-Te tényleg ezt hiszed -néz szomorúan- add a kezed!- oda nyújtottam, ő pedig tagjára rakta. Mikor megfogtam, jólesően felsóhajtott. Olyan merev volt hogy az kész. Ezt én váltottam ki belőle?
-Ha te nem lennél téged ki kéne találni! - és megcsókolom.
-Ha most nem állunk le én nem fogok tudni!
-Nem is kell..- csókolom meg.(Ezzel a részt kihagyom, és annyira sajnálom...*szadista kacaj*. De komolyra fordítva soha életemben nem csináltam EZT szóval nem tudnám jól megírni. Remélem megértitek. Bocsi)
Nagyon élveztem minden percet. Mikor fájt, Nic csomó kis kedvességet, csíntalanságot és perverzséget suttogott a fülembe. Majd elaludtunk. Annyira szeretem.
Egy tengerparton vagyok. Kezemen az eljegyzési gyűrűm. Várj mi? Egy férfi áll mellettem. Nico.... mit keresek itt? Odajön és megcsókol...
Újból ez az álom...Másnap reggel
Valaki nagyon nézi az arcom. Nem is tudom ki lehet... Ennek muszály hangot adni.
-Ennyire szép vagyok, hogy egyfolytában bámulsz?- kérdem vicceskedve
-Hát tudod én már reggelit is csináltam a bámulásod előtt, de visszatérve erre annyira szép vagy, hogy a napra lehet nézni, de rád nem.- mondja. Így állunk... nem lehet rám nézni?! Na mindegy...
-Mi a reggeli?.....3 months later(három hónappal később)
Kisbabám lesz! Lesz egy édes pici lányom az édes pici Jacob mellé. Végre egy boldog család leszünk! Vettem egy kis dobozt, mert Niconak ez lesz a születésnapi ajándéka. Egy kis rózsaszín babazokni. Alig várom. Ma délután végre odaadhatom neki. Mit fog szólni... lehet nem akar gyereket? Akkor mit csináljak... mit!? Akkor is megtartom. De mostmár kezd látszani a pocakom. De hamarosan kezdődik a buli. Egy kávébarna csipkés ruhát választok, melyet egy foldszínű sminkkel párosítok. Lelépkedek a lépcsőn, a dobozkát szorítom a kezembe. A másik ajándék titok. Rögtön meg is látom akit keresek.
-Nico!- megyek oda hozzá- A legszebb születésnapot neked- súgom a fülébe, amitől libabőrös lesz.
-Ne legyél rossz kislány- súg vissza- és köszönöm- harap bele a fülembe. Oda nyújtom az első ajándékot, a dobozt még mindig a kezemben szorítom...Bocsánat, hogy eltűntem ennyi időre, de mostmár tényleg próbálkozni fogok időben kirakni a részeket. Köszönöm, annak aki olvassa! Pussza❤️
YOU ARE READING
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Werewolf"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...