-Én eredetileg a déli falkába tartoztam,-sóhajt- úgy hozta a sors, hogy a déli falka nevében kűzdök érted........
-Értem. És muszály meghalnia annak aki veszt? Könyörgöm én azt nem bírnám ki! Ez nem így megy. A vesztesek is élve fognak maradni. Ezt most leszögeztem.-néztem körbe, nagy svunggal, - gyors bemutatkozást még kérhetek?- várjunk csak ő nem....
-A nevem...-kezdené, de nem én lennék, ha nem vágnék bele mondandójába.
-Shawn Mendes. Nem is tudtam hogy farkas vagy. Melyik falkából tisztelhetlek meg?- néztem rá, mintha nem tudnám, hogy ő a nagy nyugati vezér.
-A nyugati falka alfája vagyok.- húzta ki magát.
-A nevem Nico Bowmen. És a déli falka nevében vagyok itt.- hajtja le a fejét. Most legszívesebben megcsókolnám, olyan szomorú.... Hogy mi a kuki?! Ne röhögj, próbálkozni a szép beszéddel, szabad nem?! Elment a maradék eszem is, azt hiszem. Vagyis nem hiszem, inkább tudom.
-A nevem Zack Enderson.- ereszt egy gyenge mosolyt felém, a legjobb barátom- az északi falka nevében jöttem mist ide, hogy érted meg kűzdjek!- mondja hatalmas komolysággal.
-Az a vicc ....- kezdem- hogy eddig mindenki közeli ismerősöm. De mindegy is... Benned kit tisztelhetek?-nézek egy fiatalabb fiúra.
-A nevem Scott McCallum. A keleti falka nevében jöttem-jelenti ki egész sok határozottsággal.
-Te vagy Dan fia. Igaz?- erre csak komolyan bólintott. Végül is az igazgatót miért ne keverjük bele? Ez egy vicc. Hahaha jó volt, de mostmár elég. - Köszönöm, hogy megismerhettelek titeket!- Nicora nézek, hogy közöljem vele, hogy otthon fogok tartózkodni. Közöltem vele, majd haza indultam.
Nico szemszögéből
Kell egy hely, ahol pihenhetek és kiverhetem a fejemből Crys gyönyörű mosolyát, vanília illatát. Elmegyek a BLACK&WHITE-ba, ott mindig ki tudtam eddig kapcsolódni, így nem leszek olyan ideges a kűzdelem miatt.
Kis idővel később
Kezdem elég jól érezni magam. Három kör vodka után ki nem?.... jó talán inkább 13 kör után .... kit álltatok, majdnem ki ittam az egész polcot a bárban.
Néhány perccel később, egy gyengéd kar ölel át és felvisz a táncparkettre. A lánynak gyönyörű szőke haja és barna őzike szeme van. Csipője vékony, melle és feneke kerek. Ruhája eléggé falatnyi, de vonzza a tekinteteket.
Egy ideig táncolunk, majd csókcsatába kezdünk, a csodás szépséggel. Nem tudom miért, beülök a kocsiba és hazaszáguldom vele. Nagyon szeretném megkaparintani őt, talán a sok alkohol miatt, vagy csak túl feszült vagyok. Igen, emiatt, túl feszült vagyok.
Kinyitom a hatalmas ház fa ajtaját, AmEx kicsit nyikorogva adja meg magát, de már csókolózunk is tovább, hisz nem az ajtó miatt jöttünk. Nagy nehezen átlépjük a küszöböt, majd az ajtót csak becsapom, ami tényleg nagy koppanással csapódik a keretbe. Semmivel nem törődve viszem a szobámba.....
Sziasztok! Kérlek tippeljetek kivel lesz együtt Crystal a végén mert a következő részben nagyon könnyen rá lehet jönni. Aki szeretne most kommenteljen! Köszi.❤️
Scott McCallum= Meki
Keleti falka alfájának a fia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A TITKOK ANYJA & a herceg || (2019.07.12) ÁTÍRÁS ALATT
Kurt Adam"Zack pedig egy lépcsősor felé vette az irányt . Amint megláttam, tudtam ezt nem hagyhatom szó nélkül. Én lépcsőt másszak? Nincs azaz isten. -Nem! Én itt fel nem mászom!- körülbelül húsz lépcső fok helyezkedett el előttem, de én akkor sem fogok fel...