Vallomás

1.2K 68 0
                                    

-Köszönöm.- mondja- szóval eltört három bordája, de nagyon hamar összeforrt. A közepébe csapok... ön természet feletti?
-.......

-Igen vagy nem?- kérdi
-Hát ha már rájött, akkor biztos falkát keres. Az északiban szívesen látom.
-Köszönöm!- mondja
-Egy dolgot kérek cserébe.- kezdem- van valaki látogató?
-Igen 3-an.
-Először a két együtt váró fiút küldje be! De mindenkinek mondja azt hogy kómába estem! Jó?
-Most az egyszer!


Nico szemszögéből

Az orvos szomorú arccal jelent meg.
-Már egész jól van, de sajnos kómába esett-Nekem legszívesebben sírni támadt kedvem.- kettesével lehet hozzá bemenni.- mondja
-Akkor kezdjenek a fiúk- szólok oda. Több sem kellett beviharzottak a terembe. 10 perc múlva jöttek ki.
-Mehetsz Nico!- mondja Shawn. Felállok és lassan beülök mellé és megfogom apró kezét, ami elveszik az enyémben. Most van itt az én időm... úgy se hallja...

Crys szemszögéből

Nico leült és megfogta a kezem. A két fiúval megbeszéltük, hogy úgy tesznek mintha tényleg kómában lennék. Ekkor beszélni kezdett
-Tudod Hófehérke- kezdte- mindig is téged szerettelek.- na persze- én csak... csak féltékennyé akartalak tenni, de rosszul sült el... aztán eltűntél... és 7 év után megjelentél... egy par hónapos babával... és én csak...- már majdnem sírt- annyira féltékeny lettem. És aztán neked rontottam. Ha bajod esik... ha nem kelsz fel... én nem tudom mit csinálok.- már éreztem az első könnycseppet. Aztán a többit...
-Nem lesz semmi baj.- hirtelen felkapja a fejét és rám néz, én csak mosolygok- tudod nagyon mérges vagyok a régi rád! Én annyira féltékeny voltam amennyire csak lehet. Miután elmenekültem, hogy ne lássalak titeket, még 4 hülye évig sírtam minden második este. Aztán egyszerűen belenyugodtam, hogy mást szeretsz.
-Te fenn... mi?... mikor?.... miért vagy mérges?.... várj féltékeny voltál?- egoista mosolyra húzza a száját.
-Egy, eleve nem estem kómába. Kettő, neked tényleg ennyi maradt meg abból amit mondtam? Három, én csak hallani akartam a hangod, hátha be jössz... és látod itt vagy. Azért vagyok mérges mert a régi éned...

Mostmár sajnos hamarosan vége lesz. Még lesz egy fordulat benne... puszi❤️

A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now