I love you

1.2K 56 2
                                    

-A maradék kis eszedet, de látom rossz helyen keresem!- vágom oda durcásan...

-Kaphatok ruhát?- kérdi meg Nico idétlenül vigyorogva. Fel rohanok a szobámba és felkapom azt a pólót ami nagy rám
-Tessék ez rám úgy is nagy!- dobom neki
- És nadrág ?
-Azt magadnak kell megoldanod. Tudod nem tartok magamnál alsó gatyát ilyen helyzetekre!- mondom szarkasztikusan
-Magamnak...- kaptam egy pajzán kacsintást. Hirtelen majdnem megfulladtam.
-Úgy értem vedd vissza ami rajtad volt... semmi pucérkodás...- hadonászok a kezeimmel.
-Én nem mondtam semmi ilyet. De mostmár majd vehetsz alsókat ilyen helyzetekre-veti oda, miközben visszamegy a fürdőbe. Én csak nézek utána. Mikor kijön, mielőtt bármit mondana, befutok. A hideg viz most nagyon jól esik. Aztán eszembe jut hogy nem hoztam be pizsamát. Így kénytelen leszek fehérneműben kimenni. Mikor kilépek akkor veszem észre hogy Nico fekszik az ágyamon. Mikor felnéz, nagyon végigmér. Hát igen nem véletlen van kocka hasam, nagyon sokat egyzettem érte.

Nico szemszögéből

Mikor kijöttem a fürdőből, Hófehérke már be is rohant. Lefeküdtem az ágyára és telóztam. Pár perc múlva lépteket hallok és belép Crys fehérneműben. Mit ne mondjak... ruhában is eszméletlen gyönyörű de így. Nem is tudtam, hogy ilyen jól áll egy lánynak a kockahas. A kicsi én már azonnal megkeményedett. Elég feszítő érzés volt ott lent. Ekkor megköszörüli a torkát.
-Nem láttad a pizsim?- kérdi félénken.
-Felőlem maradhatsz így!- mondom úgy mintha le se szarnám
-Haaa...- sóhajt fel megkönnyebbülten- köszi- mosolyodik el. Ilyenkor annyira aranyos... most vagy soha...

Crys szemszögéből

Megengedte, hogy alsóneműbe aludjak. Hála így nem kell megkeresnem. Ekkor idejön és megcsókol. Ajka édes. Kész végem. Visszacsókoltam. Elkezdtünk menni az ágy felé de megállt.
-Tudhattam volna hogy igazából undorodsz tőlem...- mondtam szomorúan.
-Te tényleg ezt hiszed -néz szomorúan- add a kezed!- oda nyújtottam, ő pedig tagjára rakta. Mikor megfogtam, jólesően felsóhajtott. Olyan merev volt hogy az kész. Ezt én váltottam ki belőle?
-Ha te nem lennél téged ki kéne találni! - és megcsókolom.
-Ha most nem állunk le én nem fogok tudni!
-Nem is kell..- csókolom meg

Mindjárt jön a bumm rész plusz egy kis +18🤗😘

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora