Farkas törvény

2.5K 111 0
                                    

-Bocsánat ...- csap a fejére - de udvariatlan vagyok ! Shawn Mendes becsületes nevem. És bocsánat , de nem tudod véletlenül , hogy hívnak ?

-Annyira bénák ezek a szövegek !- jelentem ki negédesen- Hívj ahogy akarsz, az órán úgy is megtudod.- fordulok Zack felé- Zacsifej , merre van az igazgatói ?

-Ha ha ha . Miért ez a retardált lett a legjobb barátom ?! -fordul rá egy folyosóra , miközben  követem , még hallom Shawn kuncogását.

-Már bocsánat - kezdem a visszavágást- mi van Limcsivel?! Ő még nálam is hülyébb ! Meg vagyok sértve !- vágtam be a durcit, mert mint mindig, adom a szerepem, ami most egy puffogós kislányé.

-Na jó , tudod mit? Csak csöndbe gyere utánam ! Értve ?- nem tudok válaszolni nem beszélhetek , ő mondta, szám elé tettem a mutató ujjam. Ekkor fejbe vágta magát .

-Tessék - mutat egy ajtóra - itt iratkozhatsz be! Még mindig nem értem hogy vehettek föl- mondja inkább magának mint nekem. Hát igen, néha, még én sem értem. Nem mondok erre a megjegyzésére semmit, csak bekopogok a hatalmas tölgyfa ajtón.

-Tessék - mondta egy unott kicsit SEM kedves hang-belépésem után pár másodperccel becsöngetnek, így halottam, ahogy Zack elballag az órára.

-Jó napot! Új diák , Crystal....-rögtön bele is vág. És még a mai fiatalok udvariatlanok? Inkább az édes...

-Ms. Frewen. Foglaljon helyet. Tankönyvei már a szekrényében vannak. A szekrénye a 318-as. Tessék a kulcs. Egyébként itt van az irodám mellett.-mutat jobbra, hogy majd arra keressem. Gyorsan el hadarja a dolgokat, talán szeretne már végre egyedül lenni az irodájában- Az órarended is a szekrényedbe raktam. Köszönöm , amiért ide fáradt.-int az ajtó fele, én pedig már állok is fel, és kifelé indulok- És örülök annak, hogy megismertem a következő alfaját az északi falkának.-visszanézek , és ravaszul elmosolyodom. Az öreg tehát cseles.

-Önben kit tisztelhetek?-teszem fel a jogos kérdést, hisz így fair.

-Keleti falka alfája, Daniel McCallum.- villantja meg vörös szemeit, talán mintha rám akarna ilyeszteni. Persze ez nem fog egykönnyen menni.

-Viszont látásra .... Mr. Keleti! Örültem a találkozásnak-mondom komolyan, majd elmosolyodom.

-Én is.- ekkor kiléptem . Kibe botlok, nagy meglepetésemre? Na kibe? Hát nem Mr. Halgatózó Shawnba?- Hallgatózunk? Mennyit hallottál?- kérdezem hidegen, bár zavar, hogy mennyit tudhat.

-Annyit amennyit kell!- mondta- Csak rád vártam ! Na gyere! Én vezetlek körbe! Crystal...

-Csak nem te vagy a dökös (diákönkormányzat) elnöke az osztályomnak?-kérdezem. Az egy dolog hogy engem, az idiótát felvették, de őt mint osztály elnök?

-Hát tudod....de!- mosolyodott el egoistán, ami illik személyiségéhez -A 123-as terem a miénk-mutat balra, majd elindul. Nagy lábaival hamar oda is ér, míg én próbálom tartani vele a tempót. Shawn bekopog, majd kinyitja az ajtót - Jó napot Mrs. Hemmings .....- villant oda egy "bugyilevarázsoló" mosolyt.

Remélem tetszik eddig légyszi írjatok kommentbe, szerintetek kibe szeret bele Crystal. Köszönöm ! Puszi😘😉

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now