Bölüm 10 "Ateş ve su "

1.3K 94 39
                                    

Bu bölüm vuslaty, SanemSakinePolat, RoseTylerismylife,Ceyda_Kacan,siyahvampirr'e ithafen yazılmıştır.Destekleriniz için çok teşekkürler

Victoria yatakta debelenip durdu.Sabaha karşı anca uykuya dalmıştı.Yatağın sağ tarafına döndü ve uykulu gözlerini yavaşça araladı.Pencerenin önünde dışarıyı seyreden bir adam gördü.Korkuyla aniden doğruldu.Adamın yüzünü dönmesiyle onun Klaus olduğunu anladı.

"Günaydın uykucu.Bir ara hiç uyanmayacaksın sandım "

Victoria gözlerini anlamsızca ovuşturdu.

"Yatak odamda ne işin var Klaus?"

Hafifçe gülümsedikten sonra baş ucunda duran saate gözlerini dikti.

"Bugün için çok güzel bir plan yaptim.Ama hemen hazırlaman lazım günün yarısını uyuduğun için."

Victoria gerçekten Klaus'un ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordu. Ayrıca bütün günü Klaus'la geçirmek mi?

Bir gün daha ne kadar kötü olabilirdi ki.

"Biraz yorgunum Klaus sanırım hasta oluyorum."

Klaus garip garip Victoria'nın suratına baktı dediklerini anlamamış gibi.Kim bilir kaç yıllık ölümsüz hayatında unutmuştu hastalığın ne olduğunu.

"Hastalık Klaus.İnsanlar hasta olurlar."

Bu sefer daha büyük bir şekilde gülümsedi ama o kadar saniyelikdi ki bu ,Victoria bir an hayal gördüğünü zannetti.Ardından hemen yüzü ciddileşmişti.

"Seni dışarıda bekliyorum küçük cadı" diyip Victoria 'nin yatak odasından çıktı Klaus.

Victoria gittikçe daha da sinirleniyordu.Nasıl ona emir verirdi?Hayır yapmayacaktı işte onun dediğini,hazırlanmayacaktı.Öylece oturdu yatağının üzerinde.İki dakika sonra pembe dantelli bluzünü giymiş,beyaz şortunun düğmesini kapatıyorken buldu kendini.Yine de güvenmiyordu Klaus'a.Belki de plan derken Victoria 'yı öldürme planıydı.Yaninda aldığı küçük kahve rengi çantaya daha önce Klaus için hazırladığı büyülü bıçağı da koydu ve dışarı çıktı.Klaus merdiven de oturmuş onu bekliyordu.Önce baştan ayağı süzdü Victoria 'yı sonra da "Küçük bir çocukken bu kadar güzel bir kadın olacağını hiç düşünmemiştim.Seni baloda merdivenden indirirken bile düşünmemiştim bunu." Dedi.

"Hatırlıyorsun!! " dedi Victoria heyecanla.Kendi için bu kadar önemli bir anı ,Klaus 'un da unutmaması çok hoşuna gitmişti Victoria'nın.

"Elbette hatırlıyorum seninle ilgili hiç birşeyi unutmadım ben."dedi Victoria 'nin gözlerine bakarken.Daha sonra"Bugün biraz geçmişten konuşuruz diye düşündüm"diye ekledi sözüne.

Victoria gerçekten sıkılmıştı mutlu rolü yapmaktan.Bütün gün gezerken Victoria 'nın aklına dahi gelmeyen çocukluk anılarından bahsetti Klaus.Victoria, Klaus 'un ciddi anlamda kendisi hakkında bir çok şey bildiğini farketti ama bir şeyi bilmiyordu.Ailesinin ölümünden sonra neler çektiğini bilmiyordu mesela.Öfkenin nasıl bedenini ele geçirdiğini,intikam için ne kadar çalıştığını bilmiyordu işte.Bu yüzden Klaus 'un anlattığı her anı Victoria'nın sabrını zorluyordu.

"Sen küçükken de güçlüydün Victoria" en sonunda Victoria dayanamamıştı.

"Yeter!!Yeter tamam mı?Hakkımda herşeyi biliyormuş yapmayı bırak artık.Senin hiçbir şeyden haberin yok." Victoria ağzından çıkanlara inanamadı.Herşey ağzından dökülüvermişti bir anda.Klaus'un gözlerin altında damarlar belirginleşiyordu.Sinirle bakıyordu etrafına.Victoria bazen unutuyordu karşısındakinin herhangi biri olmadığını.Köken melezdi sonuçta.

"Sana her zaman düşündüğünden daha çok değer verdim Victoria"

Klaus kendini sakin tutmaya çalışıyordu.Victoria 'nin bu şekilde kendisiyle konuşup hayatta kalmış olması bile Klaus 'un ona verdiği değeri gösteriyordu aslında.Ama Victoria ısrarla tartışmaya devam ediyordu.

"Bu yüzden mi çocukken yüzümü balodan baloya görürdün?Sana nedenini söyleyeyim mi Klaus.Yüzümü bile görmeye tahammülün yoktu çünkü."

Bu kadar çok eskilerden konuşmak Klaus'u gerilere doğru götürdü bir anda.

Eylül 1994 sabahıydı.

Klaus Elijah' la yine hararetli bir tartışmanın içindeydi.Elijah Klaus'a yaptıkları ile hesap sormaya kalktıkça Klaus 'un sinirleri daha da bozulmaya başlamıştı.

"Şu haline bir bak Klaus gitgide babama benziyorsun."

Klaus bu söze çok içerlenmişti bir anda.Arkasını döndü ve hiddetle dışarı çıktı.Sebepsizce durmadan yürüdü sonunda bir evin önünde durup içeriye daldı.Kendini o kadar kaybetmişti ki iki insanı parçalara ayırdığını farkında bile değildi.İşte o gün tanıştı Victoria 'yla.O küçük haliyle Klaus'a karşı koyuyordu.Boğazını sıkıca tuttu Victoria 'nın artık hayatı avuçlarının arasındaydı.Gözleri...

Kimse gibi bakmıyordu Klaus'a.Korkunun hiç bir belirtisi dahi yoktu ölüme bu kadar yakın olduğu halde.Bu küçücük çocuk Klaus'a insanlığını hatırlatıyordu.Hiçbir zaman vazgeçmeyen küçük Niklaus 'u...

Etki altına aldı onu ve yanında götürdü.Ama ona her baktıkça kendiyle tekrardan yüzleşiyordu sanki.Neydi bu içinde ki duygu?

Klaus bu duyguyu çok iyi biliyordu aslında ama nedense yüksek sesle söyleyemiyordu bir türlü.Pişmanlıktı bu.Victoria 'nın yüzüne her baktıkça tüm bedeniyle hissediyordu bunu.

Küçük bir kızın önünde Klaus 'un gardı düşüyordu adeta.

Tekrardan günümüze döndü.Victoria öylece Klaus 'un suratına baktı ve arkasını dönüp gitti.

________________________________________________________________________

Dean odaya girdiğinde Victoria yatakta uzanmış gözlerini tavana dikmişti.Her haliyle belliydi ki Klaus' la geçirdiği gün kötüydü.Aslında çok da tahmin edilir bir şeydi bu.Klaus ve Victoria..Ateş ve su gibilerdi.

"Hadi kalk parti var gidiyoruz Victoria!" Dedi Dean Victoria 'nin odasının hemen yanında olan yatak odasına giderken.

"Neden herkes beni zorla bir yerle götürmeye çalisiyor?" Dean kendi odasından çıkıp Victoria 'nin odasına geldi cevap vermek için.

"Zorla mi? Tabi ki seni zorlamiyorum ama sen seversin diye düşündüm. "

Victoria saçların uçlarını işaret parmağına dolarken doğrulup Dean'e baktı.Lacivert Gömleğini çıplak üstüne geçirirken Victoria gözlerini kaslarında gezdiriyordu.

"Tamam geliyorum"

Parti alanına vardıklarında nedense dikkati çeken ilk isim Klaus oldu Victoria için.Hayley ,Marcel ve Elijah la yanyana duruyor bir şey içip hararetli hararetli bir şeyler anlatıyordu.Hayley ise etrafa bakınıyordu canı sıkılmışcasına.

Parti heyecanla devam ederken bir ara Klaus dönüp Victoria 'ya göz gezdirdi.Victoria adı gibi biliyordu kendisinin yaptığı herşeyi Marcel Klaus'a iletiyordu.Partide sürekli Marcel'ın Victoria 'yı incelemesi başka türlü açıklanamazdı herhalde.Bir ara solist gaza geldi ve "üçe kadar sayalım ve herkesin sevdiğini öpsün " dedi. Victoria şaşkınca etrafına bakarken bir anlık Klaus'la göz göze geldi.Yanına gitmek istese de kalabalık izin vermiyordu bir türlü.Birisi eline bir şey sıkıştırdığını hissetti bir anda Arkasını dönerken dudaklarına uzun bir öpücük konduruldu.

"Seni seviyorum Victoria"konuşan Dean di.

YORUMLARINIZI LÜTFEN BELİRTİN. ÇÜNKÜ SİZİN YORUMLARINIZ İLE YANLIŞLARIMI GÖRÜYORUM.

Belki bir günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin