Beilleszkedés

2.1K 113 2
                                    

-Hát tudod....de!- mosolyodott el egoistán-A 123-as terem a miénk.-Hamar oda is érünk , majd Shawn bekopog és kinyitja az ajtót - Jó napot Mrs. Hemmings ....

-Gyertek be! Mr. Mendes kérem üljön le. Ön...- ekkor rám nézett, majd csodálkozás kiült ráncos arcára- ön albínó?

-Mint ahogy látja- mondtam unottan, hisz hogyan vonta le ezt a nagyszerű következtetést?!

-Kérem jöjjön be és meséljen magáról !- mutat befelé, ahol kb. 26-an lehetünk. Minden egyes pici, golyóméretű (hogy ez hogy jutott eszembe?) szempár rajtam időzik. Ennyire nem vagyok érdekes azért.

-Na szóval - állok meg a tanárnő mellett, hangom jeges, szinte már ilyesztő, de attól még magabiztos-A nevem Crystal Frewen. 17 éves vagyok és a kedvenc színem a fekete. Asszem ennyi- gondolkodom el, miközben megvakartam a tarkón. Mire ekkor beugrik- a hátsó padban ülő két bugyuta legjobb barátja- mosolygok oda, majd ránézek a tanárra - mostmár a helyemre ülhetek?- a tanár a diákokra kapja tekintetét.

- Valaki szeretne kérdezni?- 4-en csapják fel azonnal kezüket. A tanárnő hamar felszólít egy fiút a hátsó padból.

-Mrs. Hemmings , lehet két kérdésem?- kérdezi perverz hangon, amire a nő nem reagál.

-Persze- húzza el a száját, mintha máris tudná a kérdést.

-Az első ; szűz vagy aranyom?-szemöldökét férfiasan, vagy akár csábítónak szántan is nevezhetjük, vonta fel.

-Van olyan aki 18 előtt egyáltalán elveszti?- teszem fel a kérdést. Én nagyon hiszek abban , hogy majd az igazival lesz az első. Addig viszont senkivel, soha.

-Kérdésedre a válasz, van aki elveszti- néz a pár vakolatnak sminkelt lány felé- A második pedig , hogy nem fájt?- Mi?! Ezt most hogy érti? Vagy én vagyok tényleg ennyire fogyatékos?

-Mi nem fájt?-döntöm el hogy visszakérdezek.

-Mikor leestél a Mennyből!- szóval így játszunk? Legyen! A barátai ott röhögcséltek mellette. De én nem fogom hagyni ezt az örömöt neki.

-Inkább az fájt.....-kezdem magabiztosan, szám pedig ördögi mosolyra húzódik-mikor kimásztam a Pokolból és lehorzsoltam a térdem !- mondom és egoista mosolyt ejtek. Nyertem. Páran elkezdenek nevetni a pórul járt srácon.- ha már ilyen szépen kezdtük - fordulok a Mrs. Hemmings felé- lehetne hogy a kérdező mindig először a nevét mondja?

-Igen lehet-bólint rá- Aki most kérdezett ő Thomas Bennett.- az nem lehet. Vele csak farkas alakban találkoztunk. Ilyen lenne a suliban? Rá kell kérdeznem erre. Vajon tényleg ő az?

-Nyomtom- ejtem ki számon becenevét, mire felém kapta a tekintetét. Szemében felismerés csillant , de mindenki más értetlenül nézett ránk .

-Na elég volt gyerekek. Kezdjük a fizikát . Ms. Frewen üljön ahova szeretne- több se kellett, hangosan csattantam a fiúk mellé. Az ablak melletti leghátsó padban ültünk. Nekem azzal telt az óra, hogy bámultam ki az ablakon.

Nap végén

-Akkor srácok tali az erdőben !- intettem és felpattantam a gyönyörűségemre, avagy a motoromra. Gyorsan haza értem, de éreztem, hogy nincs minden rendben. Egy látomást, vagy sokkal inkább jóslatot láttam.....még a hideg földet éreztem ahogy elterülök rajta majd beszippant az álom.

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz