürler.Bu kadar güçlü bir cadının onlar için tehdit olmasina izin verirler mi sence?"dedi fısıltıyla.
"Başka çare yok Klaus"
Klaus ,önce kollarının arasında gitgide kötüleşen Victoria'ya baktı.Gerçekten buna mecburdu.
Kucağından yavaşça indirdi Victoria'yı.Mezarlıktan girene kadar kolundan tuttu. İçeriye girdiğinde Klaus'un gözü Victoria ile dönüyordu.Victoria zorlukla iki adım attı ve dizlerinin üzerine çöktü, ellerini toprağının içine gömdü.İyileştiğini hissediyordu.Kafasını gülümseyerek kaldırdı topraktan.Artık Klaus da ona gülümsüyordu ki kahverengi saçlı kadın yanına geldi Victoria'nın kafasının üzerini elini koymasıyla Victoria'nın bedeni yaprak gibi yere savruldu.
Hayley Elijah ve Marcel ne olduğunu anlayamadan bakınıyordu.Klaus ise mezarlığın kapısında görünmez duvara yumruklar atıp her zamanki gibi tehditler savurmakla meşguldü.
"Adım Serena.Cadı arkadaşınız ölmedi korkmayın.Bana özgü bir çeşit yetenek bu.Ama istersem onun zayıf olduğu bu zamandan yararlanıp öldürebilirim.Tek isteğim bir anlaşma"
Klaus'un gözlerinin altındaki damarlar belirgenleşmiş,vampir dişleri ortaya çıkmıştı.
"Sen kendini ne zannediyorsun!!?"
"İstediğim çok açık.Annenin büyü kitabında ölü büyüsü var onu istiyorum.Karşılığında ise Victoria 'nin hayatı."
_________________________________________________
Klaus Estherin büyü kitabını karışıyorken Elijah yanına gelip hızla büyü kitabını elinden aldi.
"Sen aklını mi kaçırdın?O büyüyle neler yapabileceklerini göremiyor musun?Istedikleri lanetli kişileri diriltebilirler"
Klaus elbette biliyordu neler yapabileceklerini ama Davina da mezarlığın korumasını kıramamıştı.
"Victoria'nın ölmesine izin veremem bedeli ne olursa olsun."
PEKİ SİZ OLSAYDİNİZ NE YAPARDINIZ?HERŞEYE RAĞMEN BÜYÜYÜ VERIR MIYDINIZ?O BÜYÜYLE KİMİ DİRİLTİRDİNİZ?CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir gün
FanfictionNefret ile aşkın arasında ince bir çizgi vardır.O sınırda kaybolanların hikayesi.. Öldürücü gücü olan cadı Victoria Justice ve Acımasız köken melez Klaus Mikaelson