-Szia Zack!- megyek ne hozzá mint minden reggel. Mióta kemoterápiát kap elég rosszul néz ki, de én mindent megteszek ami tőlem telik- Hoztam a reggeli...- nem lélegzik. Odafutok. Nem hallom a szívverését, keze kihűlt. Szeme fennakadt. -Neeee. Ne Zack ne szórakozz velem. Nem vicces. Te vagy a legjobb barátom Liamnek is szüksége van mégám rád. Megbeszéltük hogy elmegyünk hozzájuk.- itt már alig kaptam levegőt. Felhívtam a kórházat és mindenkit akire ilyenkor szükség van....köztük Liamet is fel kell hívnom....
Még mindig zokogok. Ebben a házban viszont nem maradok a pici Jacobbal. Túl sok az emlék itt. Anyja leszek az anyukája helyett. Mindentől megvédem, ez lesz a cél. De most fel kell hívnom Liamet. Csörög...
-Itt Liam...
-Szia Limes- zokogok bele a telefonba
-Várjunk... Crys. Crys mi a baj?
-Hozzád tudunk költözni?
-Persze. Akkor ti hárman. Gondolom Zacknek túl sok az emlék. De már két hete nem veszi fel- erre nem tudok mit mondani. Zack végig beszélt Liammel... most tuti meg folytatnám és röhögnénk egy jót.
-Ketten megyünk. Zack....- elakadok. Nem tudom kimondani- Zack...- próbálom újra. A pici a karomban elkezd sírni- Zack meg...meghalt.- kész. Végleg elszakadt a cérna.
-Máris indulok. - azzal lerakta.Másnap reggel
Én Jacobbal a karomban állok a ház előtt. Visszafordulok... megnézem utoljára a 7 évig biztonságot és boldog emlékeket adó házra. Viszlát Zack. Legjobb barátom.... viszlát Lisa.... barátnőm. Viszlát múlt... szerettelek titeket. Egy újabb könnycsepp folyik le az arcomon...
Újból látom Nicot. Biztos szép családja lett. Én pedig... boldog vagyok ha ő az. És várok rá a végtelenségig...
Megjött Liam. Mi hárman voltunk a retardált hármas Zackkel. A legismertebb trió a gimiben. De a trióból is egyszer duó lett. Én a picikémmel a kezemben mentem oda hozzá. Átöleltem.
-Szia Lim- suttogom- annyira sajnálom. Én annyi...annyira sajnálom- szipogok a nyakába-Szeretlek... úgy hiányoztál.
-Gyere Hófehérke.- így legtöbbször Nico és Zack szólított- haza megyünk. Te pedig pici törpe- hajol Jacobhoz- a legjobb anyukát kaptad akit kívánhatsz!
Beültünk és elindultunk. Én a picimmel hátra ültem. Hamar elaludtam. Mikor felkeltem, egy ágyban találtam magam....Ez volt a búcsú Zacktől és Lisatól. Hiányozni fognak. Nem tudom mit mondjak szóval puszi❤️
ČTEŠ
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Vlkodlaci"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...