Újra kezdés

1.3K 62 2
                                    

-Nézd én,.... nincs mentség arra amit tettem. De sajnálom...

...- közbe vágok
-Tudod mit?! Kezdjünk mindent előről. Most- nyújtom oda a kezem.
-De elvihetlek egy randira?- néz rám
-Bocsánat de ismeretlenekkel nem randizom- mosolyodom el gúnyosan
-A nevem Nico. Idén leszek majd 32 éves. Kedvenc színem a...- hadarja
-Te meg mit csinálsz?- nem értem néha
-Ismerkedem, hogy eljöhess velem randira.
-Tudod mit? Ha ezt abba hagyod akkor elmegyek veled...- győztes mosolyt villant- de én nem fekszem le veled!
-Én a helyedben nem építenék mindent erre a légből kapott feltételezésre.- mondja
-Nincs mit ráépítenem - mondom komolyan
-Ó, dehogy nincs- mondja eréjesen
-Hát persze- hangomban annyi az irónia amennyi csak lehet
-Nem tetszik ez a hozzáállás. Rám igen is van mit építeni- ellenkezik mérgesen
-Mármint kétségeket?- kérdezem röhögve. Arca fájdalmasan eltorzult, de tudja, hogy igenis megérdemli.
-Na gyere haza.- nem kellett kétszer mondani, de ekkor elkezdett esni. Félek a vihartól. Ez van. Így 24 évesen kicsit ciki. És ekkor jön egy villám. Én félelmembe Nicohoz ugrok. -Szerintem akkor ma itt alszunk- néz rám. Én pedig visszamegyek a házba. Limcsi és Shawn ma együtt elmentek egy hotelbe így csak holnapután jönnek. De a szobájukat mindig csukta hagyják ha elmennek. Egy ideig filmezni majd elmegy az áram.
-Nico meg tudod szerelni? A villanyt?
-Szerelésben jó vagyok...van egy nagy szerszámod?- ez hülye
-Ez most elment a fülem mellett. - ekkor megfogtam a kezét. Fél óráig szereltük mire sikerült. Bementünk a házba.
-Ugye tudod hogy nagyon kívánlak?- mondja
-Ezen nem is csodálkozom, meg látsz egy lányt és máris harapsz a horogra!- szólok oda.
-A te horgodon meg is akadnék!- lép közelebb kacsintva.
-Na jó... perverzkém... menj tusolni... mosd le magadról ezt a sok mocskot ha érted!- küldöm el. Ő csak elindul. Pár perc elteltével kijön egy szál törölközőben. Én pedig jól végig mérem.
-Csak nem tetszik amit látsz- kérdi vigyorogva. Én pedig elvörösödöm. Elkezdek úgy csinálni mintha keresnék valamit.-Mit keresel?- hallom a hangján hogy vigyorog mint a bohóc az Azból ( imádom a filmet és a könyvet is).
-A maradék kis eszedet, de látom rossz helyen keresem!- vágom oda durcásan...

Hát, alig várom hogy megírjam a következő részeket. A fejemben már meg vannak. Remélem jó lett! Pusziiii❤️

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz